Anjapigen80

Anja og Thomas' vinterbryllup 10. januar 09

1,868 posts in this topic

Manchetknapper

Så har min kæreste været aktiv igen i bryllupsplanlægningen :thumbsupsmileyanim:

Han har i går bestilt manchetknapper. Han overvejede nogle personlige med vores monogram, men endte alligevel ud med disse med swarovskikrystaller :badgirl:

stor_dice.jpg

Så om nogle dage har han dem - jeg glæder mig til at se dem :thumbsupsmileyanim:

Ihh altå Anja. Hvor er du heldig med en mand der rent faktisk interessrer sig i brylluppet! Fede manchetknapper og hvor er jeres ringe bare flotte (altså sådan som jeg forestillermig demi mit hovede efter din forklaring) :cheerleader3: Morten fik sine Superman manchetknapper i tirsdags, men det var ikke særligt interessant efter hans mening... :cheerleader3::cheerleader3:

Kram Heidi

Thomas sagde til mig, at det havde været lettere, hvis han havde været vild med fx Simpsons, for så havde det været noget nemmere at finde nogle, som var lidt anderledes....

Jeg synes, det var en sød tanke, at du har givet Morten et sæt med Superman :cheerleader3:

Kram Anja

Edited by Anjapigen80
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Super flot jakke til gemalen og nogle rigtig smukke ringe, I har fundet. Jeg kan godt lide, at du får blå og hvide sten i :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Bling bling manchetknapper - Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice :badgirl:

De er lige kommet i dag - og de er bare SÅ flotte! Der kommer billeder senere i dag.

0

Skal vi bytte mand ? :cheerleader3:

Nå ja, lidt jaloux må man da godt være :thumbsupsmileyanim: Dejligt at Thomas er så aktiv. Nogle flotte manchetknapper, tror de kommer til at være rigtig (endnu mere) flotte til hans lækre brokade jakke :thumbsupsmileyanim:

Jeg tror også, det kommer til at se godt ud - især nu hvor de er kommet - uha de er SÅ fine! :badgirl:

0

:thumbsupsmileyanim: Hvornår får vi de flotte manchetknapper at se på et "rigtigt" billede? :thumbsupsmileyanim:

Jeg har taget billeder af dem - kom som førnævnt i dag med posten - og jeg åbnede den altså, selvom der stod Thomas' navn på kuverten... :badgirl:

0

Annonce ♥

Ja altsaa sikke en dejlig kaereste at have, der ligefrem selv bestiller ting til brylluppet...

Synes rigtig godt om manchetknapperne med lidt bling bling - meget festlige :badgirl:

Det er faktisk helt rart, at han selv søger efter tingene, men han bestiller dog ikke noget, før jeg også lige har godkendt det :thumbsupsmileyanim: Den sikkerhed vil han åbenbart gerne have :thumbsupsmileyanim:

0

:thumbsupsmileyanim: Hvornår får vi de flotte manchetknapper at se på et "rigtigt" billede? :thumbsupsmileyanim:

Jeg har taget billeder af dem - kom som førnævnt i dag med posten - og jeg åbnede den altså, selvom der stod Thomas' navn på kuverten... :cheerleader3:

Det må man også gerne.... :badgirl:

0

Allerede mindre en 2 døgn efter at Thomas har bestilt mine manchetknapper, dukkede de op i vores postkasse i dag :thumbsupsmileyanim:

...og de er bare SÅ fine - noget pænere end på billedet tidligere i min trådu77.gif:

post-31283-1210872914.jpg

Edited by Anjapigen80
0

Annonce ♥

De kommer heller ikke helt til sin ret på mine billeder, men jeg er vild med dem - rigtig bliiiing bliiiiiiiing! r51.gif

Kæææææft, de er flotte! Lige min stil, Anja! (men ikke min mands.... ;) )

WAUW! (fik jeg nævnt, at jeg ææææælsker Swarovski? :thumbsupsmileyanim: )

I øvrigt et fedt billede, du fik skudt der, hvis ikke det er Thomas, der har taget det! Det ser fedt ud med "glimtet" i den ene sten!

0

Flot med et nyt avatar-billede...! :thumbsupsmileyanim: Du ser dejlig ud!

Jeg er sådan lidt misundelig, ikk'? Det er jo fantastisk at I skal holde vinterbryllup... Det er nemlig helt specielt, og også fordi ingen andre bliver gift om vinteren...

(sidder og prøver på at komme i tanke om, HVORFOR vi egentlig ikke valgte vinter...!)

...og flotte manchetknapper BTW... :thumbsupsmileyanim:

0

De kommer heller ikke helt til sin ret på mine billeder, men jeg er vild med dem - rigtig bliiiing bliiiiiiiing! r51.gif

Kæææææft, de er flotte! Lige min stil, Anja! (men ikke min mands.... ;) )

WAUW! (fik jeg nævnt, at jeg ææææælsker Swarovski? :) )

I øvrigt et fedt billede, du fik skudt der, hvis ikke det er Thomas, der har taget det! Det ser fedt ud med "glimtet" i den ene sten!

Det er mig, der er fotografen... det var heller ikke helt nemt, men med selvudløser gik det :)

0

Annonce ♥

Se det er ordet bling bling i den fineste forstand. De er rigtig flotte :):)

Tak Pernille! :super:

Thomas har også liiiiiiige været henne en ekstra gang og lige se dem an - han kan faktisk selv godt lide dem :balloons:

0

Flot med et nyt avatar-billede...! :) Du ser dejlig ud!

Jeg er sådan lidt misundelig, ikk'? Det er jo fantastisk at I skal holde vinterbryllup... Det er nemlig helt specielt, og også fordi ingen andre bliver gift om vinteren...

(sidder og prøver på at komme i tanke om, HVORFOR vi egentlig ikke valgte vinter...!)

...og flotte manchetknapper BTW... :cheerleader3:

Tusind tak for dit kompliment :super:

Nej, der er ikke mange, der vælger at blive gift om vinteren. Jeg har da også haft mine betænkligheder, men er alligevel nået frem til, at det faktisk ikke er så mange ting, hvor vi kommer til at mærke, at det er om vinteren sammenlignet med, hvordan det ellers ville have været, hvis vi havde valgt en varmere årstid.

Hverken Thomas eller jeg har stort behov for at blive fotograferet på en grøn eng eller i en skov med en spejlblank skovsø i baggrunden, og så ved jeg, at der også er nogle mænd, der glæder sig over den køligere årstid mht. deres påklædning....

Vi har valgt at blive fotograferet i et studie (det ville vi have gjort - uanset årstid) - det er godt nok ikke det naturlige lys, men så er der andre muligheder rent fotografisk. Men skulle det ske, at der ligger et hvidt lag sne den dag, sååååå skal vi på en eller anden måde have tage et par billeder udendørs. :balloons:

I øvrigt er jeg i gang med at lave invitationer - og jeg har valgt at bruge det, som jeg har købt af dig :)

Kram Anja

0

Sikke nogle fine manchetknapper. De skal nok blive flotte sammen med tøjet han skal have på :super:

Glæder mig til at se billeder af jeres ringe :)

Jeg glæder mig også rigtigt meget til at se de færdige ringe :)

Vi så et sæt - dog til en noget højrere pris! - der minder om det, vi har valgt, men det er ikke helt det samme... :balloons:

Kram Anja

0

Annonce ♥

Tusind tak, søster :)

Jeg er især vild med denne:

23.jpg

Den må du hellere vise Thomas... Han vil gerne have lidt assistance af dig til brudebuketten, så det håber jeg, at du har lyst til :)

0

Forresten..................

:):balloons::super::cheerleader3::biggrin:

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih, jeg skal prøve kjoler i morgen!!!!! :)

Helt nøjagtigt kl. 9.30 skal jeg være i Tønder og prøve kjoler hos Askepot og Valentino :blink:

Jeg er godt nok ret spændt. Jeg er lidt af en kræsenpind med kjoler, men jeg er alligevel fortrøstningsfuld. de er ofte pænere i virkeligheden end på billederne... :cheerleader3:

Så håber jeg, at vi må tage lidt billeder :cheerleader3:

0