Guest thea1980

Hvad ville I vælge hvis I fik lov *G*

16 indlæg i dette emne

Ja vi argumenterer for og imod for de 2 nedenstående forslag:

begge fra smageriet :cheerleader3:

1: REJER I PASTASALAT vendt med tomat og basilikum PESTOMARINERET KYLLINGEBRYST på bund af tomater og løg ROSTASTEGT MARINERET OKSEFILETSKIVER på babybladesalat med reven parmesan og olivenolie FILET AF GRIS med citron, rosmarin og hvidløg GRILLEDE AUBERDINER, squash og peberfrugter med timian GRØNNE BØNNER i pikant marinade PASTASALAT med oliven og artiskok TIRAMISU DESSERTKAGE med masala, mocca og kakao (kan bruges til kaffen)

2: CARPACCIOFAD af røget laks med pestogrillede peberfrugter PARMASKINKE på salat med marinerede hvidløg og cherrytomater OVNBAGT LAMMECULOTTE med bagte hvidløg og kastanier MARINERET, ROSASTEGTOKSEFILET i krydderurter, udskåret i menuskiver, hertil hjemmerørt hvidløgsmayonaise RUSTIKKE FRIKADELLER af oksekød og urter, hertil vaniliesyltede tomater KALKUN PASTRAMI med tørrede figner PASTASALAT med pesto og modne tomater KRYDDERURTEMARINEREDE HVEDEKERNER med soltørrede tomater MIDDELHAVSSALAT med bønner, cherrytomater, mango og mozzarella.

Lad mig høre.... :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi argumenterer for og imod for de 2 nedenstående forslag:

begge fra smageriet :cheerleader3:

1: REJER I PASTASALAT vendt med tomat og basilikum PESTOMARINERET KYLLINGEBRYST på bund af tomater og løg ROSTASTEGT MARINERET OKSEFILETSKIVER på babybladesalat med reven parmesan og olivenolie FILET AF GRIS med citron, rosmarin og hvidløg GRILLEDE AUBERDINER, squash og peberfrugter med timian GRØNNE BØNNER i pikant marinade PASTASALAT med oliven og artiskok TIRAMISU DESSERTKAGE med masala, mocca og kakao (kan bruges til kaffen)

2: CARPACCIOFAD af røget laks med pestogrillede peberfrugter PARMASKINKE på salat med marinerede hvidløg og cherrytomater OVNBAGT LAMMECULOTTE med bagte hvidløg og kastanier MARINERET, ROSASTEGTOKSEFILET i krydderurter, udskåret i menuskiver, hertil hjemmerørt hvidløgsmayonaise RUSTIKKE FRIKADELLER af oksekød og urter, hertil vaniliesyltede tomater KALKUN PASTRAMI med tørrede figner PASTASALAT med pesto og modne tomater KRYDDERURTEMARINEREDE HVEDEKERNER med soltørrede tomater MIDDELHAVSSALAT med bønner, cherrytomater, mango og mozzarella.

Lad mig høre.... :cheerleader3::cheerleader3:

Jeg er KLART på 2´eren. Men det er nu mest fordi jeg HADER tiramisu. Ellers lyder 1´eren helt fin! :blink:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er KLART på 2´eren. Men det er nu mest fordi jeg HADER tiramisu. Ellers lyder 1´eren helt fin! :cheerleader3:

Kram Heidi

Uhh jeg ELSKER ellers tiramisu ;) Mark er knap så vild.. men okay med den. Men på den anden side, så skal vi oz ha bryllupskage tidligere på dagen, og desserten består jo bl.a. oz af kage... hmm.. tror lissom jeg selv tog beslutningen der?? *G*

Jeg stemmer nok på nr. 2, men mums nr. 1 har også meget lækkert!

Har jeg fortalt/har du læst at vi fik mad fra Smageriet/Cantina og det var FANTASTISK??? Så du kan godt glæde dig uanset hvad i vælger.

Knus Nathasia

Ja læste det godt, og din beretning var bl.a med til at sige at det bestemt var derfra vi sku ha :cheerleader3: Men har hørt meget godt fra mange folk nu, så er ikk nervøs for at bestille fra dem.. ville dog godt li ha "afprøvet" maden selv inden, men det kommer vi desværre nok ikk til :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer