kejzer

NÅ, så blev det MIN tur!!

51 indlæg i dette emne

YEPS - så blev det min tur til at blive poltet :blink: og sidder nu klar til at fortælle om min dag godt udstyret med en ½ liter the!!

Nå, men til sagen - Jeg havde lidt luret hvornår det måske ville blive, da min kære brudepige har haft lidt svært ved at holde styr på aftaler - he he så havde lidt en ide om at det godt kunne blive i går :td: Så jeg havde som velforberedt zilla pakket en taske :kiss: med extra tøj etc..

Jeg skulle med min brudepige - Regitse - ud og " købe en bh" og jeg ville blive hentet ca. 10.30.

IIh det var lang tid at vente... Da tiden nærmede sig råbte Martin oppefra 1 sal = Der kommer nogen !! og ganske rigtigt ikke længe efter ringede det på døren og udenfor stod en flok søde tøzer!! :bunny_4:

Der stod Jeanette ( nyeste veninde), Ea og Lotte fra gymnasiet. Lotte bor på Lolland, og så stod LOLLER; MARIA OG ANNE her fra BK der også :thumbsupsmileyanim: Loller stod med sit jumbokamera, så det er ikke mig der har billederne ()()

Jeg HADER at skulle klædes ud, men sørme om der ikke dukkede en pose frem !! Den " smækreste" gigasize t.shirt i LAKSE farvet med teksten - det er helt vildt! . IIh den stod godt til mit tandkød :bearhug: og så en fræk påfuglemaske og en lille multifarvet børneparaply!! Jo jo jeg er sikker på at loller har nogle billeder af "et meget ømt syn" :kiss:

Vi skulle så ud og køre og vi endte hos min Brudepige, der sammen med Kathe en veninde fra au pair tiden havde forberedt en hyggelig brunch med alt godt.

Før vi satte os til bords

post-29043-1209287341.jpg

og Loller var der med sit jumbokamera

post-29043-1209287376.jpg

Foran mig var der placeret en flaske sort svin :blush: og der blev skænket et shot op... De ville jo selvfølgelig ha at jeg drak den. ADR!! Det skal lige fortælles, at jeg ikke har drukket det siden 10 klasse tiden, hvor Regitses mor har drukket mig under bordet i det sorte stads. UF !! Men ned kom den lige inden vi skulle ud af døren! Heldigvis kom den op på hylden igen og jeg fik lov til at skifte til mit almindelige tøj - det var bare for sjov at jeg skulle klædes ud - PYYYHA!!

Nå, men ud af døren i bil og ud på motorvejen i konvoj - 4 biler!! Mod århus gik det og iih MARIA du kører stærkt - svært at følge med dig!! Så efter en lille holdeplads hvor vi kunne mødes igen så gik turen ud til et uuunderligt sted midt i århus.. Et slags industrikvarter hvor vi stod ud og jeg fik et bundt roser i hånden og fik af vide, at " dem skulle jeg sælge i løbet af dagen" Yeah right!!

I et af vinduerne stod noget med EVENTMAKING AHA - hvad skulle vi her, men da vi kommer ind så er der en pokkers masse mennesker, en pokkers masse larm og et par svedige drenge, der spiller GIGAbordfodbold.

WUIIII vi skulle noget sjoooovt :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Vi skulle SUMObryde og GIGA bokse :thumbsupsmileyanim: SÅ meget i orden!!

Det var HERRESJOVT - de der dragter - hold op de er tunge ( 10 kg ) og man kan bare slet ikke bevæge sig i dem :bunny_4:

Det blev lavet som kampe og semifinaler og finaler... jeg vandt så ikke !! Ha ha men jeg giver mig selv lov til at tro, at det er fordi min dragt burde være 20 cm kortere - jeg trådte hele tiden i den!!

Jeg har da lidt sjove billeder!!

Kathe er ved at hjælpe Maria op

post-29043-1209288122.jpg

Og her er Maria og Jeanette i nærkamp!

post-29043-1209288129.jpg

Redigeret af kejzer
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

grundet knæskade kunne Lotte desværre ikke være med og Anne fik også et minde om knæskade og måtte forlade kampen.

Så stod den på GIGA boksning!! Heller ikke her var alle med - De var MEGA tunge de handsker og næsten ikke til at løfte.. Jeg tabte STORT, da jeg ikke kunne løfte dem op over modstanderens handsker ret godt :thumbsupsmileyanim: Nogen gange er det en ulempe at være lille!! :thumbsupsmileyanim:

Men på med hjelmene

Maria og Regitse

post-29043-1209288697.jpg

man var SÅ lækker med den på

post-29043-1209288704.jpg

På med handskerne

post-29043-1209288730.jpg

ARE YOU READY TO RUUUUUUMBEEEEEEEEEEEL

post-29043-1209288769.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DU KAN BARE KOMME AN

post-29043-1209288837.jpg

og kampen går i gang

post-29043-1209288853.jpg

Regitse tabte

post-29043-1209288939.jpg

Heller ikke nogen billeder af mig!

Vi havde cirka 10 min tilbage og vi kunne simpelthen ikke mere - det var så hårdt, men han havde lige et ES i hjørnet ham instruktør Jakob - RODEOTYREN!!

WUIii det var sjooooooooooovt :thumbsupsmileyanim: Har aldrig prøvet det før!!

Her er monsteret

post-29043-1209289260.jpg

det var EDDERMAME sjovt :thumbsupsmileyanim: Rekorden var 72 sek og jeg fik rekorden i gruppen på 44 sek!! uuuh :cheerleader3: tror jeg fik psyket den!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Derefter gik der en spontan tur til plænen nede ved marselisborg, hvor cirkus Arena var slået op. Så i ly af telte kom kølertasken frem med breezere, øl og vand :thumbsupsmileyanim: og en stooor pose snoller :thumbsupsmileyanim:

Den gik vældig på omgang og vi blev enige om at hvis vi havde været "normale" var der blevet sendt en joint rundt, men her var det altså snoller :cheerleader3: og det kunne vi sagtens dele - tæt på at alle kunne li noget forskelligt!!

post-29043-1209290130.jpgpost-29043-1209290137.jpg

post-29043-1209290144.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

og der blev gumlet og gnuflet og gnasket

post-29043-1209290244.jpg post-29043-1209290260.jpg post-29043-1209290279.jpg

Som sagt var der jo cirkus ved siden af og vi kunne på afstand se ponyridning og en stor oppustelig rutjsebane, som vi fik lyst til at prøve, men da vi kom derhen havde de åbenbart andre planer og jeg kom ud og ride på pony :cheerleader3: Tak for turen ANNE :cheerleader3: Det må ha været et ømt syn - fik selv tøjlerne, og da den kom op i trav - uha for der var ingen stigebøjler på :thumbsupsmileyanim: så det var tæt på jeg var faldet af :thumbsupsmileyanim:

Derfra har jeg ingen billeder..

Redigeret af kejzer
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så gik turen hjemad igen og vi endte hjemme hos Jeanette - GODT TRÆTTE!! Ea var forresten efter rodeotyren kørt hjem, så nu var vi "kun" 8 mand - øh kvinder.

post-29043-1209290602.jpg

Så kom der en FED gave på bordet fra Anne og Loller

Anne havde lavet 7 blandede cd´er med god musik på og Loller havde lavet coverne

post-29043-1209290852.jpg post-29043-1209290859.jpg

tusind tak piger - så har jeg en masse musik til når jeg turer rundt i agurken :thumbsupsmileyanim:

Der kom også en pose frem med forskellige ting i, hvor jeg så skulle gætte hvem det var fra og fortælle historien bag - fik lov at gætte halvdelen af posen før og efter aftensmad!

Og jeg kan virkelig ikke helt huske hvilken rækkefølge tingene kom i, så jeg nævner bare det hele nu.

Der var en række billeder, som var ret nemme at gætte og hvor der lå nogle sjove historier bag :thumbsupsmileyanim: Jeg ved ikke hvor sjovt det var for dem, som ikke kendte mig fra den tid.

Der var en opskrift på " de perfekte boller" - DEN var svær at gætte!! Men det lykkedes til sidst.

Der var en flaske raspberry spumante - NEMT - fra MARIA ! uuhm den var god senere..

En reklame fra METRO - NEMT - ANNE !!

post-29043-1209291291.jpg

og ha ha her kommer blondien lige op i Anne, for hun havde i en anden gave pakket navneskiltet jeg havde lavet fra vores første zillamøde hos mig, hun havde bare glemt at slette sit navn :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ea havde lagt en ramme med en collage og et lille sødt brev.. også gættet

post-29043-1209291366.jpg

En natkjole fra Regitse - også gættet

og så en søøød lille giraf

post-29043-1209291382.jpg

og her stod hjernen fuldstændig af - jeg fik gættet det var Loller for hun var desværre taget afsted på det tidspunkt..

Men hvorfor og det hjalp ikke at Anne og Maria sad og gradbøjede ordet Giraf! Jeg var stået totalt af - lige indtil Anne sagde - Hvis jeg nu siger Wisps bryllup - BANG så faldt gravkoen!! Jeg havde lykkeligt svedt alt ud om min bortvisning fra Giraffen i Odense :cheerleader3: UNDSKYLD loller!! He den søde giraf står herhjemme nu :bunny_4: (Girafberetning kan findes neders i mit index i min tråd.)

Nå, men der blev serveret hjemmelavet pizza - total snadder!! og det faldt liige på et tørt sted - inden havde jeg nået at få lidt vand i håret etc..! Pludselig kommer der en hentydning fra sidelinjen fra Regitse og Kathe, at det bliver HOT senere og der blir pludseligt en ringen på telefon og der blir rykket rundt på møblementet så der blir en masse gulvplads :bunny_4: jeg tænker - DAMN de har seriøst ikke booket en mandlig stripper :blush: Der er nogen der ringer på og man kan høre nogen stemmer - jeg kan se en dame og tænker - puha så er det hvert fald ikke en mandlig stripper - Regitse siger - JAAA det kunne jo være der var to!! Iih hvad har de fundet på!!! :cheerleader3: Ind af døren kommer der ganske rigtigt to - og den ene ER stripper - MEN KVINDELIG og skal lære OS at strippe :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Det var SÅ FED - jeg har ingen billeder derfra - Det var Mega sjovt at være 2 og 2 og danse lap dance for hinanden. jeg var "testkanin" når hun - hed hun Gitte vist nok - skulle vise movesne - DAMN hun kan sit kram ! Det var MEGA hårdt!! og jeg har sjældent grint så meget!!

:kiss::kiss::bearhug:

Det kan anbefales tøser!!

Desværre måtte Loller smutte hjem, så hun nåede ikke at få det hele med.. :blink: Det var en laaang tur hjem med SKOD dsb!! Stort du kom Loller - tusind tak!! :cheerleader3:

Hov jeg fik lige billeder fra Jeanette, så her er 1

post-29043-1209292693.jpg

Redigeret af kejzer
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige fået en række billeder fra Jeanette som sagt, og jeg ORKER altså ikke at lave alle indlæggene om, så billederne kommer i den rigtige række følge så her kommer altså nogen, hvor der har været talt om det :thumbsupsmileyanim:

Mig klædt ud om morgenen

post-29043-1209292791.jpg

Mig i SUMO dragt og MEGA boksning

post-29043-1209292821.jpg post-29043-1209292833.jpg

Jeg STYRER rodeotyren :thumbsupsmileyanim:

post-29043-1209292884.jpg post-29043-1209292892.jpg post-29043-1209292876.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her kan man lige ane Marias bil i forruden

post-29043-1209293475.jpg

vi skulle lige hjem forbi mig med alt mit happengut først..

Og så kom vi ellers ind på den første coctailsbar - tilbage var vi Jeanette, Kathe, Maria, Anne, Lotte og Jeg.

Kathe er total øl pige ( mon det er fordi hun er mekaniker? :thumbsupsmileyanim: ), så hun overlod "de sjove" til os andre :thumbsupsmileyanim:

post-29043-1209293921.jpg

Den første var en strawberry daquiri

post-29043-1209293936.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ihhh hvor en fantastisk PA...og lækkert med en masse billeder...det elsker vi jo.

Jeg er også selv begyndt at glæde mig godt til min PA...jeg ved at datoen er fastlagt nu, så nu går man ekstra og glæder sig selvom jeg jo ikke aner hvornår det bliver.....

Det ser ud som en super sjov og perfekt dag... :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af ninaschmidt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for i går søde :thumbsupsmileyanim:

Dejligt du nød dagen :thumbsupsmileyanim:

Og så vil jeg da lige sige at jeg personligt har spammet din tråd med masser af billeder fra i går - især gode drinks billeder :smolf:

Redigeret af Pantalonesgnomo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer