Anjapigen80

Anja og Thomas' vinterbryllup 10. januar 09

1,868 posts in this topic

Hovsa - her har jeg aldrig været forbi, jeg har simpelthen ikke opdaget at han endelig kom på knæ, så du rigtig kunne blive aktiv planlægger...

Nu må have en frygtelig masse ideer, du er altid så god til at komme med ideer til os andre, så det bliver spændende at se hvad du finder på :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at følge med i din tråd :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Så ellers det mest fantastiske diadem hos Swarovski-butikken i Bremen! Det var ligesom nogle snoninger af hvide perler og så selvfølgelig flotte krystaller! Kostede desværre 300 euro.

Uha, Anja, du ved jeg blive heeeeeelt svag, når jeg kommer forbi en Swarovski-butik :thumbsupsmileyanim: Jeg kunne have brugt alle mine euro i tasken!

Nå, men du må nøjes med de to tyske bryllupsblade :thumbsupsmileyanim:

0

Så ellers det mest fantastiske diadem hos Swarovski-butikken i Bremen! Det var ligesom nogle snoninger af hvide perler og så selvfølgelig flotte krystaller! Kostede desværre 300 euro.

Uha, Anja, du ved jeg blive heeeeeelt svag, når jeg kommer forbi en Swarovski-butik :thumbsupsmileyanim: Jeg kunne have brugt alle mine euro i tasken!

Jeg gad SÅ godt se det diadem - men havde jeg en masse penge, jeg ikke vidste, hvad jeg skulle bruge på, så blev det nok på et Swarovski-diadem!

Tak for de to blade - Thomas har allerede bladret lidt i det ene - og han er utilfreds med, at der er så FÅ sider med ting til manden :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg fandt en rigtig fin kåbe på Helena Keto Design... Prøv at kig her:

JS_f5.jpg

:thumbsupsmileyanim:

Mange tak :thumbsupsmileyanim:

Jeg må hellere lige få tjekket det ud - det kunne jo være godt at finde en kåbe/frakke, som også er brugbar efter brylluppet.

Kram Anja

0

Annonce ♥

Jeg gad SÅ godt se det diadem - men havde jeg en masse penge, jeg ikke vidste, hvad jeg skulle bruge på, så blev det nok på et Swarovski-diadem!

Tak for de to blade - Thomas har allerede bladret lidt i det ene - og han er utilfreds med, at der er så FÅ sider med ting til manden :thumbsupsmileyanim:

Ja, desværre ligger vores hus heller ikke på en guldmine!

Men, Anja, Swarovski skriger jo "VINTERTEMA" :cheerleader3:

0

Hovsa - her har jeg aldrig været forbi, jeg har simpelthen ikke opdaget at han endelig kom på knæ, så du rigtig kunne blive aktiv planlægger...

Nu må have en frygtelig masse ideer, du er altid så god til at komme med ideer til os andre, så det bliver spændende at se hvad du finder på :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at følge med i din tråd :thumbsupsmileyanim:

Tak for dit besøg! :cheerleader3:

Tak for rosen :cheerleader3: Jeg æææææælsker selv at blive inspireret herinde :thumbsupsmileyanim:

Knus Anja

0

Uha, Anja, du ved jeg blive heeeeeelt svag, når jeg kommer forbi en Swarovski-butik :cheerleader3: Jeg kunne have brugt alle mine euro i tasken!

Tak for de to blade - Thomas har allerede bladret lidt i det ene - og han er utilfreds med, at der er så FÅ sider med ting til manden :cheerleader3:

Ja, desværre ligger vores hus heller ikke på en guldmine!

Men, Anja, Swarovski skriger jo "VINTERTEMA" :cheerleader3:

Som Monica Geller ville sige: I KNOW! :thumbsupsmileyanim:

Men smid endelig inspiration ind i min tråd - det er helt legalt :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg fandt lige diademet på Swarovskis hjemmeside. Jeg giver dig det lige her.....

Her er også et billede. Men det er meget flottere i virkeligheden!

933114W240.jpg

Taaaark :thumbsupsmileyanim:

Det er rigtigt flot - man kan på siden zoome ind på detajlerne :thumbsupsmileyanim:

0

Monogram

Jeg synes, det er så fint med et monogram :thumbsupsmileyanim:

Derfor har jeg leget lidt med at lave et - og der er kommet flere bud ud af det. Jeg vil gerne have, at det vinterlige også kommer til udtryk i monogrammet, så på www.dafont.com fandt jeg også en skrifttype, som er forskellige snekrystaller :carrot:

Her er mine bud på et muligt monogram - og ja, jeg har en favorit :thumbsupsmileyanim:

AT-Renaissancemsnowflakemindre.jpgAT-OldShript-2snowflakes-forskstr.jpgAT-OldShript-2forsksnowflakes-forsk.jpg

0

Annonce ♥

Lige nu er denne her min favorit....

AT-Renaissancemsnowflakemindre.jpg

Det er også min favorit :bearhug:

Flotte er de alle :loveboard:

Tak skal I begge have....

Faktisk er jeres valg ikke min egen favorit, men jeg må også indrømme, at jeg faktisk er ved at ændre mening...

0

Lige nu er denne her min favorit....

Det er også min favorit :bearhug:

Flotte er de alle :loveboard:

Tak skal I begge have....

Faktisk er jeres valg ikke min egen favorit, men jeg må også indrømme, at jeg faktisk er ved at ændre mening...

Jamen så er jeg spændt på, hvad du vælger :hug:

0

Annonce ♥

Jeg synes at den der er i midten i den første post er det flotteste... (nr 2, hvis du giver de 5 forskellige nr. 1-5)

Makes sense????

Knus

Vivi

Det giver mening :loveboard:

Tak for din kommentar :bearhug:

0

Så har kæresten og jeg taget en fælles beslutning om et muligt monogram, og vores valg faldt på dette:

Thomas kunne bedst lide den - dog kan han bedre lide T'et ved de andre, men som helhed denne.

Vi er begge enige om, at bibeholde snefnugget, så det passer til vores tema og årstiden. :loveboard:

Faktisk var min egen favorit i starten det sidste, men denne er også flot!

Nu vil jeg så lige se, om vores invitationer også skal skrives med samme skrifttype.

0

Annonce ♥

Så har kæresten og jeg taget en fælles beslutning om et muligt monogram, og vores valg faldt på dette:

Thomas kunne bedst lide den - dog kan han bedre lide T'et ved de andre, men som helhed denne.

Vi er begge enige om, at bibeholde snefnugget, så det passer til vores tema og årstiden. :loveboard:

Nu vil jeg så lige se, om vores invitationer også skal skrives med samme skrifttype.

:bearhug: Godt valg! :hug:

:( Jamen så venter vi bare på at se nogle invitationsudkast :hug:

0

Vi er begge enige om, at bibeholde snefnugget, så det passer til vores tema og årstiden. :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3: Godt valg! :)

:) Jamen så venter vi bare på at se nogle invitationsudkast :)

Dem må I lige vente lidt med. Jeg har to klar, men der er stadig lidt detaljer, som jeg lige vil afprøve også, inden jeg viser billeder :bearhug:

...i øvrigt bliver det ikke til så megen klippe-klistren for tiden, når der er et vidunderligt vejr udenfor.... :)

Edited by Anjapigen80
0

Stregtegning

Efter at have set en del stregtegninger her på BK, har jeg forsøgt med at lave nogle selv.

Jeg søgte på nettet efter gode billeder til at arbejde udfra, men jeg fandt ikke rigtig noget - andet end det, jeg har sat ind tidligere i min tråd.

Derfor satte jeg min svoger på opgaven at tage et billede af kirken. Det var rigtigt sødt af ham, og de blev rigtig gode!

Dette er blevet grundlaget for de stregtegninger, som jeg har "leget" med:

SctNicolaiKirke-original-reduceret.jpg

0

Mere stregtegning

Stregtegningen skal være på forsiden af de kirkehæfter, som jeg vil lave.

Jeg har leget med PotoFiltre og fået følgende resultater (Se bort fra de lidt mærkelige striber - de er der ikke, når tegningen er i fuld str.):

Nummer 1:

SctNicolaiKirke-streg1reduceret.jpg

Nummer 2:

SctNicolaiKirke-streg2reduceret.jpg

Nummer 3:

SctNicolaiKirke-streg3reduceret.jpg

Edited by Anjapigen80
0