Lauritzen

Så er drømmekjolen bestilt

35 indlæg i dette emne

Jeg er desværre ramt af både hud og livmoderhalskræft så det knap så godt men er jo i behandling og holder da humøret højt :rolleyes: lidt træt af mit sparsomme hår efter kemo og lidt træt af at det der skal fjernes sidder lige hvor det er svært at skjule men sådan er det jo...

Ja jeg er ekstremt kræsen og vil bare have det er iorden men tog chancen da jeg jo kun har givet lige omkring 900 kr pr kjole incl levering så syntes det var satset værd. Og levede helt klart op til forventningerne så nu jeg bare spændt på kjole nr 2....Må være lige oppe over at den bliver sendt der nede fra nu..

Puuh, det lyder som noget af en omgang. Men hellere at det blev opdaget nu i god tid, end når det er for sent..

Et godt humør hjælper dig helt sikkert til, at komme hurtigere og bedre igennem det. Jeg har en tante der gennemgår endnu en skrap kemokur i øjeblikket og det er tydeligt at se, at de perioder hvor hun næsten mister håbet og humøret, der tager det hårdere på hende.

Jeg hepper på dig og glæder mig til at se dig i din smukke kjole..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er desværre ramt af både hud og livmoderhalskræft så det knap så godt men er jo i behandling og holder da humøret højt :loveboard: lidt træt af mit sparsomme hår efter kemo og lidt træt af at det der skal fjernes sidder lige hvor det er svært at skjule men sådan er det jo...

Ja jeg er ekstremt kræsen og vil bare have det er iorden men tog chancen da jeg jo kun har givet lige omkring 900 kr pr kjole incl levering så syntes det var satset værd. Og levede helt klart op til forventningerne så nu jeg bare spændt på kjole nr 2....Må være lige oppe over at den bliver sendt der nede fra nu..

Puuh, det lyder som noget af en omgang. Men hellere at det blev opdaget nu i god tid, end når det er for sent..

Et godt humør hjælper dig helt sikkert til, at komme hurtigere og bedre igennem det. Jeg har en tante der gennemgår endnu en skrap kemokur i øjeblikket og det er tydeligt at se, at de perioder hvor hun næsten mister håbet og humøret, der tager det hårdere på hende.

Jeg hepper på dig og glæder mig til at se dig i din smukke kjole..

Jeg takker :) Ja humøret er helt klart meget afgørende. Jeg har så også valgt at knokle på passe arbejde så godt jeg ku og børn plus rejse til sverige for behandling så har da været hamrende hårdt og overskudet er meget lavt men er bare vigtigt for mig at hverdagen for familien er så normal som muligt...Jo mere normal jo mindre syg føler jeg mig og det betyder meget for mig. Men gu er det da hårdt...Men regner da stærkt med at komme ud af det rask :rolleyes:

Glæder mig også til at få den hjem og prøve og glæder mig helt vildt til at høre når din kommer hjem og se billeder...Smukke kjoler plus super billigt :):cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhhhh, så er kjolen på vej :rolleyes::respekt:

Jeg har lige modtaget en mail fra dem om, at den er sendt. Den har faktisk allerede forladt Shanghai og hvis det går som det plejer, så er den i København om 2 dage.. Bare den ikke kommer til at ligge hos tolden i 100 år, ligesom min mors. Den har lagt der siden den 16. april. Det holder jeg simpelthen ikke til..

Var det nogen der sagde total utålmodig zilla.. :respekt:

Redigeret af Lauritzen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhhh, så er kjolen på vej :rolleyes::respekt:

Jeg har lige modtaget en mail fra dem om, at den er sendt. Den har faktisk allerede forladt Shanghai og hvis det går som det plejer, så er den i København om 2 dage.. Bare den ikke kommer til at ligge hos tolden i 100 år, ligesom min mors. Den har lagt der siden den 16. april. Det holder jeg simpelthen ikke til..

Var det nogen der sagde total utålmodig zilla.. :respekt:

Ihhhh er så spændt på at se billeder af den og høre om den lever op til forventningerne.. Hmmm min er ikke sendt endnu. Lidt træls ting men må være lige oppe over at den ryger afsted...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::loveboard::loveboard::back2topic::loveflag:

Den er da bare for flot din kjole. Hold da op hvor må du være spændt på at modtage den. Jeg kan slet ikke forestille mig at bestille en kjole over nettet og så gå og vente så længe uden at vide om den er som man forestiller.... glæder mig til at se dig i den... vi vil se billeder... :cheerleader3::denmarkflag:

Redigeret af Pernille Wedel
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg elsker simpelthen EMS fra Kina, min kjole er allerede i Danmark.. :thumbsupsmileyanim:

Desværre er den hos toldvæsnet, og de er altså ikke den hurtigste knallert på havnen... Hehe..

En kjole jeg har bestilt til min mor, har lagt derovre siden den 16. Tænk sig, det er lige så længe siden, jeg bestilte min kjole og de har nået at sy den og få den fragtet til Danmark. Tolderne har ikke engang nået, at deklarere den anden kjole på samme tid. Det er fandme rystende..

Men bare de skynder sig med min kjole, så må de gerne beholde min mors.. :cheerleader3:

Knus Maria

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der billeder fra 1 tilretning.

Jeg må ærlig indrømme, at det med størrelsen, det har de ikke klaret alt for godt, så jeg håber min dygtige skrædder kan "redde" den. Det med størrelsen, kan man også se i siderne, hold da op det er meget den skal lægges ind. Draperingerne foran er heller ikke helt på plads, men det arbejder skrædderen også på. Den er ikke ordenlig lukket i ryggen, men det giver da et indtryk af hvordan det kommer til at se ud. Og endelig kan man se, at skørtet er 20 cm. for kort til mig. Detgår rigtig godt.. :thumbsupsmileyanim:

Jeg er rigtig meget i tvivl om den måde som den sidder på hen over brystet. Jeg kan ikke helt beslutte mig for, om det mon bliver godt nok, eller om jeg skal ud og finde en anden kjole.. Pyyh det bliver spændende..

Knus Maria

post-32226-1212667177.jpg

post-32226-1212667188.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Waaauuuw den er jo også fantastisk i virkeligheden.

Mht størrelsen så kan en tilretning vel gøre meget ved det og hellere den er lidt for stor og skal lægges ind end omvendt :cheerleader3: .

Glæder mig til at se det endelige resultat, jeg er sikker på den bliver intet mindre end fantastisk flot :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer