Anjapigen80

Anja og Thomas' vinterbryllup 10. januar 09

1,868 posts in this topic

Annonce ♥

Nummer 7:

SctNicolaiKirke-streg7blreduceret.jpg

Nummer 8:

SctNicolaiKirke-streg8som7isortredu.jpg

Nummer 9:

SctNicolaiKirke-streg9reduceret.jpg

Jeg synes, det er lidt svært at vælge, men Thomas havde ret hurtig en favorit :thumbsupsmileyanim:

(Han er altså ret engageret i det hele - dejligt :) )

Det var da fedt at Thomas er total klar på at deltage... :) Det er nogle flotte stregtegninger som du har fremtryllet! Det er lidt svært at vælge en frem for de mange andre! :cheerleader3:

Kram Heidi

0

Nummer 4 tror jeg bliver rigtig god, når den kommer ud på et hæfte, hvor den bliver kopieret!

Ellers kan jeg godt lide nummer 8 eller 9. Tror at nummer 8 ved en dårlig kopimaskine kunne blive lidt for lys og nogle detaljer vil forsvinde....

0

Nummer 4 tror jeg bliver rigtig god, når den kommer ud på et hæfte, hvor den bliver kopieret!

Ellers kan jeg godt lide nummer 8 eller 9. Tror at nummer 8 ved en dårlig kopimaskine kunne blive lidt for lys og nogle detaljer vil forsvinde....

Heriblandt er også Thomas' favorit :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

hej

jeg syntes at stregtegning nr 4 og 9 er de flotteste - må vi så snart høre hvad ham Thomas mener ???

Det må I :thumbsupsmileyanim:

Han er faktisk mest til nr. 8, fordi han godt kan lide, at den har et gammel "look".... Så er det spørgsmålet, om han skal tage den endelige beslutning 51.gif

Tak for dit besøg - det er altid hyggeligt med besøg :thumbsupsmileyanim:

Edited by Anjapigen80
0

hej

jeg syntes at stregtegning nr 4 og 9 er de flotteste - må vi så snart høre hvad ham Thomas mener ???

Det må I :thumbsupsmileyanim:

Han er faktisk mest til nr. 8, fordi han godt kan lide, at den har et gammel "look".... Så er det spørgsmålet, om han skal tage den endelige beslutning 51.gif

Tak for dit besøg - det er altid hyggeligt med besøg :thumbsupsmileyanim:

Uhh, 8´eren er nu også RIGTIG fiiiin! GOOOOOOOOOOOO Thomas! :thumbsupsmileyanim:

Kram Heidi

0

Annonce ♥

Hej Anja...

Så fik jeg læst hele din tråd igennem... Og nu kan jeg også meget bedre forstå hvorfor jeg havde så svært ved at skelne dine og Anitas indlæg fra hinanden, da jeg startede herinde... :cheerleader3:

Sikke fint det hele bliver. Jeg kan godt lide jeres vintertema :thumbsupsmileyanim:

Jeg har lige 2 kommentarer.

Det ene er mht. skoene. Jeg har altså hørt, et eller andet sted jeg ikke kan huske, at brudesko skal være nye :thumbsupsmileyanim: . Det skulle også have et aller andet med overtro at gøre... Jeg vil bare lige sige det, så kan du jo helt selv bestemme hvad du vælger.

Af stegtegningerne kan jeg bedst lide nr. 2 og 4...

God fornøjelse med resten af planlægningen, kigger jo nok ind forbi ind i mellem.

:thumbsupsmileyanim:

Vivi

0

Hejsa.. Så fik jeg tid til at komme forbi.. Jeg havde frygtede din tråd ville være kilometer land.. har jo set hvor meget du har skrevet rundt omkring, så troede du har været igang i lang tid.. men så er du jo næsten først lige gået igang.. tillykke med frieriet.. Dejligt at høre i mødtes over nettet.. det gjorde vi også ;)

Det er nogle flotte ting du har købt ind til invitationer.. flot tema og farver i har valgt..

Du er virkelig også god til at lave stregtegninger.. er det i photoshop du gør dig i..? kan du løfte sløret hvilke værktøjer du bruger.. gad godt lære det...

Glæder mig til at følge fin planlægning fremover..

Knuss Sandie

0

Hej Anja...

Så fik jeg læst hele din tråd igennem... Og nu kan jeg også meget bedre forstå hvorfor jeg havde så svært ved at skelne dine og Anitas indlæg fra hinanden, da jeg startede herinde... :boohoo:

Sikke fint det hele bliver. Jeg kan godt lide jeres vintertema :biggrin:

Jeg har lige 2 kommentarer.

Det ene er mht. skoene. Jeg har altså hørt, et eller andet sted jeg ikke kan huske, at brudesko skal være nye :boohoo: . Det skulle også have et aller andet med overtro at gøre... Jeg vil bare lige sige det, så kan du jo helt selv bestemme hvad du vælger.

Af stegtegningerne kan jeg bedst lide nr. 2 og 4...

God fornøjelse med resten af planlægningen, kigger jo nok ind forbi ind i mellem.

-HAHA-

Vivi

:griner:- Vivi!

Tak for besøget :badgirl:

Jeg må hellere lige undersøge det med skoene - så kan det være, det er en undskyldning for at købe nogle nye, hvis jeg falder over nogle flotte....

:)

Jeg glæder mig også til at læse resten af din beretning fra dit bryllup -HAHA-

Kram Anja

Edited by Anjapigen80
0

hej

Det må I :biggrin:

Tak for dit besøg - det er altid hyggeligt med besøg :griner:-

Uhh, 8´eren er nu også RIGTIG fiiiin! GOOOOOOOOOOOO Thomas! :badgirl:

Kram Heidi

Det bliver han glad for at høre -HAHA-

0

Annonce ♥

Hejsa.. Så fik jeg tid til at komme forbi.. Jeg havde frygtede din tråd ville være kilometer land.. har jo set hvor meget du har skrevet rundt omkring, så troede du har været igang i lang tid.. men så er du jo næsten først lige gået igang.. tillykke med frieriet.. Dejligt at høre i mødtes over nettet.. det gjorde vi også ;)

Det er nogle flotte ting du har købt ind til invitationer.. flot tema og farver i har valgt..

Du er virkelig også god til at lave stregtegninger.. er det i photoshop du gør dig i..? kan du løfte sløret hvilke værktøjer du bruger.. gad godt lære det...

Glæder mig til at følge fin planlægning fremover..

Knuss Sandie

Jamen, super at du lige kiggede forbi :biggrin:

Jeg laver dem i et mere simpelt program, PhotoFiltre, som jeg har lært at bruge herinde på BK - det er Jyden, som har en tråd i "kreativ forum", som guider -HAHA- Det er temmelig nemt at gå til - jeg har bare forsøgt mig frem... Jeg bruger meget de funktioner, som ligger i menuen "Filter" i programmet.

Kram Anja

0

Thomas' tøj

Nu har jeg heldigvis en kæreste, som går meget op i, hvad han skal have på til vores store dag.

For 2 uger siden var vi i Hamburg, og dér kiggede vi også. Faktisk havde han forelsket sig i tøj fra Wilvorst, så i dag er der kommet kataloger og brev fra Tyskland til ham - han har selv bestilt dem via internettet:

KatalogerWilvorst.jpg

Total god service! Der er endda en oversigt i brevet over, hvor i Danmark man kan købe tøjet :biggrin:

0

I dag har vi så været på udkig efter tøjet til min kæreste.

Da vi i en reklame havde set, at en butik i Kolding også forhandlede Wilvorst, tog vi derned....

MEN:

De havde ikke det tøj, som var i reklamen.... :boohoo: Faktisk skal man have det specielt bestilt hjem, hvis man vil have det....

Så vi tog lige et smut ind i Oxlund i Kolding - og hvilken betjening! :biggrin:

Det var virkelig et personale, som bare vidste noget! :) - også det historiske i herretøj! (Så nu ved jeg, hvad forskellen på et kravat og en pastron er -HAHA- )

Han prøvede en masse forskelligt - også noget, som han ikke lige regnede med, at han ville have.

Der var specielt en sort brokadejakke, som han godt kunne lide (og det kunne jeg også :badgirl: ).

Thomas fik en masse inspiration, og vi kørte så hjem igen, MEN...

Vi når kun lige ind i indkørslen hjemme, og så spørger Thomas, om vi ikke skal køre tilbage og bestille den brokadejakke. :griner:-

Så nu venter vi på, at den kommer hjem i den rigtige størrelse.

I skal lige se den:

18.jpg

Denne er dog ikke helt magen til. Faktisk er det denne her, bare i sort:

43k2262.jpg

Så nu mangler han kun et par alm. pæne sorte bukser, slips/pastron og skjorte. Vi venter lige med det, da jeg endnu ikke har fundet kjolen, og det må jo rigtig gerne passe sammen -HAHA-

Edited by Anjapigen80
0

Annonce ♥

-HAHA- En mand der selv går igang, fantastisk :badgirl:

En meget fin jakke han skal have på og en man godt kan bruge bagefter og det er jo dejligt :biggrin:

Ja, han går virkelig selv i gang!

I går sagde han et par gange, at han bare glædede sig sådan til, at han kan hente jakken... -HAHA-

Min søster tager så med ham senere på året ud for at købe det resterende udstyr, så det passer lidt til min kjole. Jeg skal om...hmm.... kun 6 dage.... prøve kjoler :griner:-

0

En meget fin jakke han skal have på og en man godt kan bruge bagefter og det er jo dejligt :biggrin:

I går sagde han et par gange, at han bare glædede sig sådan til, at han kan hente jakken... -HAHA-

Min søster tager så med ham senere på året ud for at købe det resterende udstyr, så det passer lidt til min kjole. Jeg skal om...hmm.... kun 6 dage.... prøve kjoler :griner:-

Whiiii, en effektiv kæreste og kjoleprøvning om 6 dage... Kan det blive meget bedre?? :)

Kram Heidi

0

Annonce ♥

Whiiii, en effektiv kæreste og kjoleprøvning om 6 dage... Kan det blive meget bedre?? :)

Kram Heidi

Nej, lige nu er det noget nær det perfekte :boohoo:

Jeg glæder mig også helt vildt meget til at skulle ud og se kjoler IRL...

0

Total flot jakke, Thomas har købt! Glæder mig til at se den IRL! -HAHA-

Thomas glæder sig også til at gense den i den helt rigtige størrelse :biggrin: Den er også taljeret - lige som Thomas gerne vil have den :badgirl:

0

Kære Anja...

Endnu engang stort tillykke med det kommende bryllup. Er så glad på jeres vegne. :badgirl:

Knus Dorthe

Tusind tak, søde Dorthe -HAHA-

Det er rigtigt dejligt også at få besøg af dig her :biggrin:

Kram Anja

0

Sødeste Anja :biggrin:

En lille hilsen skal du da også have herinde.. Måske jeg skulle kigge forbi herinde lidt oftere så jeg kan føkge med i din planlægning.

-HAHA-

0