Guest Deapige

Blev pludselig i tvivl...!!

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja selve kirkehandlingen er ikke anderledes, vi var til bryllup for to år siden og der vidste vi ikke at de var gift et år i forvejen og det var først da præsten siger noget i stil med "der bliver jo ikke noget med at jeg tilspørger......, men i får hermed kirkens velsignelse" først der gik det op for hele selskabet at det yndige par var gift INGEN vidste det!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja selve kirkehandlingen er ikke anderledes, vi var til bryllup for to år siden og der vidste vi ikke at de var gift et år i forvejen og det var først da præsten siger noget i stil med "der bliver jo ikke noget med at jeg tilspørger......, men i får hermed kirkens velsignelse" først der gik det op for hele selskabet at det yndige par var gift INGEN vidste det!!!

MANGE TAK for dit svar....nu er jeg helt rolig igen...!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Vi fik den kirkelige velsignelse i november sidste år.

Det var som det helt traditionelle bryllup, hvor min far fulgte mig op. Kunne i øvrigt ikke forestille mig det anderledes. Det var også et stort ønske fra min mands side.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er gift på forhånd og skal kirkeligt velsignes....

Bliver man så stadig ført op af sin far og alt det her??

Jeg vil jo gerne at det eneste der er ændret, er at man ikke bliver tilspurgt....men er det sådan det forgår??

HJÆLP!

Min søster og hendes mand blev kirkeligt velsignet i forbindelse med deres søns barnedåb. Det var lige som et hvilket som helst andet bryllup, lige med undtagelse af at, i stedet for den sædvanlige tilspørgelse, spurgte præsten. vil i modtage kirkens velsignelse på jeres ægteskab. Dette skulle de jo så svare JA til.

Men ellers lige så smukt, dejligt og traditionelt som et hvilket som helst andet bryllup.

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer