Kicha

Mændene???

25 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Min kommende mand er ikke sindssygt meget med til planlægningen-jeg må desværre indrømme at det mest er mig men han sørger dog for musikken samt min brudebuket og stresser lidt over at han skal holde en tale hvilket han ikke synes er vildt fedt-han hader at være i centrum på den måde.

Men han har også nok at tænke på lige for tiden for han skal nemlig løbe Hamborg marathon næste weekend :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kommende mand er ikke med til planlægningen !!! - ENDNU ??!!

Tror nok han syntes der er LAAAAAAAG tid til (aug. 2009)

Tror det ville være fint for ham at smutte forbi en pølsevogn efter brylluppet, og lade det være det..............................

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi aftaler sammen, hvordan tingene skal være - oftest ud fra mit udkast - og så er det for det meste mig, er udfører i praksis. Det er altså mig, der trækker det meste. Han er rigtig god til at give respons, når jeg spørger - og hvis han finder noget, jeg har lavet (fx udkast til bordkort) kommenterer han det af sig selv og roser det. Han er også interesseret, når jeg vil "snakke bryllup".

jeg synes for det meste, det er OK sådan, jeg er nok bedst til det og mest interesseret. Synes dog godt han kunne hjælpe med at klippe-klistre de mange invitationer, men det bliver nok min søster :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har en semi-interesseret mand med på banen. Herinde og andet søgning på nettet deltager han ikke meget i, men han har øje på budget og stresser lidt på mig, når han kommer i tanker om at der nu er under 2 måneder til.

"Nå, vi skal vel også snart have sendt nogle invitationer ud!?!" sagde han da der var godt, 2½ md til brylluppet... :thumbsupsmileyanim: Øh ja Basse, jeg har ikke lavet andet de sidste tre uge! Jeg har fundet designet, jeg har fundet teksten og sat det hele op... og så kommer han lige i tanke om at nævne det, som om vi lige løber ned på tanken og køber et par færdige fødelsesdaginvitationer... Big mistake, Basse! De næste to aftener kom han på "Gennemtjek gæsteliste"- og "Find adresserne" holdet! :rolleyes:

Han er helt med på at blive slæbt med og se på bryllupsrelaterede ting og der var også ham, der syntes at jeg skulle have en lille brudetaske og han valgte den.

På en skala fra 1-10 vil jeg dømme ham til at være lille 8'er :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selvom der er laaaang tid til endnu, (aug 09), så er han faktisk rigtig meget med... Altså det er mig der har de fleste ideer til bordpynt, invitationer osv, men han er ligeså interesseret. han har skam sin egen tjekliste hvor han løbende krydser af, og fortæller mig vi er langt forud. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hos os er det mig der står for planlægningen. han har været på rådhuset med papirerne og ellers ikke så meget andet, også lige blomsterne. han lytter dog når jeg beretter, men lader mig ellers styre det som jeg vil have det.

i starten var jeg meget frustreret over at han ikke deltog, men sådan er han og jeg ved han glæder sig ligeså meget som jeg gør. også får jeg det jo som jeg vil have det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja kom lige til at tænke på hvor meget er jeres mænd med til planlægningen??

Her interesser det ham ikke endnu.. Tror der er for længe til (idt over et år).. men han lytter da når jeg fortæller:-)

Det samme gaelder hos os, det er mest mig der 'planlaegger', men han lytter og gir sin mening naar jeg spoerger ham om diverse ting. Han er dog af den slags der saaaagtens kan vente til i morgen eller naeste uge/maaned med hvad han nu lige skal, hvilket til tider kan vaere ret frustrerende. Der er godt nok stadig lang tid til (maj naeste aar), men mon ikke han vaagner op til daad paa et tidspunkt? Hehe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har snakket om mange af tingen, han går ikke vildt meget op i det. Jeg tror det er normalt, at mændene ikke er så interesseret som vi kvinder, vi syntes jo det er hyggeligt hvor de syntes " vi skal jo bare giftes"...., vi har en drøm de har det ikke helt på samme måde. Ang. vores invationer spurgte jeg Morten hvordan han syntes de skulle se ud og han sagde find du noget så ka jeg helt sikkert også godt lide det.... :thumbsupsmileyanim: .

Chamor

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha her er det mig der søger info og finder muligheder men det er helt klart manden der holder gang i tingene. Jeg har mange gange sagt Tillykke det bryllup når jeg har været kemo syg og ikke orket noget men da er det ham der siger han vil giftes med mig og vi nok skal klare det og få det til at spille. Nu har vi så valgt at holde surprise bryllup så her er der ikke flere forventninger til noget end vi selv sætter. Det gør det noget nemmere syntes jeg. Men stadig svært at overskue det nogle gange syntes jeg...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu hvor der er 16 dage til vi skal giftes er kæresten ved at komme på banen! :thumbsupsmileyanim: Hele vejen igennem har det været mig, der har forelagt ideerne for ham og så har vi diskuteret hvordan det skulle være. Men med lidt over 2 uger til er det ved at være tæt på selv i mandeperspektiv...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med zillaer!

Ih, her er jeg jo super heldig! Min kommende mand er meget med og jeg vil sige at opgaverne er fordelt fifty-fifty :thumbsupsmileyanim:

Det er dog ofte mig der får idéerne - men dem hopper han så med på og så udvikler vi sammen.

Han har blandt andet stået for/ står for:

- Invitationerne (design)

- Kontakt til stederne

- Kontakt til kok og musik

- Hjemmeside

- Opdatering af ønskeliste

- Overnatning (vi har aftalt hvor - men derefter er det ham. Tror gerne han vil overraske mig)

- Buget

- Transport fra kirken (endnu en overraskelse)

- Sit eget tøj ("Når jeg ikke må se dig, må du da heller ikke se mit!) ;)

- Buket (Her skal jeg bare blande mig HELT udenom)

- Vin (han arbejder på en vin bar)

Og så laver jeg alt det andet, eller vi laver det sammen.

Jo, jeg er meget heldig i mande lotteriet (stod også først i køen ;) ) - men det har hele tiden været sådan at det var VORES projekt. Og selvom at jeg måske tænker mere over det i dagligdagen, så står vi helt sammen om det.

Knus til alle

:cheerleader3:

Camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja jeg kan godt nok heller ikke prale af, at min kommende mand er særlig deltagende. I starten var jeg vildt frustreret, men jeg har vænnet mig til det. Det er jo nok også mest almindeligt, at det er os tøser der går mest op i det!

Hilsen Ulrikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg må indrømme at min mand overraskede mig meget med hensyn til hvor indvoldveret han ville være. Jeg havde troet at sådan noget slet ikke ville interessere ham, at han ville se det som mit ansvar - og det havde jeg det fint med. Men han overraskede mig.

Han har været med hele vejen. Ja det er mig der har fundet på mange af tingene, men han har helt tiden været der og givet sin mening til kende. Og det glæder det hele. Han har endda set billeder af forskellige brudekjoler, for han vil gerne have at jeg finder en kjole som han også synes er rigtig flot. Han var meget med til at bestemme hvad vi skulle have at spise, og vinene var helt hans valg. Jeg havde lavet forskellige udkast til indbydelser,og så valgte han hvad der skulle være for en. Det er også ham der har valgt at vi ikke skal sove hjemme på bryllupsnatten.

Jo alt i alt måjeg sige at vi er næsten lige meget med til at planlægge alle detaljerne. Godt nok er han endnu ikke blevet interesset i BK, men det har jeg også forbudt ham,for som jeg sagde til ham, måske ligger jeg min tale herind eller billeder af min brudekjole,og det skal han jo ikke se før til 1/11-08...

Jep,jeg ved det,jeg har en dejlig og interesseret mand :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hejsa,

Her kommer lidt fra et af "mændene"...

Tjaaa.. jeg er faktisk med på det hele - sådan mere eller mindre. Det er vores dag, og jeg vil være med til at sætte mit præg på det. Både Mette og jeg er begge to meget "organisatorisk" anlagt, hvilket nok også er en af grundende til at vi passer så godt sammen. Vi er 6 uger - 1 dag fra vores bryllup, og vi er mere eller mindre på plads med alt! Det er vi kun, fordi vi hele tiden har involveret hinanden. Vi har sådan intuitivt fordelt nogle af opgaverne. Eks. skaffede jeg et band, mens Mette havde sin søster involveret i design af invitationer - og så brugte vi begge ellers en aften på at standse hjerte ud til invitationerne - så vi er begge involveret..

Så det kan faktisk lade sig gøre :thumbsupsmileyanim:

Hilsen

Michael

Redigeret af michaelbang
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste har også været meget med hen af vejen...han er kommet med mange ideer og ønsker...og for det meste kommer han da også med en mening når jeg spørger ham om noget.... tror dog at han efterhånden synes jeg er ved at blive lidt for meget zilla.

Men de sidste uger er det hele jo rigtig begyndt at rykke, så der har han været meget på banen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil faktiske sige at han har været aktiv

Han har stået for at

ringe til præst aftale dato og tid

bestille musiken

været ved fest stedet og forhandle pris og bestille tid

været med til at lave invitationslisen

bestilt limo

være med i menu sammensætningen

og hvordan vores bryllupskage skal se ud og indholdet.

Alle de der ting som pynt til festen, blomster dekoration, bordpynt

tøj og sko til pigerne ja det har jeg så tage mig af.

så jo 50/ 50 fordel her hjemme. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min er mere med end jeg regnede med. Det er mig der bestemmer ALT og træffer alle beslutninger, men det er vist også et megetgodt billede på vores forhold. :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan mærke han glæder sig meget og går meget op i at fortælle andre om hvor, hvad, hvordan osv..

Når jeg sidder og kigger BK om aftenen er han også fuldt ud med!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Thomas vil gerne være med. Han har hjulpet med invitationerne og har lavet hjemmesidedesignet. Han kigger også med herinde af og til. Tror gerne han vil have at jeg selv ordner det med brudebuketten. Ikke fordi han ikke gider, men fordi han vil være i tvivl om udseendet, blomster osv. Jeg vil egentlig helst også selv finde ud af det så det er jo meget heldigt....

Tror dog han synes der er alt for lang tid til, nok mest fordi jeg bliver så inspireret af jer piger herinde og hele tiden liiiige finder på noget nyt. Han lod også mig bestemme feststedet og fotografen. Feststedet -fordi jeg kendte det i forvejen (og det var billigt) Fotografen - fordi han stoler på min dømmekraft. Mit seneste påfund har jeg tyvstjålet herinde fra - den med at bruge Shrek figurene som topfigurer på bryllupskagen. Jeg er helt vild med den og har allerede fundet en Fiona. Thomas er dog knap så hooked på ideen. Tror hellere han ville have en af de der "sjove" hvor manden bliver slæbt afsted, men som anførselstegnene antyder har vi måske ikke helt samme humor på det punkt. Jeg regner meget kraftigt med at få min vilje på det punkt vil jeg sige og håber på at vi bliver enige.

/Chalotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm min mand har nok i sig selv fortiden (har noget psykisk som skal ordenes efter at have været i irak 2007) så det er mig har har ideerne og min veninde det finder ud af om de kan blive praktisk, for det ikke altid det er muligt at få mine ideer til virkelighed :thumbsupsmileyanim: men hun er god til at finde ud af det om det kan eller ikke kan :cheerleader3: men manden har fået ordet når han har en menning og nogen gang bliver den kun delvis :-D han gider ikke høre om bryllup så tit, men synes det er fedt jeg arbejder så meget med det jeg går op i detaljerne men ligeså meget pengene :-)

så i bund og grund er han ikke meget med

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Min kæreste er ikke så meget på banen endnu, han synes det er alt for tidelig at snakke om eftersom vi først skal giftes august 2009, så han kan ikke rigtig forholde sig til det.

Dog har han været meget inde over stedet, så mon ikke interessen kommer når vi kommer på den anden side af jul.

Synes faktisk også selv det er lidt svært at tage helt konkrete beslutninger for indbydelser mv, da jeg jo kan nå at ombestemme mig mange gange, men inspirationsbilleder bliver der gemt mange af ;-)

Mange tanker

Laila

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Han er mere med end hvad jeg regnede med....

Hvis der er noget jeg synes der er smart så spænder han lidt ben og ikke er enig... Specielt med hensyn til mad, da han er småsart...

Det er også ham der skal designe vores invitationer.

Men synes det er rart at det ikke er et one-man show..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mand har været rimelig meget med. Jeg har simpelthen sagt at jeg vil ikke stå for det hele selv og så stå med en følelse af at det kun er "mit" bryllup. Og det har han det så helt fint med, han har valgt vores farver, invitationerne, servietter, lys, han skla selv finde tøl, jeg har bare sagt hvad han skal gå efter i farve så han matcher mig. Vi har også kigget på bryllupskager sammen, han købte ringene. Så han er enormt meget med. Jeg spørger også ham til råds med stort set det hele fordi jeg synes at han skal være med indover det. Han var også med til at vælge maden, han fandt musikken, var med til at lave gæsteliste, har bestemt køretøj, har været med til at bestemme hvor vi skal hen lige efter brylluppet. Han skal selvfølgelig stå for min buket, jeg kender dog hende der skal lave den så jeg har sagt hvad jeg selv har i tankerne, og har også luftet dette for manden.

Det er jo vores bryllup, ikke "mit"....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kæreste er ret godt med i forberedelserne.

Han ringede allerede ugen efter til kirken og feststedet.

Et par dage efter kom han hjem fra arbejde og havde lavet en foreløbig gæsteliste også!

Han har allerede undersøgt "markedet" med hensyn til sit tøj, og han har også allerede fået arrangeret, hvem der skal med ud og se på det.

- og i går kiggede vi sammen inspirationstråden igennem herinde med invitationer og gemte billeder, så jeg kan absolut ikke klage over hans deltagelse :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer