Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Englebrud84

Blomster...

6 posts in this topic

Hej :thumbsupsmileyanim:

Ja, det er jo gemalen der skal sørge for brudebuket, men da vi er på skrabet budget, så tænker vi på hvad der udgør en billig buket fremfor en meget dyr???

Hvad er jeres erfaringer?

Vores farve tema er hvid, creme, gul/guld

Vi skal forresten købe den i Århus og omegn, så hvis nogle kan tippe en god blomsterhandler der, så fortæl endelig!!!

:cheerleader3: TAK

0

Annonce ♥

Min buket kostede under 600,-kr og den var super flot. Blomsterhandleren spurgte om den skulle bindes som en rådhusbuket, for så ville den blive billigere, så måske kunne I vælge den model. Det betyder vist bare at den er lidt mindre. Derudover er det en fordel at bruge de blomster der er fremme onkring brylluppet. Jo sværere de er at få fat i, jo mere koster buketten.

0

Da jeg blev gift på rådhuset i julen ville jeg heller ikke give så meget for mine blomster. Jeg gik ind til blomsterhandleren og sagde noget i stil med:" jeg har 400.- , jeg vil gerne have den dråbeformet og i lyse farver" Og så bandt hun en smuk buket i lyse farver af det hun havde hjemme og jeg slap med 425.-

Så det kan sagtens lade sig gøre

Det eneste billede jeg lige har her...

post-33158-1209469951.jpg

0

Annonce ♥

Der ligger en lille "privat"forretning i Hadsten som ejes af den sødeste kvinde i som hedder Gerd.

Min kæreste får lavet min buket og 4 brystbuketter hos hende og han slipper billigt ved jeg.

Hun er SÅ sød og meget behagelig!! Hendes mand er Mekaniker og jeg vil tro du kan fange hende på 86981128.

Min venide fik lavet hendes buket og brystbuketter der sidste år og de var SÅÅ FLOTTE!

0

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::blink:

Jeg har faktisk sagt til min kommende, at han meget gerne må finde en buket af markblomster. Enkel og ligetil.'

Jeg har svært ved at se hvorfor man skal bruge så mange penge på den, når man kun bruger den i kirken....

Resten af dagen er den vel egentlig bare til besvær...

Pernille

0