simon&matilde

er altså en lille bitte smule fornærmet på kronprinsesse Mary

17 indlæg i dette emne

Altså... jeg har vidst i rigtig mange år at når jeg skulle giftes skulle min brudekjole have bådudskæring og 3/4 ærmer... det er bare SÅ flot... Tror i så ikke at jeg sad og så Frederik og Marys bryllup sammen med Simon - allerførste gang han var med hjemme hos mine forældre... og der stod mary så. I en kjole med bådudskæring og 3/4 ærmer... hvad bilder hun sig ind!! :rolleyes:

godt jeg ikke er royalist, for så ville folk da tro at det var for at efterligne hende hvis jeg nu kommer i en kjole med de samme detaljer ;) ej.. det er bare noget pjat, det er bare fordi jeg lige havde lyst til at skrive herinde at jeg GLÆDER MIG til på fredag for der skal jeg ud og prøve brudekjole!! ih det er bare så spændende...

kogte bare lige over... går hjemme og skriver opgave og ser ikke et eneste levende menneske som jeg kan dele min glæde med :respekt:

knus Matilde

Redigeret af simon&matilde
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ligger hjemme med lungebetændelse så kender det for vildt... Var dum nok til at gå ud til en kort frokost aftale igår. Det var ikke et hit... Måtte meget hurtigt hjem i seng igen... Så sygt... Og så holder vi surprise bryllup så ikke rigtigt nogle at dele forberedelserne med eller glæden med.. Må siges at være bagsiden af medaljen...

Kan forøvrigt slet ikke huske hvordan hendes kjole så ud...

Redigeret af sikka78
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WAUV den er også super flot! :thumbsupsmileyanim: Nu vil jeg prøve om jeg kan få vedhæftet et modelbillede af miin :thumbsupsmileyanim: den blev overhovedet ikke i stilen, men da jeg først fik den på kunne jeg næsten ikke få den af igen... tænk hvis den forsvandt i mylderet af kjoler i butikken! :thumbsupsmileyanim:

På modelbilledet er kjolen i kridhvid, men jeg har købt den i creme... kan jeg bedre lide og synes det passer bedre til min teint...

post-33217-1210259602.jpg

Redigeret af simon&matilde
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nøøøj den er smuk!!! Billeder af dig i den TAK!

Jeg skal prøve om jeg kan få fat i dem.. De ligger på Simons kamera fordi mig eget ikke virker... og min computer kan ikke bare lige sådan åbne billederne fra hans kamera... så det tager nok lige lidt tid...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer