Sign in to follow this  
Followers 0
Guest froulund

SPØRGSMÅL....

11 posts in this topic

:cheerleader3:HVAD GØR I MED JERES BØRN.... UNDER FESTEN DE HOLDER JO IKKE SÅ LÆNGE. :carrot:

JEG HAR SELV TO DEJLIGE DRENGE...

0

Annonce ♥

hejsa - jamen jeg har en søn der bliver 1 år i august, han kommer sefølgelig med i kirken og til fotograf, når vi går til bords kommer min nanny og ta´r over.

0

hejsa - jamen jeg har en søn der bliver 1 år i august, han kommer sefølgelig med i kirken og til fotograf, når vi går til bords kommer min nanny og ta´r over.

DET SKAL MINE OGSÅ MEN TÆNKER OM, DERES FAR SKULLE HA DEM SENERE VI SKAL NEMLIG OVERNATTE ALLE MAND PÅ SLOTTET.... JA DET MÅ JEG SE AT FINDE UD AF

0

Vores datter er lige omkring to år (og tre måneder) når vi skal giftes.. Vi har valgt at invitere vores søde dagplejemor med til festen!! hun skal sørge for astrid i kirken samt under den del af fotosession hun skal være med til, passe hende resten af dagen og under middagen og når lille fisen bliver træt, skal hun med hende hjem og sove!!

Alle andre som Astrid kender godt nok til at skulle sove hos, skal jo med til festen!! så vi er rigtig glad for denne løsning.

Det skal så lige siges at vores dagplejemor er ung, og ikke selv har børn.. så hun har jo nemt ved det, og så er Astrid hendes første Dagplejebarn (såå lidt undlings er man vel :cheerleader3: )

Knus Gitte

0

Annonce ♥

vores 3 børn bliver bare en del af festen - til de dejser om.. så har vi både bedsteforældre - svigerinder og mange andre der sikkert vil stå i kø for at pusle om dem - og vi er der jo også - hvis nu de er dybt ulykkelige ;)

vi skal overnatte på det hotel vi skal holde festen på - vi mangler bare lige at finde ud af hvor... men det SKAL være med overnatning - til os og gæster :cheerleader3:

Edited by joro
0

Jeg kan sige lidt om hvad folk generelt har gjort når de har haft børn med til bryllupsfester + hvad jeg selv har gjort de - få to - gange hvor parret også har hyret DJ Lillemand på nu 7 år og jeg derfor har haft ham med.

Holder man festen i nogle gode selskabslokaler er man bedst stillet for der vil børnene typisk kunne sove i et tilstødende rum og da gæster m.v. ikke står stille, går på toilettet m.v. er det nærliggende at man lige stikker et hoved ind og checker. Det er værre på feststederne for der vil man normalt kun have et rum til rådighed + et tilstødende. Her er det en god ide at allieere med en babysitter. Enten parvist eller samlet.

Børn kan sagtens deltage i selve festen, hvis det er hvad man ønsker. Blot man sørger for at der er aktivitetsmuligheder for dem. Men de skal nok ikke være med til meget mere end kl. 2 før de bliver overtrætte og dermed til gene for selskabet.

Hvad Kevin - DJ Lillemand angår - så fandt han i det ene tilfælde hvor der kun var ham og brudesvenden, en krog ude i gangen og sov de to timer som der var tilbage inden festen lukkede helt ned og bilen var pakket. Den anden gang sov han sammen med de andre børn.

0

Hejsa

Til vores bryllup i november sidste år, havde vi vores piger på 4½ og 7½ med. Da vi var færdige med at spise, drattede den yngste omkuld i sin sovepose under gavebordet. En halv time senere fik hun selskab af sin jævnaldrende kusine. De blev skubbet helt ind, så der ikke var nogen der kom til at træde på dem. De sov fra al virakken omkring dem. Den store holdt til den lyse morgen...

0

Vores tager formentlig med barnepigen hjem kl. 22 :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

V har to børn på 1½ og 3½ år. De skal begge med. Vi holder det hjemme, så de kan komme i seng når de lyster.. Vi har dog barnepige/hjælp på så hun kan ta dem når det blir nødvendigt.. :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg har overvejet at hyre en barnepige, men der hvor vi ska være er der et rum hvor de kan sidde inde og lege og hvis de blir trætte så er der to sofaer hvor de kan sove på. Der kommer nemlig kun 2 små piger, resten kan klare sig selv

0

vi har til den tid en søn på omkring 4½ måned. Brylluppet bliver også hans barnedåb. Vi tager liften med til ham. Der kommer lidt andre børn også, men vores feststed har et legerum til børnene, og det regner vi med bliver til et soverum på et tidspunkt.

Om natten kommer vores søn til at være hos sin mormor og morfar, for min mand og jeg tager på hotel...

0