Sign in to follow this  
Followers 0
Mettegj

Er sgu lidt ked af det...

7 posts in this topic

Hej hej(:

Jeg var til min venindes fødselsdag idag, sådan noget boller og kage med familien osv. Jeg sagde på et tidspunkt at jeg godt nok glædte mig til lørdag hvor min veninde har inviteret alle os veninder til middag m. vin etc. hvorpå venindens mor siger: Ja, det kan jeg godt forstå...VED DU HVAD DU SKAL?

og så var det jeg tænkte øhh og der blev helt underligt ved bordet... jeg ville bare så gerne overraskes!!!!! :cheerleader3: og nu tror jeg bare at det er gået i vasken. jeg er godt nok ked af det!!! Jeg efterrationaliserede selvfølgelig og tænkte at de ville have mig til at tro at det er på lørdag osv. men synes bare ikke at mavefornemmelsen taler for det...

Jeg kunne så ikke dy mig og ringede til min søster(i et andet ærinde selvfølgelig) og sagde henkastet at jeg troede at jeg skulle poltes på lørdag... HVORFOR GJORDE JEG DET?????????????????????????????????? DUMT for min søster kan bare ikke lyve, eller ihvertfald ikke sådan til topkarakter. Hun siger så til mig at jeg ikke hvis jeg finder ud af hvornår det er ikke skal sige noget tilo veninderne om at jeg har fundet ud af det, for så vil mange nok blive skuffede- vil lige understrege at hun ingenting bekræftede...

Det er nok noget pjat at blive ked af det og hvis det er på lørdag får vi også en superdag alligevel-¨å godt kender jeg alle mine dejligfe veninder...

mit spørgsmål er om jeg skal lade som ingenting og spille "mit livs rolle" eller om den er "tabt på gulvet" da udover min veninde der holdt fødselsdagen og var en anden veninde til stede...???? Jeg er godt nok skuffet- hvordan ryster man lige den her af og fokuserer på at der rent fakrisk med garanti bliver holdt et brag af en polterabend for mig... kan godt høre at det er et luksusproblem...

Mange hilsner

Mette

Edited by Mettegj
0

Annonce ♥

Neeej!

Hvor er det dog synd for dig - kan da godt forstå at du er skuffet/ked af det!

Slemme, slemme mor :blink: Det var virkelig en brøler. Og hold da op hvor har hun sikkert fået r.. fuld af sin datter.

Ih, altså :cheerleader3:

Nå, men nu er det jo bare sådan og jeg synes du skal prøve at finde en grimasse der kan passe på lørdag.

Jo, du skal da se tilpas overrasket ud når de kommer - det er jo også super sjovt for dem at se dig blive taget på sengen. Det er virkelig den halve fornøjelse. Selvom de nok godt ved at du ved det nu..

Synes så senere - efter den første flaske champange - at du med et smil skal sige at du egentlig fik et lille hint, så du var forberedt - havde pakket en taske mm.

Og så ellers ikke gøre mere ud af det. Bare min mening...

Men for pokker da, hvor kan jeg godt forstå dig!

Mange :cheerleader3: til dig og ha en fantastisk dag med veninderne!

Mange, mange knus

:cheerleader3:

Camilla

0

Jeg kan så slet ikke forstå dine veninder ikke i forvejen har tænkt over at det er meget let gennemskueligt den plan de har lagt. Jeg havde lugtet lunten straks uden moderens kommentar. De skulle da have alieret sig med din kommende så han sørgede for du ikke lagde planer den dag eller han lagde fiktive planer så du troede i skulle noget helt andet. Udover det ja så det sku lidt ærgeligt men syntes bare du skal tage det med et smil og nyde din dag uanset om den kommer som en overraskelse eller ej :cheerleader3:

0

Hej hej(:

Jeg var til min venindes fødselsdag idag, sådan noget boller og kage med familien osv. Jeg sagde på et tidspunkt at jeg godt nok glædte mig til lørdag hvor min veninde har inviteret alle os veninder til middag m. vin etc. hvorpå venindens mor siger: Ja, det kan jeg godt forstå...VED DU HVAD DU SKAL?

og så var det jeg tænkte øhh og der blev helt underligt ved bordet... jeg ville bare så gerne overraskes!!!!! :rolleyes: og nu tror jeg bare at det er gået i vasken. jeg er godt nok ked af det!!! Jeg efterrationaliserede selvfølgelig og tænkte at de ville have mig til at tro at det er på lørdag osv. men synes bare ikke at mavefornemmelsen taler for det...

Jeg kunne så ikke dy mig og ringede til min søster(i et andet ærinde selvfølgelig) og sagde henkastet at jeg troede at jeg skulle poltes på lørdag... HVORFOR GJORDE JEG DET?????????????????????????????????? DUMT for min søster kan bare ikke lyve, eller ihvertfald ikke sådan til topkarakter. Hun siger så til mig at jeg ikke hvis jeg finder ud af hvornår det er ikke skal sige noget tilo veninderne om at jeg har fundet ud af det, for så vil mange nok blive skuffede- vil lige understrege at hun ingenting bekræftede...

Det er nok noget pjat at blive ked af det og hvis det er på lørdag får vi også en superdag alligevel-¨å godt kender jeg alle mine dejligfe veninder...

mit spørgsmål er om jeg skal lade som ingenting og spille "mit livs rolle" eller om den er "tabt på gulvet" da udover min veninde der holdt fødselsdagen og var en anden veninde til stede...???? Jeg er godt nok skuffet- hvordan ryster man lige den her af og fokuserer på at der rent fakrisk med garanti bliver holdt et brag af en polterabend for mig... kan godt høre at det er et luksusproblem...

Mange hilsner

Mette

Hej Mette

Som du selv skriver, så er det lidt et luksusproblem. Jeg synes godt man kan regne ud, at man kommer på polterabend en eller anden lørdag et par uger før brylluppet. Man vil jo nok aldrig blive 100% overrasket. Jeg synes, du skal spille glædelig overrasket, når dine veninder "sprænger bomben". Derudover synes jeg, du er en heldig kartoffel. Mine veninder kunne åbenbart ikke finde ud af at arrangere en polterabend for mig, så jeg er ikke blevet poltet :respekt:

Men god fornøjelse. Jeg glæder mig til at høre, hvordan aftenen er gået!

Bettina

0

Annonce ♥

Hej igen(:

Til Bettina: Jeg fik det helt dårligt at dine veninder ikke havde givet dig en polterabend... jeg er ked af det på dine vejne, håber at de havde en damn god undskyldning????

Og ellers vil jeg fortælle, at jeg slet ikke er sikker længere, da jeg lige har fundet ud af at min veninde(som havde fødselsdag) godt nok skal hente en anden af sine veninder i lufthavnen- hun kommer hjem fra Island i anledning af fødselsdagsfesten som bliver holdt lørdag. troede nemlig heller ikke på den med at hun kom hjem fra Island for det, men flyafgangen der blev nævnt er god nok...??? Uhha, måske har de alligevel taget fusen på mig?????

Tak for jeres søde kommentarer, det lunede!!! :rolleyes: Og ja, helt overrasket bliver man jo alligevel ikke...

Mange knus

Mette

Edited by Mettegj
0

Hej Mette,

helt ærligt, så tror jeg ikke at du behøver at spille overrasket.

Jeg blev poltet weekenden før mit bryllup, og i ugen op til kunne jeg lissom godt regne ud at det blev den lørdag (jeg var godt klar over at pigerne var i gang med at planlægge). Men jeg blev alligevel overrasket over hvor tidligt de kom og generelt bare glad for at se dem alle sammen - drengene kom samtidig for at hente min mand.

Så uanset hvornår det bliver, er jeg sikker på at du nok skal blive glad og overrasket alligevel.

0