Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Nika

Jeg søger også hjælp til bryllup 9/8

11 posts in this topic

Jeg er ikke den eneste ;-)

Det er bare svært at find folk, når nu vi ikke kan spørge de inviterede. Nogle af gæsterne kan måske godt hjælp med at stille ting og sager frem om aftenen.

Vi mangler først og fremmest folk til at stille pavillion, stole, borde, service og mad frem og rydde af til en udendørs formiddags/eftermiddags-reception ved Bagsværd Sø.

Senere på dagen skal der være fest med endnu en buffet - det skal der også dækkes op til og ryddes af.

Det er et lille, uformelt og intimt bryllup...vi regner med at blive maks 36 ialt.

Vi er glade for den hjælp vi kan få, også selvom det kun er til noget af dagen.

Vi tilbyder at hjælpe til jeres bryllup eller aflønne.

Min forlovede kan også tilbyde andet form for hjælp - f.eks til at tage billeder, lave hjemmeside, lave design, markedsførring...jeg selv har erfarring med servering.

Mvh, Nika

0

Annonce ♥

Kan desværre ikke hjælpe da jeg selv skal giftes den dag, men er sikker på at du nok skal finde en masse herinde.

Knus Nathasia

0

En god idé med zillaer, der hjælper hinanden. Jeg har en stor bryllupskage, jeg skal lave og aflevere, så jeg kan desværre ikke hjælpe. Se nu mangler jeg den ukendte tvilling igen, så jeg kunne være to steder på én gang.

0

Annonce ♥

Tusind tak for jeres hjælpsomhed! jeg sender en PM til LeneC...

Håber flere bider på...

0

Hej Nika

Ville virkelig gerne hjælpe jer, men tør ikke love at jeg kan den dato allerede nu, så når tiden nærmer sig for jeres bryllup og hvis i stadig mangler hjælp, så lav endelig dette indlæg igen.

Men håber virkelig at du får styr på det nu, så du ikke bekymrer dig om det. :bearhug:

0

Uhh, den ligger ellers lige til højrebenet, da jeg selv bor i Søborg...men tror Filejsen bliver lidt skuffet hvis ikke jeg står i Søborg Kirke kl 12.30 den dag ;)

0

je

g vil gerne hjælpe til senere på dagen, da jeg også skal lave bryllupskage,den skal heldigvis afleveres i københavn

og så kan jeg køre derfra til jer

0

Annonce ♥

Vi søger stadig folk - men kun hvis nogen er interesseret i af bytte tjenester.

I samme ombæring vil jeg lige reklamere for min kærestes talenter som fotograf. Han er meget perfektionistisk og har et godt fotoudstyr - han har også et mindre fotostudie, hvis det skulle blive aktuelt.

De andre tilbud gælder stadig ;-)

Kontakt mig gerne per pm.

Vi mangler muligvis også en bartender til det lækreste feststed! (fra kl 17-18tiden til kl 02tiden)...

Mvh, Nika

0

Jeg synes det er en super idé, at vi kan hjælpe hinanden - og vil rigtig gerne... Problemet er bare, at jeg lige den dag - den 9/8, er til mine forældres sølvbryllup i Vordingborg :-(

Men hvis du er helt på den, kender jeg nogle piger (den ene er tjener), som mod betaling, gerne vil...

0