Guest Perle!

Så kommer dagens dummeste spørgsmål

33 posts in this topic

Jeg regner egentlig med selvsiddende, MEN - hos mig har de en tendens til at falde ned... æv. Der må sgi være noget galt med mine lår!! :cheerleader3: Nogle gode råd efterlyses!

Vi skal giftes 21. juni - det er vel midt i læseferien, så mon ikke vejret er super da? :carrot: For så ryger strømperne da bare af, og så håber jeg, jeg har fået mine sko gået ordentlig til....

Dorte.

Corsage med strømpeholder... så ryger de ingen steder.. Hae selv samme problem når jeg har selvsiddende strømper på eller bare en hofteholder :cheerleader3:

/Chalotte

0

Annonce ♥

hey

jeg skal have selvsiddende stømper på og antiaspitent deo på lårene

hilsner herfra

0

jeg regner med bare ben og bare tæet... eller også bare føder i skoene og så må jeg satse på at jeg ikke får vabler...

0

Jeg skal ha selvsiddende strømper og hofte/strømpeholdere på :cheerleader3: , manden synes nemlig det er super sexet

0

Annonce ♥

selvsiddende strømper :cheerleader3: bliver det for varmt ja så af med dem.

skal have to skørter på pyha kan gå hend og blive godt varmt.

0

Jeg regner egentlig med selvsiddende, MEN - hos mig har de en tendens til at falde ned... æv. Der må sgi være noget galt med mine lår!! :cheerleader3: Nogle gode råd efterlyses!

Vi skal giftes 21. juni - det er vel midt i læseferien, så mon ikke vejret er super da? :carrot: For så ryger strømperne da bare af, og så håber jeg, jeg har fået mine sko gået ordentlig til....

Dorte.

Hej Dorthe

Måske problemet kan være at du tager creme på, for så falder de nemlig ned.... ellers kan jeg ikke komme på hvad det kn være :cheerleader3:

0

Jeg blev gift 7/7 sidste år, men den halvkolde sommer gjorde, at jeg valgte strømper og hofteholder sammen med trusser. -Det var jeg glad for, må jeg indrømme!

Fik i øvrigt anvist af "undertøjsdamen" at selvsiddende strømper IKKE er sagen til hofteholder. -"Klæbe"strimlerne gør, at holderen har svært ved at holde fast, og derfor kan man bruge meget krudt på at skulle "hægte op" hele dagen. Jeg valgte derfor strømper som var decideret beregnet til hofteholder, og havde absolut ingen problemer.

I øvrigt havde jeg hverken corsage eller BH på under kjolen. Det var meget behageligt, men jeg er heller ikke så stor :cheerleader3:

Jeg havde købt hele Bh-sættet med trusser, hofteholder og BH, som så røg på, da kjolen kom af. -Det var et hit! -Forresten var undertøjet sort, hvilket min mand var helt vild med, da han så det. -God overraskelse!! :cheerleader3:

0

Dorte.

Hej Dorthe

Måske problemet kan være at du tager creme på, for så falder de nemlig ned.... ellers kan jeg ikke komme på hvad det kn være :cheerleader3:

Det er højst tænkeligt.... det vil jeg da lige afprøve. Tak! Har selv tænkt lidt på, om jeg har købt dem for store, for mine lår er egentlig tynde nok, men mine ben er lange...... :cheerleader3:

Til jer, der vet skalhave enslimming tube på (selvom ingen af jer har nævnt det endnu) - giver det så ikke en masse bøvl ved toiletbesøg??

0

Annonce ♥