Guest Perle!

Så kommer dagens dummeste spørgsmål

33 indlæg i dette emne

Ja - det er vel nok et små sært spørgsmål..... MEEEEEN - hvad har I under brudekjolen sommerbrude?

Altså jeg tænker på, har i strømpebukser på? Knæstrømper? Fortæl fortæl - for jeg aner ikke, hvad jeg skal have under. Og det er jo varmt.. Har man så strømpebukser på..? Gode råd søges :rolleyes:

Redigeret af Perle!
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Perle

Jeg har ikke endeligt beslutte, hvad jeg gør, men jeg overvejer bare ben.

Jeg har læst et fantastisk råd herinde, om at putte antiaspirant deo på inderlårene, hvilket gør at de ikke bliver helt varme og ømme, selv om man har bare ben. Så det tror jeg bliver mest behageligt, hvis vejret bliver lige så vidunderligt, som jeg har bestilt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal giftes 14/6, og jeg skal have nogle selvsiddende strømper på... har ikke købt dem endnu, men skal snart ud og finde nogen...

SELVSIDDENDE - ja det er da det, jeg skal også. Eller helt uden.. Hmm Tak :):rolleyes::)

Jeg kan simpelthen ikke se det for mig, at jeg skal kæmpe med et par lange strømpebukser også i den kjole.

Redigeret af Perle!
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg blev gift i august, og havde egentligt købt selvsiddende strømpebukser, men endte med bare ben, og var såååååå glad for beslutningen, for det var ret varmt under kjolen, samtidig var jeg også MEGET glad for mit valg af skørt med ring :rolleyes:

Og så havde jeg købt klipklapper i matchende farver, det var også bare lykken at få de lukkede sko af ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa :rolleyes:

Jeg blev gift i august sidste år, og der var jo ret koldt det meste af sommeren så jeg havde da købt selvsiddende......men den dag vi skulle giftes blev vi velsignet med 25graders varme. Så da vi havde været i kirken og i skoven med fotografen måtte min stakkels mand op under min kjole og løsne og fjerne strømperne :thumbsupsmileyanim: .....det er ALT ALT ALT for varmt, bare ben det kan meget bedre gå :cheerleader3:

Seadancer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den med anti perspirent må I lige forklare nærmere.. Hva dælen er det - spørger Perle ;) Lyder teknisk...

Der er en lang tråd med det herinde et sted. Men det går i princippet bare ud på at man enten smører sine lår med antiperspirant deo eller sprøjter dem med med en spray. Det gør at man ikke sveder på lårene og de derfor ikke bliver klamme og irriteret når man ikke har strømper på. Det skulle være testet af op til flere brude og virke helt perfekt. Fuldstændig som når man har det på under armene :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af M1974
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Den med anti perspirent må I lige forklare nærmere.. Hva dælen er det - spørger Perle ;) Lyder teknisk...

Der er en lang tråd med det herinde et sted. Men det går i princippet bare ud på at man enten smører sine lår med antiperspirant deo eller sprøjter dem med med en spray. Det gør at man ikke sveder på lårene og de derfor ikke bliver klamme og irriteret når man ikke har strømper på. Det skulle være testet af op til flere brude og virke helt perfekt. Fuldstændig som når man har det på under armene :thumbsupsmileyanim:

Sådan der! Så leder jeg efter tråden.. Det lyder smart! Tak

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

strømper og strømpebånd. På benene havde jeg sprøjtet "strømper på dåse". Man havde den glatte fornemmelse af nylon, men den frie fornemmelse af bare ben. Dejligt, det smitter ikke af og kan vaskes af med vand og sæbe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner egentlig med selvsiddende, MEN - hos mig har de en tendens til at falde ned... æv. Der må sgi være noget galt med mine lår!! :thumbsupsmileyanim: Nogle gode råd efterlyses!

Vi skal giftes 21. juni - det er vel midt i læseferien, så mon ikke vejret er super da? :carrot: For så ryger strømperne da bare af, og så håber jeg, jeg har fået mine sko gået ordentlig til....

Dorte.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal have undertøj og selvsiddelnde strømper. Dog har jeg købt hofteholderen som passer til undertøjet, og den får lov til at hjælpe med at holde de selvsiddende oppe.

Jeg har bestilt godt vejr d. 24 maj, men har så mange problemer med bare tær i lukkede sko, jeg får vabler med det sammen, så jeg skal have strømper på.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begge mine par sko er med åben tå, så jeg skal ikke have strømper på, men gruer for kulden, for vi skal jo giftes i efteråret. Jeg køber også nylons in a can og håber det giver pæææææne ben :thumbsupsmileyanim:

de kan fås hér

Gud virker det???

Det påstås hårdnakket. Dåsen koster 99,- så nu har jeg bestilt en og vender tilbage med beretning :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Begge mine par sko er med åben tå, så jeg skal ikke have strømper på, men gruer for kulden, for vi skal jo giftes i efteråret. Jeg køber også nylons in a can og håber det giver pæææææne ben :thumbsupsmileyanim:

de kan fås hér

Gud virker det???

Det påstås hårdnakket. Dåsen koster 99,- så nu har jeg bestilt en og vender tilbage med beretning :cheerleader3:

uuh hurtigt ikke :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja - det er vel nok et små sært spørgsmål..... MEEEEEN - hvad har I under brudekjolen sommerbrude?

Altså jeg tænker på, har i strømpebukser på? Knæstrømper? Fortæl fortæl - for jeg aner ikke, hvad jeg skal have under. Og det er jo varmt.. Har man så strømpebukser på..? Gode råd søges :thumbsupsmileyanim:

Jeg tror helt sikkert ikke at jeg skal have noget på under kjolen - altså andet end et par (forhåbentligt) brune sommerben og et strømpebånd :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal have selvsiddende på. Jeg har købt undertøj med hofteholder, for den dag skal den da ikke ha for lidt :cheerleader3:

Hvis det bliver for varmt må strømperne ryge senere på dagen, og så komme på igen, inden gemalen skal se det!!!

Men jeg kan nu også bedst lide at have strømper i skoene, så får jeg ikke så nemt vabler. Og det er uanset om der er 10 eller 25 grader!!

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer