Anjapigen80

Anja og Thomas' vinterbryllup 10. januar 09

1,868 posts in this topic

Så forlader jeg jer for en uges tid for at tage med min kære mand til Grækenlands hovedstad, Athen.

Ingen af os har været i Grækenland før, så vi er meget spændte og en smule nervøse for, hvad der venter os. Vi kender intet til sproget, og det græske alfabet gør det ikke nemmere, men det skal nok gå med hjælp fra "Turen går til Grækenland" :blink:

Vi glæder os i hvert fald til det! Det bliver fedt at se nogle af de gamle ting, som man lærte om i oldtidskundskab :unsure:

Vi skal bo på Residence Georgio, som er 5-stjernet.

Der er på hvert værelse bl.a. playstation, morgenkåbe, slippers, jacuzzi og massagebruser :tommelop: - og tv, men det er nok begrænset, hvor meget af det, der bliver sendt, vi forstår.

Vi har aldrig været på et 5-stjernet hotel før, så vi er ret spændte på det!

Så kl. 6.05 i morgen tidlig flyver vi fra Billund til Frankfurt am Main og derfra videre til Athen. :cheerleader3:

Opdate:

Min tennisalbue har det meget bedre efter et par behandlinger hos en akupunktør, som også kan en masse andet, så nu kan beretningen fortsætte, når jeg vender hjem fra Athen. :cheerleader3:

Det bliver dejligt at fortsætte og dele det med jer. :bearhug:

Kan i nu have en super bryllupsrejse :-) og pas nu på armen.

Alt i mens vil vi sidde og vente på, at du kommer tilbage og fortæller mere om dit eventyrlige bryllup

Tusind tak, søde Vanni! :sm::):rolleyes: Jeg skal nok passe på armen. Jeg ved, at det er nødvendigt!

Edited by Anjapigen80
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Rigtig GOD TUR søde.

håber i får en fantastisk skøn tur.. :cheerleader3::cheerleader3:

vi glæder os til mere beretning når i kommer hjem . :thumbsupsmileyanim:

Rigtig god tur :cheerleader3:
Åh Athen, det er en fantastisk by, der var vi også på for-bryllupsrejse :denmarkflag: Der vil jeg gerne hen igen, glæder mig til at høre mere og ikke mindst se billeder :shooter:
Kommer I snart hjem??....

Vi vil se billeder, og høre om jeres 5***** hotel :denmarkflag:

Kommer I snart hjem??....

Vi vil se billeder, og høre om jeres 5***** hotel :cheerleader3:

De er kommet hjem - se i hendes beretning

Ja, vi er kommet hjem for ca. 14 dage siden, men jeg har slet ikke fået opdateret her....

I skal nok få en masse billeder fra det skønne Athen! Det var virkelig en rigtig dejlig tur! :pokey:

0

Tænk, så er det i dag ½ år siden, at vi blev gift.

Det er så utroligt, som tiden bare fiser af sted!

I dag har jeg lavet de to sidste takkekort (ja, det er sent...). En af globryllupsgæsterne fiskede hele tiden efter, om jeg havde sendt alle kort, hvorefter jeg så måtte tage mig sammen og spørge, om hvad de havde givet. Det viste sig, at de havde givet en lille gave, men vi har bare aldrig fået den... Da det var en kurvert, tror jeg, at den nok er "forsvundet", men pyt, det vigtigste er, at de får et takkekort, for de har tænkt på os :cheerleader3: Alene ved at de mødte op i kirken.

Jeg huserer stadig herinde - dog slet ikke i samme omfang som før.

Jeg ved, at jeg skylder at vise fotografens billeder, men det bliver affotograferinger, da vi ikke fik dem elektronisk, hvilket ikke gør os noget overhovedet. Vi har fået nogle rigtig flotte (og dyre) billeder, men det vidste vi på forhånd. :biggrin:

Desuden har vores fotograf på min søsters (Anita80) og min opfordring lavet et smukt billede til vores forældre, hvor vi er "klippet" sammen. Det skal jeg nok vise ved lejlighed.

Go' sommer - og ikke mindst bryllupper til alle sommerbrudene. :cheerleader3:

0

Tillykke med den halve bryllupsdag :biggrin:

Tænk, at der allerede er gået ½ år. Det er da ikke mere end to måneder siden, er det? Og gulp.. det er allerede over 5 mdr siden L var på knæ og jeg fandt ud af, at nu skal jeg virkelig giftes.. Det er faktisk allerede 1/3 af planlægningstiden, der nu er gået (5 1/3 mdr og der er 10 2/3 tilbage.. )

0

Annonce ♥

Stort tillykke med jeres halve bryllupsdag. :cheerleader3:

- Og ja, hvor er det vildt som tiden flyver, føles som et øjeblik siden jeg sad og klappede i mine hænder fordi jeg kunne se at du var ved at skrive beretning... :biggrin:

0

Tillykke med den halve bryllupsdag :biggrin:

Tænk, at der allerede er gået ½ år. Det er da ikke mere end to måneder siden, er det? Og gulp.. det er allerede over 5 mdr siden L var på knæ og jeg fandt ud af, at nu skal jeg virkelig giftes.. Det er faktisk allerede 1/3 af planlægningstiden, der nu er gået (5 1/3 mdr og der er 10 2/3 tilbage.. )

Ja, tiden går hurtigt, Helle! Jeg synes også, at forberedelsestiden fløj af sted :cheerleader3:

Uhhh allerede ½ år. Synes ikke det er så lang tid siden, men tiden flyver. Stort tillykke med dagen Anja

Tak, Karin! Det er også snart din tur :cheerleader3:

Stort tillykke med jeres halve bryllupsdag. :)

- Og ja, hvor er det vildt som tiden flyver, føles som et øjeblik siden jeg sad og klappede i mine hænder fordi jeg kunne se at du var ved at skrive beretning... :)

Hvor er du sød, Barbara! Jeg følger stadig med hos dig - jeg er spændt på, hvad dit julebryllup ender ud med. :thanks:

0

Annonce ♥

Og her er den ultimative vinterbryllupsinspirationstråd - her i 2015 er jeg lige så imponeret af Anjas kreativitet som jeg var i 2009 GP:respekt:

Til jer kommende vinterbrude: Tag en rejse ind i Anjas univers, og lad jer beruse af alle de flotte ting, som dannede den perfekte helhed på bryllupsdagen for Thomas og Anja :heart::heart::heart:

0