Sign in to follow this  
Followers 0
Guest MC-pigen

Gommens tøj

20 posts in this topic

Hvad skal jeres mænd have på til brylluppet? Hvilken slags tøj? Farve?

Meget gerne billeder....

:thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Min kommende mand skal (efter eget ønske) i Kjole og hvidt.. med alt tilbehør!! Høj hat, stok, handsker, laksko og langt halsterklæde..

billede af modellos

8408.jpg

post-27440-1208720152.jpg

0

Min kæreste er desværre SLET IKKE til sådan noget fint halløj, så han skal have et sort jakkesæt med lyserød skjorte og slips på... Vest var fuldstændig udelukket. :thumbsupsmileyanim:

0

Min kommende mand er heller ikke til det helt store skrud - han skal have et flot sandfarvet nålestribet jakkesæt på, lys skjorte og hvidt slips. Meget sommerligt og pænt sammen med min enkle ventebrudekjole regner jeg med :cheerleader3: Har ikke lige nogle billeder af det endnu - desværre.

Janni

0

Annonce ♥

Min er så til det helt store - men han vil heller ikke betale 10.000-15.000 kr. for det, men han har allerede søgt en del steder på nettet og kigget i diverse bryllupskataloger for at undersøge markedet :cheerleader3:

Jeg kan ikke vise nogen billeder, og jeg kommer nok heller ikke til det, da jeg ikke må se det før den store dag.

0

Her er ronnies tøj - plastron matcher vesten... den var blot ikke kommet hjem endnu

ev billedet ligger på den anden computer... nå billedet er i min planligningstråd...

Edited by joro
0

Hejsa

Min mand skal have det her sæt på, ved endnu ikke hvilken farve skjorte han vælger...

Ser_han_ikke_bare_fantastisk_ud__50____50__.jpg

Det er et sæt vi købte til ham da vi var på Azorerne i sommers... Det kostede lige over 1000,- inlk. en vest som han nok ikke vil have på.

post-33197-1208860155.jpg

0

Min kommende mand skal (efter eget ønske) i Kjole og hvidt.. med alt tilbehør!! Høj hat, stok, handsker, laksko og langt halsterklæde..

billede af modellos

Ej, hils ham og sig det både er festligt, tjekket og cool :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Min kæreste er ved at få skræddersyet et sæt der ligner Beckhams bryllupstøj. Det er temlig pebret, men han går meget op i kvalitet og snit, så det er det eneste rigtige for ham. Glæder mig vildt til at se ham i kirken.... :rolleyes:

post-26096-1208980650.jpg

post-26096-1208980696.jpg

0

smil min mand har to sæt tøj... det ene er 69uniformen fra flyvvåbnet som han kun har på i kirken... det andet må jeg ikke se eller kende farven på :-)

0

nu er jeg fræk lige at snige et spørgsmål ind her

Hvilken farve vil I vælge at gommen skulle have på hvis brudekjolen er sort / hvid mest sort??

0

Hvilken farve vil I vælge at gommen skulle have på hvis brudekjolen er sort / hvid mest sort??

Jeg ville vælge de samme farver til gommen.

De kan kombineres på flere måder: Sort jakkesæt med sort eller hvid skjorte. Hvidt jakkesæt med sort eller hvid skjorte. Til begge muligheder kan man så vælge et slips der matcher, evt. et sort/hvid mønstret.

Hvad skal Lollers Jens mon have på? Hun skal i sort kjole m. sort/hvid mønstret top, så måske du kan finde noget i hendes planlægningstråd....

0

Annonce ♥

Min kommende skal have smoking med en gråblå vest og cravat. Der foreskrives godt nok No Smoking i kirken, men det blæser vi på, for det er det han ønsker at have på. Både min far, forlover og flere af gæsterne har smoking på.

Jeg synes han ser hammer lækker ud i tøjet :thumbsupsmileyanim:

0

De kan kombineres på flere måder: Sort jakkesæt med sort eller hvid skjorte. Hvidt jakkesæt med sort eller hvid skjorte. Til begge muligheder kan man så vælge et slips der matcher, evt. et sort/hvid mønstret.

Hvad skal Lollers Jens mon have på? Hun skal i sort kjole m. sort/hvid mønstret top, så måske du kan finde noget i hendes planlægningstråd....

Snig du bare...

Hvad med kjole og hvidt? Synes bestemt også det skal holde i sort/hvid...

0

Snig du bare...

Hvad med kjole og hvidt? Synes bestemt også det skal holde i sort/hvid...

yakker det synes jeg nemlig oz det skal !

0

Vi skal op og købe Michaels tøj på tirsdag, men dette er hvad vi har kig på herhjemmefra...

post-29733-1209800423.jpg

post-29733-1209800429.jpg

0

Annonce ♥

min kæreste købte et hugo boss jakkesæt da vi var i usa. det koster under det halve af hvad det gør herhjemme. Han bliver en flot ung mand.

Helle

0

jeg er ret sikker på at det ender med at han skal have morning suit på, eller jacket som det også kaldes ( og han har altså selv valgt det)..... det ser sådan her ud

post-31498-1209930227.jpg

0

Annonce ♥