Sign in to follow this  
Followers 0
julie2008

bryllupskage

17 posts in this topic

Hvormeget skal I give for jeres bryllupskage?

Min far vil give os bryllypskagen, der er bare det ved det, at den koster 5000 kr.. Og jeg synes virkelig det lyder dyrt for lidt kage. Den er til gengæld hammer flot osv., men på hans vegne så synes jeg måske det kan gøres billigere.. Eller ligger de i det prisleje?

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu har vi godt nok besluttet at lave kagen selv, men hvis vi ville have købt dne ude ville den ligge på omkring 69 per person - cirka 4500 i alt. Så ja, den kage lyder da en lille smule pebret, men det kommer jo helt an på hvor mange gæster I er?

Hvor I landet befinder I jer?

0

:rolleyes:

Det kommer jo an på hvor mange I bliver... for at jeg kan udtale mig om det er dyrt eller billigt. Men vi køber en kage fra Markus Grigo og den koster 3000 kroner.. en hjerteformet én. Hvis det nu var én i etager var den også blevet dyrere...

Men syntes umiddelbart at 5000 lyder dyrt, da Markus ikke er billig, men den bedste efter min mening.

0

Annonce ♥

Det kommer jo helt an på hvilken slag kage det er og hvor mage det er til. Vi har valgt at vi bare vil have en simpel kage. Hjerteformet i 1 lag med hindbær og chokolade fyld på almindellige bunde. Den skal vi give 650 kr. for, men bageren sagde også at vi får den billigt, for han tager normalt ca 45 kr. pr person for en almindelig bryllupskage, i så fald skulle så have give 1800 kr. 5000 kr. er mange penge for kage synes jeg.

Mvh Stine

0

Annonce ♥

Vi skal give 48 kr. pr. kuvert for vores "drømmekage" og det løber op i 4.400 kr. da vi bliver ca. 90 pers. Vi havde ellers kig på en anden kage, men de ville have ca. 135 pr. kuvert og det var efter vores mening alt alt for dyrt - især når vi bli´r så mange...

Du kan jo spørge din far, hvor meget HAN har lyst/råd til at betale til kagen, for hvis det "bare skal være dén kage", kan I jo selv spæde lidt til så I får jeres drømmekage :thumbsupsmileyanim:

Pøj pøj med kagen og brylluppet :cheerleader3:

Knuz

Carina

0

Annonce ♥

Vi skal give 1500 kr.... 25 kr pr. kuvert.

Den bliver så lavet af en gammel konditor, som ikke længere har butik, men stadig laver bryllupskager...

Kan se du er fra Kolding. Vi skal holde vores bryllup i Christiansfeld og er i gang med at undersøge mulighederne mht til kage. Må jeg spørge om navn og tlf nr på den gamle konditor? Kan man se billeder af hans kager?

0