Guest malro

Min kjole...

32 indlæg i dette emne

Så har jeg købt kjole!!

Var ude idag og prøve kjolen fra i sidste uge igen, og der var bare ingen tvivl - det er MIN kjole...

Så nu er der både styr på kjole, sko og slør!

Hvad siger I?

(PS min mor havde fået nyt kamera, så det blev lige til et "puslespil" - griner, men man kan godt få en ide...)

Malene_og_Benjamin_Bryllup_002.jpg

Malene_og_Benjamin_Bryllup_006.jpg

post-23783-1208604653.jpg

post-23783-1208604669.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg købt kjole!!

Var ude idag og prøve kjolen fra i sidste uge igen, og der var bare ingen tvivl - det er MIN kjole...

Så nu er der både styr på kjole, sko og slør!

Hvad siger I?

(PS min mor havde fået nyt kamera, så det blev lige til et "puslespil" - griner, men man kan godt få en ide...)

og lidt detaljer...
og det sidste af slæbet...

Så nu skal den bare lægges op når vi nærmer os - smiler stort!

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ smuk! Den er virkelig romantisk synes jeg. :) Og sikke da en krop du kan vise frem i kjolen. :) Hvornår skal du giftes?? :rolleyes:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de søde ord!

Vi skal giftes d. 4. oktober, så et lille halvt år endnu.

Men det er gået stærkt må man sige, 2 uger efter frieriet og kjolen er allerede købt! Lidt heldig har man vel lov til at være ind imellem :rolleyes:

Er også vild med mit slør, som både har sten og perler på - det pifter lige den enkle kjole lidt op!

Tænk at man kan være så glad for en kjole.. hihi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så har jeg købt kjole!!

Var ude idag og prøve kjolen fra i sidste uge igen, og der var bare ingen tvivl - det er MIN kjole...

Så nu er der både styr på kjole, sko og slør!

Hvad siger I?

(PS min mor havde fået nyt kamera, så det blev lige til et "puslespil" - griner, men man kan godt få en ide...)

Meget flot kjole du har forelsket dig i. Det kan jeg sørme godt forstå. Fede enkle detaljer som fremhæver din flotte figur. Hold da op hvor den klæder dig.

Jeg kan også godt forstå at du har købt den allerede. Det er rart at have det gjort og så kan man slappe helt af, for det er vel noget af det mest afgørende man skal ud og investere i når man nu skal giftes.

Tillykke med købet. Man bliver så glad når man finder KJOLEN. Det føltes bare så rigtigt... fedt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WAUW hvor er den kjole fantastisk, og ikke mindst......DU er så SMUK i den :rolleyes:

Kan godt forstå din forelskelse, sidder da selv med et lille stik i hjertet.

SUPER, SUPER, SUPER kjole. Tillykke med købet

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

HVOR ER I BARE SØDE!!!

Sidder jo helt og får røde kinder af alle de pæne ord...

Selvom jeg ville være glad for kjolen uanset hvad, så er det bare super skønt at høre andre sige, at det var et godt valg til mig!

Nu kan jeg slet ikke vente til jeg skal have den tilrettet - om alt for lang tid... Hehe.

Det svære kommer nu hvor man skal igang med at finde ideer til håret... tænke tænke tænke...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

GUD hvor er den bare helt vild fantastisk flot!!! Super romantisk kjole, og så klæder den dig bare rigtig godt!!!!! :rolleyes::):)

Mht. til håret vil jeg foreslå noget "gudinde-inspireret", for det passer ligesom til kjolen - synes jeg...

Nok lidt alla viderunderligt skinnede løst hængende hår...

Tillykke med det flotte valg!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer