Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Laban0107

10. maj 2008 brude hvor er I?

14 posts in this topic

Annonce ♥

Hejsa.

Tror, der er ved at være styr på det hele!

Skal have ordnet de sidste småting i dag, såsom blomster, gaver o.s.v. og prøveopsætning hos frisør, så ...

Det eneste, der mangler, at komme på plads er; BRYLLUPSREJSEN .... Får først endelig besked i næste uge, hvornår ferien kan lade sig gøre... og så skal det gå lidt hurtigt, da vi skal afsted ultimo juni....

hphp

0

Annonce ♥

Hej,

Jeg skal giftes d.10.maj. Har vist styr på det hele. Har dog lige fundet ud af at vores kirke er omringet af stillads pga ombygning, hvilket vi ikke er blevet informeret om. Nedtur! Mangler ellers kun at få bestilt tid til at få lavet negle.

Mvh

Gitte

0

Annonce ♥

vi skal også giftes den 10 maj

jeg tror vi er ved at være klar. jeg fik ordnet en del småting i går aftes, dog mangler jeg stadig at finde et sted at købe de der anton berg æsker

og købe øl vand til receptionen

få lagt sønens bukser op (troede han var vokset så meget han kunne passe dem, men nej)

sætte ny labels på chokoladerne (hvis altså jeg finder dem)

men ellers tror jeg at vi er klar

0

Jeg tror på vejret, for det er lige præcis det jeg har bestilt :thumbsupsmileyanim:

Vi er også helt klar, så går nu bare og nyder det gode vejr og glæder os helt vildt :thumbsupsmileyanim:

Ingen stress eller nerver,glæder mig bare... Desuden skal Kimsrikke her fra bryllupsklar synge Smuk og Dejlig i kirken og det bliver bare så godt :carrot:

Rigtig god pinse til jer alle.

Knus Winnie

0

Annonce ♥