Anjapigen80

Anja og Thomas' vinterbryllup 10. januar 09

1,868 posts in this topic

jammen selv tak. :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: havede selv kigget på den hvis vi skulle gites i marts ;o)

den koster jo ikke meget så hvis du helst vil have pels kant på så kan du måske få du kender(hvis du ikke selv er god til at sy) til at sy en pels kant på.

0

Annonce ♥

jammen selv tak. :cheerleader3::blink: havede selv kigget på den hvis vi skulle gites i marts ;o)

den koster jo ikke meget så hvis du helst vil have pels kant på så kan du måske få du kender(hvis du ikke selv er god til at sy) til at sy en pels kant på.

Det overvejer jeg nemlig også :thumbsupsmileyanim:

0

:blink: Tillykke med din egen planlægningstråd, søster! :bestwishes:

Du har jo allerede samlet en del inspiration herinde. Og vinterbryllup er du jo viiiild med!

:thumbsupsmileyanim: Er spændt på om du ender ud med en kåbe med pelskant :cheerleader3:

Tak søster :blush:

Ja, den kåbe er jeg også spændt på, om jeg finder... Jeg er bare for nærrig til at ville ofre næsten det samme for den som for kjolen... :balloons: Jeg har endnu ikke fundet en, hvor jeg også har kunnet se prisen.

Men ser du en nogenlunde billig en, så siger du bare til :boohoo:

godt nok uden pels kant men prøv at se her

JK-jateck-15.jpg

WOW !!!! - hvor er den kappe smuk !!!

Altså, hvis jeg skulle giftes om vinteren, så skulle jeg 120% have den kappe !!! Hmmm - måske man skulle udskyde brylluppet ????

Nej - men nu skal jeg jo giftes i slutningen af september - det KAN jo være det er blevet koldt igen ????

Hmmm - sikke mange undskyldninger man pludselig kan finde - bare for at kunne købe (og bruge) sådan én....

0

Annonce ♥

Ja, og så skulle jeg lige vise den til Michael - og ved i hvad han sagde ???

Så køb den dog.....!!! (ja, jeg har lige siddet og brokket mig over, at han ikke er en sk.. romantisk...)

Meeeen, hvad pokker skulle jeg bruge den til ????

Hvor er han da sød :thumbsupsmileyanim: - meeeeen det kunne jo gå hen og blive en kold september.... :cheerleader3:

0

Sko

Da jeg bruger str. 34 i sko, er udvalget ret begrænset. Derfor ender det nok med, at det bliver genbrug. Jeg har brugt dem en enkel gang til min søsters bryllup, men jeg synes godt, at de kan bruges igen - især da jeg har givet 124 Euro for dem ("Voksensko" i børnestr. er absolutte ikke billige).

De er dog temmelig åbne, og vi skal giftes om vinteren, men jeg allerede undersøgt de steder, hvor jeg plejer at købe "voksensko", og de har ingen lukkede sko i farver, der passer til en brudekjole... Så jeg ender nok i dette par:

post-31283-1209543564.jpg

0

Annonce ♥

34??? Wow, det er bestemt ikke stort. Men de er rigtig fine synes jeg. Så må vi bare håbe at der ikke er 15 cm. sne, men bare en smule til januar, når i skal giftes! :loveboard:

Kram Heidi

Jeg ville jo gerne, at det var snevejr den dag... Hmmm... men det passer jo ikke rigtig til skoene :cheerleader3:

Jeg kan bare ikke finde andre sko til mine barnefødder... :cheerleader3:

Måske dukker der nogle op, men jeg tvivler...

Jeg har et par "reservesko" (også sandaler!), som jeg tager med, da de er lidt lavere (og de er, ja, købt i børneafdelingen):

post-31283-1209561919.jpg

Edited by Anjapigen80
0

Sko

Da jeg bruger str. 34 i sko, er udvalget ret begrænset. Derfor ender det nok med, at det bliver genbrug. Jeg har brugt dem en enkel gang til min søsters bryllup, men jeg synes godt, at de kan bruges igen - især da jeg har givet 124 Euro for dem ("Voksensko" i børnestr. er absolutte ikke billige).

De er dog temmelig åbne, og vi skal giftes om vinteren, men jeg allerede undersøgt de steder, hvor jeg plejer at købe "voksensko", og de har ingen lukkede sko i farver, der passer til en brudekjole... Så jeg ender nok i dette par:

Først og fremmest, tillykke med din egen tråd :loveboard:

Synes at dine sko er fine og hva' så med at du har brugt dem en gang før. Selvom de ikke passer til årstiden, kan du ihvertfald sagtens bruge dem til indendørs brug, - og så meget skal I vel heller ikke være udenfor tænker jeg. Udenfor kan du trække i et par støvler, den lange kole vil dække over dem og så må jeres fotigraf bare være opmærksom på det hvis i skal have taget billeder udenfor.

:cheerleader3:

0

Sko

Først og fremmest, tillykke med din egen tråd :loveboard:

Synes at dine sko er fine og hva' så med at du har brugt dem en gang før. Selvom de ikke passer til årstiden, kan du ihvertfald sagtens bruge dem til indendørs brug, - og så meget skal I vel heller ikke være udenfor tænker jeg. Udenfor kan du trække i et par støvler, den lange kole vil dække over dem og så må jeres fotigraf bare være opmærksom på det hvis i skal have taget billeder udenfor.

:blush:

Tak for dit forslag! :cheerleader3:

Jeg havde slet ikke tænkt det på den måde - Jeg har det fint med, at de ikke er nye (så er de gået til), og nej, vi skal ikke være udendørs ret meget. Vores billeder skal også tages i et studie, så dér giver det heller ikke problemer.

Så nu har du overbevist mig om, at jeg bruger dem, jeg allerede har :cheerleader3:

Ja, hvad er det, man har BK til :cheerleader3:

:denmarkflag: Anja

0

Annonce ♥

Hej søde anja

tak for din hilsen i min tråd :cheerleader3: det er lidt td siden jeg har været her kan jeg se..

Hvor er den SUPER flot den kappe.. super sød!!

Også rigtig søde sko.. men ja, lad os håbe der ikke er for meget sne :cheerleader3:

Er spændt på at se billeder fra kjoleprøvning når den tid kommer ;)

:loveboard: til dig, fordi du er så go til at smutte forbi min tråd :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hej søde anja

tak for din hilsen i min tråd :) det er lidt td siden jeg har været her kan jeg se..

Hvor er den SUPER flot den kappe.. super sød!!

Også rigtig søde sko.. men ja, lad os håbe der ikke er for meget sne :)

Er spændt på at se billeder fra kjoleprøvning når den tid kommer ;)

:cheerleader3: til dig, fordi du er så go til at smutte forbi min tråd :)

Tak Thea :thumbsupsmileyanim:

0

Whiii, det var da dejligt, at du er ovre sko problemet. Godt med lidt in-put fra andre Zilla´er! :cheerleader3:

Kram Heidi

Ja, det er bare SUPER med input herfra! :thumbsupsmileyanim:

Håber, du er kommet ovenpå igen :)

Kram Anja

0

Kære Anja :)

Velkommen til, selvom du har været her et stykke tid! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Jeg bytter altid om på dig og din søster, men mon ikke jeg får det lært inden januar? :)

:)

Tak :)

Pyt med, at du bytter om på anita80 og mig - det gør folk også IRL... :cheerleader3:

Kram Anja

0

Annonce ♥

Skønt med afklaring på skofronten. Og dem du har er også rigtig flotte, så hvorfor ikke bruge dem igen. Jeg kan godt se, at det muligvis kan blive lidt koldt, men så på med at par støvler og så er den i vinkel.

Af dine invitationer er jeg vild med den, med det store hvide snefnug.

0

Skønt med afklaring på skofronten. Og dem du har er også rigtig flotte, så hvorfor ikke bruge dem igen. Jeg kan godt se, at det muligvis kan blive lidt koldt, men så på med at par støvler og så er den i vinkel.

Af dine invitationer er jeg vild med den, med det store hvide snefnug.

Tak Pernille :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan også godt lide den med snefnugget, men det har ikke været muligt for mig at finde noget lignende til at dekorere indbydelserne med :thumbsupsmileyanim:

Jeg har været i gang med at finde et design ud fra inspirationsbillederne og andet - billeder kommer snart :thumbsupsmileyanim:

0

Uhh et vintertema bryllup - må være SÅ fedt!! Man kan virkelig få lavet nogle flotte ting :thumbsupsmileyanim:..

Ja, man kan :thumbsupsmileyanim:

Jeg har kigget vintertematråden herinde igennem - og også juletråden - og fundet noget inspiration....

...og så ved jeg, at du blev gift i december, så jeg skal bestemt også et smut forbi din planlægningtråd :thumbsupsmileyanim:

Kram Anja

0