Anjapigen80

Anja og Thomas' vinterbryllup 10. januar 09

1,868 posts in this topic

hjerter099.gif

Så må jeg hellere få lavet en planlægningstråd også!

Jeg hedder Anja og er 28 år gammel. Til daglig er jeg folkeskolelærer og underviser i dansk, verdensfaget tysk :bearhug: og håndarbejde.

Min kæreste Thomas er 29 år og arbejder som optiker.

Vi "mødte" hinanden via internettet, nærmere bestemt Dating.dk. Vi mødtes første gang 25. februar 2006, så vi har været sammen i lidt over 2 år nu.

Søndag d. 13. april valgte han så at fri til mig 197.gif

Datoen for brylluppet er sat til d. 10. januar 2009 - dagen efter fylder Thomas 30 år, så ja, det er et bevidst valg :hug:

Index:

Lokaliteter:

Kirken

Feststedet

Min kjole og udstyr:

Mine sko - og ekstrasko

Kjoleberetning

Gensyn med kjolen med ændringer

Strømpebåndet og her

Paraply og vifte og her

Diadem

Øreringe og her er de kommet hjem

Gommens tøj og udstyr:

Thomas' tøj

Manchetknapper og her

Sko

Vores ringe:

Ringene

Det kreative:

Ting til invitationer samt inspiration

Flere kreaindkøb

Monogram

Stregtegning

Tekst til invitationen

Invitationen og her er den færdig med blærerække

Kuverter til invitationen

Charms til risposerne og her

Servietter til "Tears of joy" og her er de kommet.

Gaveæskerne - sådan blev de til og her er de alle færdige.

Bordkort - de færdige

Gaveæskeindhold - chokolade

Gaveæskeindhold - snekugleposer

Gaveæskeindhold - snapse-/shotsglas

Risposer og hvordan de blev lavet

Menuhæfter

Inspirationsbilleder:

Mere vinterinspiration

Blomsterinspiration

Andet:

Fotografen

Bilen

Topfigurer

Søsters kjole og her

Min mors flotte kjole

Fars og svigerfars manchetknapper og her er de kommet

Tasker til mor og svigermor og her er de kommet.

Sten til brudebuketten

Edited by Anjapigen80
0

Annonce ♥

Kirken

Valget af kirke var let for mig, da Thomas ikke har nogen mening om det, og jeg har hele tiden insisteret på, at det skulle være i Sct. Nicolai Kirke i Kolding.

Jeg er selv døbt og konfirmeret dér, og samtidig har jeg sunget i 9 år i kirkens kor, så jeg har et et specielt forhold til stedet. Desuden er også min søster og mine forældre blevet gift i kirken :hug:

Thomas har lige booket kirken i dag, så det er klaret. :bearhug:

300px-Sct.Nicolai_Kirke_Kolding_Denmark_2008.jpg

300px-Sct.Nicolai_Kirke_Kolding_Denmark_detail_112.jpg

Edited by Anjapigen80
0

Ejjjj Anja, din egen tråd :cheerleader3: Hvor hyggeligt..

Du har jo været her lidt tid ;) men KÆMPE tillykke med frieriet :bearhug:

Glæder mig til at følge med her :cheerleader3:

Tak Thea :hug:

Ja, jeg har været her et lille stykke tid, så ideer til selve brylluppet mangler jeg ikke - nu bliver det kunsten at begrænse det, men det kender du sikkert godt!

Jeg følger jo også med i din tråd - nu er der ikke så lang tid mere... spændende!!!!

Dejligt med din hilsen

0

Annonce ♥

Feststedet

Vi har valgt Brødremenighedens Hotel i Christiansfeld til at danne rammen om vores fest. Valget er ikke helt tilfældig, da Thomas kommer fra området, og desuden har hans oldemor på 97 år arbejdet der i en del år.

Heldigvis var der ikke optaget dér, så det har vi også fået på plads i dag :bearhug:

0

Hej Anja

Fedt at du har fået din egen tråd! :hug:

Glæder mig til at følge den! Tillykke med frieriet :cheerleader3:

Knus Nathasia

Tak Nathasia :cheerleader3:

Jeg ville ikke starte på nogen forberedelse, inden jeg var HELT sikker på, at vi skulle giftes. Men jeg har dog samlet en masse inspiration her :bearhug:

0

Annonce ♥

Weeeeeeeeeeeeeeeee han gik på knæ. Et kæmpe tillykke med frieriet og din egen tråd, som jeg glæder mig meget til at følge.

Kan godt forstå, at du ville giftes i den kirke, du har så meget forhold til. Og sagde du oldemor var 97 år, damn, det er sq fedt :rolleyes:

0

Annonce ♥

Hej Anja

Juhuuu - så blev det endelig din tur.

Så vidt jeg husker, så meldte jeg mig til BK lige før din søster blev gift !! - og der var du her jo også !!!

Dejligt at Thomas endelig friede - får vi historien ??

Jeg kan godt forstå i vælger præcis denne kirke og dette hotel som ramme for bryllup og fest - elsker når det har en speciel (historisk) betydning for brudepar og familierne.

Tillykke med tråden... - jeg behøver jo ikke fortælle dig, at det er vanedannene - for det ved du jo allerede !!! :thumbsupsmileyanim:

Knus, Maya

0

Annonce ♥

TILLYKKE!!!!!!

Weeee så kom han på knæ, og du kan starte planlægningen :cheerleader3::cheerleader3:

Hvor skønt at du rigtig kan komme igang med planlægningen..!!

Glæder mig til at se hvad du har i dine gemmer ;)

Tak Marie og Didde! :cheerleader3:

Lige nu synes jeg, at det er rigtigt svært at finde ud af, hvor jeg skal begynde henne, men det kommer nok.

0

:cheerleader3: Tillykke med frieriet, og din tråd!!!

Der er bare SÅ mange lækre ting tl vinterbryllupper... uuuh glæder mig til at se det hele!!

Tak :cheerleader3:

Ja, der er rigtig mange lækre ting til vinterbryllupper :cheerleader3:

0

Hej Anja. ()()

Fedt med din egen tråd. :cheerleader3::cheerleader3: Glæder mig MEGET til at se hvad i finder ud af. :cheerleader3::blink:

Drømme drømme...

Vinter bryllup. FANTASTISK!

Kram Heidi

Tak Heidi ()()

Jeg følger også med i din tråd - og er spændt på, hvad jeres ender ud med :huh:

0

Weeeeeeeeeeeeeeeee han gik på knæ. Et kæmpe tillykke med frieriet og din egen tråd, som jeg glæder mig meget til at følge.

Kan godt forstå, at du ville giftes i den kirke, du har så meget forhold til. Og sagde du oldemor var 97 år, damn, det er sq fedt :cheerleader3:

Ud over Oldemor, så inviterer vi også min fars gamle moster, moster Ebba, som lige er fyldt 90 år - nogle kvikke gamle damer :huh:

Næææh så kan du helt "lovligt" begynde og planlægge. Hvor er det dejligt.

Tillykke med frieriet og din egen tråd.

:cheerleader3::cheerleader3:

DEJLIGT at se du har fået en planlægningstråd.

SKØN han har friet

FEDT at både kirke & lokale var ledigt

SPÆNDENDE med et vinter Bryllup

JUBIIII ENDNU EN 2009 BRUD

Tak Pernille, Karen og Jeannette ()()

Det er skøøøøøøøøønt at kunne planlægge lovligt - heldigvis er kæresten allerede god til at ville hjælpe til :blink:

Edited by Anjapigen80
0

Annonce ♥

Hej Anja

Juhuuu - så blev det endelig din tur.

Så vidt jeg husker, så meldte jeg mig til BK lige før din søster blev gift !! - og der var du her jo også !!!

Dejligt at Thomas endelig friede - får vi historien ??

Jeg kan godt forstå i vælger præcis denne kirke og dette hotel som ramme for bryllup og fest - elsker når det har en speciel (historisk) betydning for brudepar og familierne.

Tillykke med tråden... - jeg behøver jo ikke fortælle dig, at det er vanedannene - for det ved du jo allerede !!! :cheerleader3:

Knus, Maya

Tak Maya!

Ja, jeg har været her et lille stykke tid inden. Inden da kiggede jeg over skulderen hos Anita, så nogle herinde "kender" jeg gennem hende :cheerleader3:

Frieriet foregik hos mine forældre - min far havde fødselsdag, og som altid blev Thomas drillet med bryllup, og at han snart fylder 30 år, så han gik hen og spurgte min far, om det var ok med ham.

Det var det, og så lagde han sig på knæ foran mig og nåede ikke at sige noget, inden jeg sagde ja :cheerleader3:

0

:cheerleader3: Tillykke med din egen planlægningstråd, søster! :blink:

Du har jo allerede samlet en del inspiration herinde. Og vinterbryllup er du jo viiiild med!

:cheerleader3: Er spændt på om du ender ud med en kåbe med pelskant :cheerleader3:

Tak søster ()()

Ja, den kåbe er jeg også spændt på, om jeg finder... Jeg er bare for nærrig til at ville ofre næsten det samme for den som for kjolen... :huh: Jeg har endnu ikke fundet en, hvor jeg også har kunnet se prisen.

Men ser du en nogenlunde billig en, så siger du bare til ()()

0

det er ko bare en vildt flot kirke den i skal giftes i.... og det vi skal holde brylluppet, var jeg til 65 års fødselsdag sidste år... to totalt lækre steder ligger grund lag for noget godt... det skal nok blive godt

stort tillykke

Tak Natja! :cheerleader3:

Det lyder rigtigt godt - jeg har selv været til fest dér en enkel gang, så dejligt at andre også har haft en god oplevelse med stedet :cheerleader3:

Jeg må hellere liiiiiiige smutte forbi din tråd også...

Anja

Edited by Anjapigen80
0

Så fik du endelig din helt egen tråd :cheerleader3: og, hvor smukt med et vinterbryllup.

Håber på at der d. 10 jan ligger et tyk lag pudder sne og solskinner fra en skyfri himmel......det ville være så perfekt og smukt.

Tillykke med din tråd og forlovelsen :cheerleader3:

0