aprilbrud-2009

Feststeder - erfaringer efterlyses

8 indlæg i dette emne

Hejsa!

Min kæreste gennem 3 år har friet så nu er den store planlægning gået igang! :thumbsupsmileyanim:

Vi har her til aften gennemgået en laaaang liste over mulige steder og er nu nede på en liste på fem muligheder:

  • Josty på Frederiksberg
  • Moltkes Palæ
  • Restaurant Saison (Hellerup Park Hotel)
  • Skodsborg
  • Admiral Hotel

Især de første tre er vi noget hooked på.

Men, men, men - nu har vi ikke ligefrem den store erfaring i at holde fester og har derfor ikke meget kendskab til stederne. De er naturligvis valgt ud fra positive udsagn fra venner og bekendte, men intet er vel bedre end personlige erfaringer fra zillaer, eks-zillaer, mobildiskoteker/"festmusik-udbydere" og andet godtfolk!

Så hvis der er nogle, der sidder med erfaringer fra de ovenstående vil vi meget gerne høre om det :cheerleader3:

Tak på forhånd, og fortsat god weekend til jer alle!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde faktisk alle de nævnte steder inde i overvejelserne, men endte som sagt med Moltkes :thumbsupsmileyanim:

Josty - var for dyrt

Saison - var optaget, men nok også for dyrt

Skodsborg - for dyrt, og var ikke helt overbevist om lokalerne

Admiral - var vores second runner up...uhh, det er fedt! Vi havde kig på deres lounge...råt hvælvet murstens loft og fede højryggede læderstole. Prisen var rimelig, men vi synes at lokalet blev for lille. De har også andre lokaler, men de er slet ikke lige så fedesom loungen...

Moltkes - valgte vi jo :cheerleader3: Det var det sted der passede bedst til den stil bryllup vi skal holde, prisen var rimelig, lokalerne lækre og romantiske, servicen meget proffessionel.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa!

Min kæreste gennem 3 år har friet så nu er den store planlægning gået igang! :thumbsupsmileyanim:

Vi har her til aften gennemgået en laaaang liste over mulige steder og er nu nede på en liste på fem muligheder:

  • Josty på Frederiksberg

  • Moltkes Palæ

  • Restaurant Saison (Hellerup Park Hotel)

  • Skodsborg

  • Admiral Hotel

Især de første tre er vi noget hooked på.

Men, men, men - nu har vi ikke ligefrem den store erfaring i at holde fester og har derfor ikke meget kendskab til stederne. De er naturligvis valgt ud fra positive udsagn fra venner og bekendte, men intet er vel bedre end personlige erfaringer fra zillaer, eks-zillaer, mobildiskoteker/"festmusik-udbydere" og andet godtfolk!

Så hvis der er nogle, der sidder med erfaringer fra de ovenstående vil vi meget gerne høre om det :cheerleader3:

Tak på forhånd, og fortsat god weekend til jer alle!

Jeg kan sige at jeg kender Jostys, Hellerup Park Hotel og Skodsborg og har intet dårligt at sige om nogle af dem. Jostys mener jeg har tidsbegrænsning til kl. 2 hvorefter det koster ekstra. Det mener jeg ikke er tilfældet for de to øvrige steder (men kan ikke afvise det). Hellerup Park Hotel er det forholdsvis vanskeligt at komme op og ned med gear, men det er jo ikke afgørende her. Stilen og indretningen er lidt mere hotel-agtig end på de to øvrige steder, der er mere moderne.

Det er 3 forskellige steder lokalemæssigt og om man er til det ene eller andet er et smagsspørgsmål. Det kommer umiddelbart bag på mig at Josty skulle være dyrere end Moltkes Palæ. Sidstnævnte virker meget fornemt. Men som sagt har aldrig været der. Men der er jo mange andre muligheder. Nu siger du eks. Skodsborg og tænker derved nok på Villa rex men her findes der jo også Sulmare som er et kanon lille sted at holde en bryllupsfest. Måske I skulle starte med at bestemme om det skal være i city, Nordsjælland eller andre steder.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde faktisk alle de nævnte steder inde i overvejelserne, men endte som sagt med Moltkes :thumbsupsmileyanim:

Josty - var for dyrt

Saison - var optaget, men nok også for dyrt

Skodsborg - for dyrt, og var ikke helt overbevist om lokalerne

Admiral - var vores second runner up...uhh, det er fedt! Vi havde kig på deres lounge...råt hvælvet murstens loft og fede højryggede læderstole. Prisen var rimelig, men vi synes at lokalet blev for lille. De har også andre lokaler, men de er slet ikke lige så fedesom loungen...

Moltkes - valgte vi jo :cheerleader3: Det var det sted der passede bedst til den stil bryllup vi skal holde, prisen var rimelig, lokalerne lækre og romantiske, servicen meget proffessionel.

Hejsa Chrisling.

Tak for dit svar - det er altid sjovt når man har tænkt på de samme ting :rolleyes:

Du skriver, at de andre steder var dyrere end Moltkes - så bliver jeg jo lidt "nervøs"! Vi har undersøgt hjemmesiderne for alle stederne, og umiddelbart ligger de alle i samme prisniveau. Josty havde bryllupsarrangement for kr. 1.300, Moltkes var omkring 1.250 og Saison var også på en 1.100-1.200 kr. pr. couvert med det hele. Men ligger der så nogle skjulte udgifter og gemmer sig ud over de priser?

Det jeg har set af lokaler ser alle tre steder super lækre ud - tror nok som jer, at Moltkes passer allerbedst til vores stil, men Josty (i hvert fald som det så ud før renoveringen) ser også skønt ud.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa,

Jeg har været til to gallafester på Moltkes Palæ - graduation fest for nogle folk som netop var blevet færdige med deres Executive MBA program - med andre ord, en gruppe mennesker, som har KÆMPE forventninger til alt de beskæftiger sig med.. og jeg har kun en ting at sige...

PERFEKT!!

Det er nogle fantastiske rammer at være i, og maden som deres kok har kreeret har været absolut sublim. Jeg har simpelthen ikke nogen punkter, hvor jeg kan sætte en finger på!! Det er værd at bruge penge på!

Hilsen

Michael

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi havde faktisk alle de nævnte steder inde i overvejelserne, men endte som sagt med Moltkes :thumbsupsmileyanim:

Josty - var for dyrt

Saison - var optaget, men nok også for dyrt

Skodsborg - for dyrt, og var ikke helt overbevist om lokalerne

Admiral - var vores second runner up...uhh, det er fedt! Vi havde kig på deres lounge...råt hvælvet murstens loft og fede højryggede læderstole. Prisen var rimelig, men vi synes at lokalet blev for lille. De har også andre lokaler, men de er slet ikke lige så fedesom loungen...

Moltkes - valgte vi jo :cheerleader3: Det var det sted der passede bedst til den stil bryllup vi skal holde, prisen var rimelig, lokalerne lækre og romantiske, servicen meget proffessionel.

Hejsa Chrisling.

Tak for dit svar - det er altid sjovt når man har tænkt på de samme ting :rolleyes:

Du skriver, at de andre steder var dyrere end Moltkes - så bliver jeg jo lidt "nervøs"! Vi har undersøgt hjemmesiderne for alle stederne, og umiddelbart ligger de alle i samme prisniveau. Josty havde bryllupsarrangement for kr. 1.300, Moltkes var omkring 1.250 og Saison var også på en 1.100-1.200 kr. pr. couvert med det hele. Men ligger der så nogle skjulte udgifter og gemmer sig ud over de priser?

Det jeg har set af lokaler ser alle tre steder super lækre ud - tror nok som jer, at Moltkes passer allerbedst til vores stil, men Josty (i hvert fald som det så ud før renoveringen) ser også skønt ud.

Du skal være opmærksom på at Moltkes også tilbyder festarrangement - det er billigere end bryllupsarrangement. Vi har netop valgt festarrangementet, dels fordi det var lidt billigere og dels fordi vi ikke havde lyst til at starte festen allerede om eftermiddagen, da vi selv skal holde reception. Vi har så tilkøbt natmad og en ekstra time :7himmel:

Saison mener jeg (du må ikke hænge mig op på det) har en lidt pebert pris for betaling efter kl 24...

Nu ved jeg jo ikke hvor mange gæster I inviterer, men en kurvertpris på 1300,- er altså en del ekstra på budgettet end en på 1000-1100 kr...

Men I skal da klart tage ud at se alle stederne og tale med dem der har det - tit kan man få en god aftale på plads :bunny_4:

Det kommer jo også meget an på jeres behov, men Moltkes opfyldte altså vore til fulde...

Hejsa,

Jeg har været til to gallafester på Moltkes Palæ - graduation fest for nogle folk som netop var blevet færdige med deres Executive MBA program - med andre ord, en gruppe mennesker, som har KÆMPE forventninger til alt de beskæftiger sig med.. og jeg har kun en ting at sige...

PERFEKT!!

Det er nogle fantastiske rammer at være i, og maden som deres kok har kreeret har været absolut sublim. Jeg har simpelthen ikke nogen punkter, hvor jeg kan sætte en finger på!! Det er værd at bruge penge på!

Hilsen

Michael

Det er også det jeg har hørt om Motkes :bunny_4:

Vi kender efterhånden en del der har været til arrangementer derinde, og alle har sagt det var noget nær perfektion...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi holdt også vores bryllup på Moltkes Palæ og selvom vi er super-over-perfektionister der går vildt op i både mad, betjening og indretning, så var der ikke en finger at sætte på noget. Alt var perfekt. Efterfølgende var der også flere af vores venner og familie, der valgte Moltkes til deres bryllup og store fester. Det eneste sted jeg har været til bryllup, hvor mad og betjening var på samme niveau, var på Restaurant Noma.

Med venlig hilsen

Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer