Chrisling

Køleskabsmagneter som wedding favors...

6 indlæg i dette emne

Vi vil gerne have køleskabsmagneter som wedding favors til vores gæster :bearhug:

Planen er at vi selv "designer" dem med tekst og baggrund...

...så spørgsmålet er nu om nogen af jer ved hvor man kan få lavet sådanne magneter henne?

Er selv faldet over noget der hedder Vista-Print, men flere forslag modtages med kyshånd :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan få magnetbånd. Altså magnet på rulle; det er omkring 1 mm. tykt med selvklæbende bagside, og som kan klippes af i passende længder. Det kan sættes fast på en plan flade, om det så er papir, pap, karton, plast, fimoler/cernit eller noget helt ottende...

Jeg kender ikke til hvor man kan få lavet magneter i mindre antal. Som regel skal man jo bestille en palle eller noget tilsvarende! :hug: Men hvis du selv har mod på at lave noget (man kunne måske lave noget på karton og laminere det), eller noget i den stil, så må du sige til. Jeg har både noget magnetbånd i overskud, samt en masse små magneter i forskellig størrelse, så hvis I kunne bruge noget af det, så ... :bearhug:

Redigeret af MissCath
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror alle hobby butikker har magnetter store små, tykke tynde, til at skære i og hårde..

Men hvis de skal være trykte får du lige nogle sider:

HER

HER HEr har de sådan et magnet puslespil.. Det er faktisk lidt sjovt synes jeg..

Ebay - HER

Ebay 2

Ebay 3

HER findes mange mange forskellige på ebay, der kan man anten vælge helt eller kun teksten.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer