Anjapigen80

Anja og Thomas' vinterbryllup 10. januar 09

1,868 posts in this topic

Sødeste Anja -HAHA-

En lille hilsen skal du da også have herinde.. Måske jeg skulle kigge forbi herinde lidt oftere så jeg kan føkge med i din planlægning.

:badgirl:

Sådan har jeg det også. Er længe siden jeg har været herinde, men nu er der jo en planlægning vi bliver nødt til at følge med i! :biggrin:

0

Annonce ♥

Sødeste Anja -HAHA-

En lille hilsen skal du da også have herinde.. Måske jeg skulle kigge forbi herinde lidt oftere så jeg kan føkge med i din planlægning.

:badgirl:

Sådan har jeg det også. Er længe siden jeg har været herinde, men nu er der jo en planlægning vi bliver nødt til at følge med i! :biggrin:

Nemlig

Tror de gange jeg har været herinde det sidste halve års tid kan tælles på to hænder

0

Sødeste Anja :badgirl:

-HAHA-

Sådan har jeg det også. Er længe siden jeg har været herinde, men nu er der jo en planlægning vi bliver nødt til at følge med i! -HAHA-

Nemlig

Tror de gange jeg har været herinde det sidste halve års tid kan tælles på to hænder

Hvor er I søde :griner:-

I er altid velkommen til at kigge forbi min tråd - og også smide en lille hilsen ind :)

- også selvom I begge er gifte kvinder - det er Anita jo også. :biggrin:

Stort kram

Anja

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Nøj, nogle fine ringe, hvor er de fra?

De er fra Bræmer. :)

Vi fik nogle kataloger fra en af de lokale smykkebutikker, men på nettet er der endnu flere at vælge imellem :) (i kataloget var ringen til højre nemlig ikke!)

Hjemmesiden er her.

Anja

0

Hvor er det bare nogle super flotte ringe.

:cheerleader3: Dorthe! :blink:

Jeg glæder mig til at komme fra arbejde i dag, så skal Thomas og jeg ned i byen og kigge på dem :)

Kram Anja

:):bestwishes: Nu må det da snart var NU, hvor vi kan få lidt opdateringer! :denmarkflag::denmarkflag:

0

Annonce ♥

Hvor er det bare nogle super flotte ringe.

:blink: Dorthe! :griner:-

Jeg glæder mig til at komme fra arbejde i dag, så skal Thomas og jeg ned i byen og kigge på dem :)

Kram Anja

:bestwishes::denmarkflag: Nu må det da snart var NU, hvor vi kan få lidt opdateringer! :denmarkflag::blink:

Jo da! :blink:

De to sæt, som vi havde kigget på, havde de ikke hjemme, men damen i butikken ringede til firmaet og forhørte sig om detaljerne.

De var henholdsvis 7,0 og 7,4 milimeter brede, og det var lige bredt nok til min lille hånd...

Så vi endte ud med et sæt i 8 karat guld, lethamret og i min er der 5 sten - 3 hvide og 2 blå - tilfældigt spredt på ringens forside.:) Faktisk var det lige sådan, jeg i første omgang havde tænkt mig, at den skulle se ud... :cheerleader3:

Jeg ser lige, om jeg kan finde nogle billeder, som minder om dem...

Ellers må I vente med billeder til i næste uge. :loveboard:

0

:) Wauw, de er flotte! Glæder mig til at se dem IRL :bestwishes:

Det gør jeg også :denmarkflag::denmarkflag::blink:

Det er altså lidt pudsigt, at jeg så alligevel ender ud med en ring, som er magen til den, som jeg på en anden smykkehandlers hjemmeside "designede". :)

Jeg valgte de blå sten, fordi jeg vil have en ring, som ikke er helt magen til flertallets, og fordi de blå og hvide sten altid vil minde mig om vores bryllupstema, vinter. :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Anja

Rigtig flotte ringe I har kig paa :thumbsupsmileyanim:

Jeg har ogsaa selv valgt en ring der er hamret og er rigtig glad for den ... nu kan jeg bare ikke vente til den skal paa :badgirl:

Jeg må hellere lige forbi din tråd igen og se jeres ringe :thumbsupsmileyanim:

Kram Anja

0

Manchetknapper

Så har min kæreste været aktiv igen i bryllupsplanlægningen :thumbsupsmileyanim:

Han har i går bestilt manchetknapper. Han overvejede nogle personlige med vores monogram, men endte alligevel ud med disse med swarovskikrystaller :badgirl:

stor_dice.jpg

Så om nogle dage har han dem - jeg glæder mig til at se dem :thumbsupsmileyanim:

0

Manchetknapper

Så har min kæreste været aktiv igen i bryllupsplanlægningen :thumbsupsmileyanim:

Han har i går bestilt manchetknapper. Han overvejede nogle personlige med vores monogram, men endte alligevel ud med disse med swarovskikrystaller :cheerleader3:

stor_dice.jpg

Så om nogle dage har han dem - jeg glæder mig til at se dem :badgirl:

De er bare rigtig, rigtig flotte! :thumbsupsmileyanim:

Jeg æææælsker jo Swarovski! :cheerleader3:

0

Manchetknapper

Han har i går bestilt manchetknapper. Han overvejede nogle personlige med vores monogram, men endte alligevel ud med disse med swarovskikrystaller :badgirl:

stor_dice.jpg

Så om nogle dage har han dem - jeg glæder mig til at se dem :thumbsupsmileyanim:

Ihh altå Anja. Hvor er du heldig med en mand der rent faktisk interessrer sig i brylluppet! Fede manchetknapper og hvor er jeres ringe bare flotte (altså sådan som jeg forestillermig demi mit hovede efter din forklaring) :cheerleader3: Morten fik sine Superman manchetknapper i tirsdags, men det var ikke særligt interessant efter hans mening... :cheerleader3::cheerleader3:

Kram Heidi

0