simon&matilde

købe sko før man køber kjole

13 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg var ude for at kigge på et par sko jeg skal have på til min lillebrors konfirmation, og forelskede mig fuldstændig i de flotteste hvide sko. Nu har jeg så købt dem og overvejer at bruge dem til min lillebrors konfirmation, og så gemme dem væk indtil brylluppet og så bruge dem som mine brudesko. Til den tid er der alligevel ingen der kan huske dem (der er lidt over ½ år imellem)

Men kan man godt købe sko inden man køber kjolen eller skal jeg ikke sætte næsen op efter at kunne bruge mine flotte nye sko til mit bryllup? hvad skal man overveje mht. sko i forhold til kjole?

knus matilde

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg var ude for at kigge på et par sko jeg skal have på til min lillebrors konfirmation, og forelskede mig fuldstændig i de flotteste hvide sko. Nu har jeg så købt dem og overvejer at bruge dem til min lillebrors konfirmation, og så gemme dem væk indtil brylluppet og så bruge dem som mine brudesko. Til den tid er der alligevel ingen der kan huske dem (der er lidt over ½ år imellem)

Men kan man godt købe sko inden man køber kjolen eller skal jeg ikke sætte næsen op efter at kunne bruge mine flotte nye sko til mit bryllup? hvad skal man overveje mht. sko i forhold til kjole?

knus matilde

Det mener jeg sagtens man kan, det har jeg ihvertfald gjort!

Havde set nogle der bare var lige mig, så jeg måtte bare have dem.

Så kan du jo også have dem med ud og prøve kjoler, og der kan du jo så se om det passer sammen.

Tror de fleste hvide sko passer til de forskellige kjoler.

Held og lykke med det!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa

Jeg var ude for at kigge på et par sko jeg skal have på til min lillebrors konfirmation, og forelskede mig fuldstændig i de flotteste hvide sko. Nu har jeg så købt dem og overvejer at bruge dem til min lillebrors konfirmation, og så gemme dem væk indtil brylluppet og så bruge dem som mine brudesko. Til den tid er der alligevel ingen der kan huske dem (der er lidt over ½ år imellem)

Men kan man godt købe sko inden man køber kjolen eller skal jeg ikke sætte næsen op efter at kunne bruge mine flotte nye sko til mit bryllup? hvad skal man overveje mht. sko i forhold til kjole?

knus matilde

Ja det er lidt den omvendte rækkefølge at anskaffe sig brudeudstyr i. Først skal de jo passe i faven til kjolen. Dernæst stillen. Men hvis du tager dem med når du skal finde kjolen, er det vel ikke helt umuligt at finde noget der passer. Dog sætter skoene jo en vis begrænsning for kjolevalget. Det er ikke sikkert at de passer i stilen til den kjole du forelsker dig i. Men tag skoene med når du skal prøve kjolen, så kan du hurtigt hoppe i dem og danne dig en ide om de passer.

Hvis du skal bruge tilbehør som taske, slør, skal, strømpebånd, ringpude, kik forbi min hjemmeside www.ewas-brudetilbehor.dk. Der er masser at vælge imellem, alt i samme høje kvalitet som enhver brudebutil, dog til langt under halv butikspris. Om en 3 uger kommer der også skørter og handsker på siden.

Ewa

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har et par sko, som jeg allerede har brugt en gang, nemlig til min søsters bryllup!

Så jeg har skoene før kjolen...

I og med at jeg bruger str. 34, så er det meget begrænset, hvor stort udvalget i brudesko er, så jeg kan være nødt til at gå på kompromis med stil og farve.

Men kjolen skal for mit vedkommende være lang, så det er begrænset, hvor meget man skal se dem - og så er det jo ikke skoene, gæsterne lægger mest mærke til :hug:

Så tag dine sko med ud og prøve kjole :bearhug:

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Ja man kan sagtens købe sko før man køber kjole. Jeg havde et gavekort til Lilly jeg skulle bruge inden årskiftet. Så jeg købte sko strømpebånd, hofteholdere samt selvsiddende strømper. Jeg havde skoene med hver gang jeg sku ud at kigge på kjole. Det endte med en kjole fra samme forretning men det var en tilfældighed da KJOLEN simpelthen var at finde der.

Held og lykke med sko og kjolekøbet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg købte også mine før kjolen, men når man bruger en størrelse 34, så er der altså ikke tid til at overveje det særlig længe. Så er det med at gribe chancen, når den er der. Desuden var min kjole lang, så det var begrænset, hvor meget af mine sko, der kunne ses.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg var ude for at kigge på et par sko jeg skal have på til min lillebrors konfirmation, og forelskede mig fuldstændig i de flotteste hvide sko. Nu har jeg så købt dem og overvejer at bruge dem til min lillebrors konfirmation, og så gemme dem væk indtil brylluppet og så bruge dem som mine brudesko. Til den tid er der alligevel ingen der kan huske dem (der er lidt over ½ år imellem)

Men kan man godt købe sko inden man køber kjolen eller skal jeg ikke sætte næsen op efter at kunne bruge mine flotte nye sko til mit bryllup? hvad skal man overveje mht. sko i forhold til kjole?

knus matilde

Jeg har købt mine sko inden jeg købte kjolen.... man kan ikke se dem alligevel... sandal og ikke særligt meget sko....Så hvis du overvejer at købe dem først så køb efter at de skal kunne passe til hvid og råhvid så kan det ikke gå helt galt. Med mindre du har overvejet en kortere kjole, så skal de jo absolut passet til...

Skal bruge mine til et bryllup jeg skal til om en måned og så er de jo gået til... Det har jeg det helt fint med.

Knus Pernille

Redigeret af Pernille Wedel
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer