Maria_Sohnemann

Årrrh... :)

12 indlæg i dette emne

Hej piger...

Vi har lige i dag været ude og kigge på hvalp, og vi faldt bare pladask for ham her!

Så vi har selvfølgelig betalt for ham, og vi kan hente ham engang i maj.

Han hedder Baldur og er 5 uger gammel... OG SÅ DEJLIG!!! :)

post-31196-1208035456.jpg

post-31196-1208035472.jpg

Min mand og jeg er begge fuldstændig solgt! Vi skal ud til ham i næste weekend og besøge ham, og vi GLÆDER os... :thumbsupsmileyanim:

Så det er bare SÅ skønt med endnu et familiemedlem... Børn venter vi nok lige lidt med endnu... :cheerleader3:

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ER han dejlig og smuk!!!!!!! Må jeg ikk få ham i stedet for :cheerleader3:

Hihi! Nej, det går desværre ikke... Det er min mand, der har valgt ham - det bliver et eller andet sted hans hund. Så han ville ok blive rigtig, rigtig ked af det, hvis vi ikke fik ham hjem... ;)

Nøj, hvor er han bare nusser....

Vil du have min adr. så du hvor hvor han skal sættes af.... :)

Forresten tillykke med ham...

Ja, er han ikke?? :thumbsupsmileyanim:

Det synes vi i hvert fald, at han er! hehe! Og mange tak! ;)

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

ØVVVVVVV :cheerleader3: Jeg var sikker på da jeg åbnede dnne side, at jeg skulle se et billede af en eller anden lille sum hund eller kat, ok de fleste hvalpe og killinger er nuttede, men ikke så nuttede!!

Og hvad finder jeg så...billeder af den hund min kæreste og jeg har talt om at skulle have i snart to år! Vi elsker Sennen hunde, de er bare så nuser! Vi vil så godt nok have en tæve, men alligelvel, bare at se billeder af sådan en dejlig lille hvalp det er nok til at jeg næsten begynder at tude (jeg er gravid lige nu så hormenerne hænger lidt udenpå).

Desværre går der nok noget tid inden vi skal ud og have vores egen "lille" sennen hund, da jeg som sagt er gravid, og små børn og hvalpe nok ikke er den bedste kombination, men vi håber da stadigt en dag at det er os der kan sætte sådan et billede ind, og skrive "se hvad vi skal hente lige om snart".

Tillykke med familieforøgelsen!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med jeres helt bedårende hvalp, den er bare krammedejlig :biggrin: Men så vidt min mand og jeg kan se på dens poter, bliver den jo nok ret stor.

Men sådan et par hvalpeøjne, der tillidsfuldt ser på en, kan man da slet ikke stå for, og Berner Sennen er en stor venlig bamsehund.

Her i huset har vi 3 katte, den yngste hankat sprang ud i armene på mig hos dyrlægen, og så var jeg og min mand solgt. Vi har talt om, når vores gamle hankat dør, skal vi have en vovse.

Vi har også talt om schæferhund, men efter dine billeder at dømme, kan vi også tage Berner Sennen med i vores overvejelser. Vi bor i hus og har en dejlig have, hvor vovse kan tumle sig.

Endnu en gang hjerteligt tillykke med jeres skønne vovse.

Mange hilsener fra

Rikke Marie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer