Sign in to follow this  
Followers 0
Ulrikke og Jonas

Feststedet. Er jeg bare for utoldmodig...?

32 posts in this topic

Nu er jeg jo selv bornholmer, så jeg bliver helt nysgerrig på hvilket hotel det er?? :) Narh ingen negativ namedropping her.

Men hvis det er I ikke finder noget andet, så kan jeg godt anbefale bolsterbjerg. Jeg var engang til et bryllup der og det var bare alletiders og hyggelige lokaler.

Jeg håber det lykkes for jer, rigtig meget held og lykke :cheerleader3:

Jeg tør egentlig ikke, at skrive navnet på hotellet her, ikke før vi har fået afsluttet det. Bolsterbjerg er også et rigtig hyggeligt sted. Men nu holdt min søster sit bryllup der, og egentlig vil jeg forfærtelig gerne at der er udsigt til vandet. Men både hotel griffen og fredensborg har udsig til vandet og de har ingen fester den dag :thumbsupsmileyanim:

Ja det er to hoteller der har en kanon beliggenhed. Ja jeg kan næsten ikke sige hvilket jeg synes er bedst, de er begge super gode. Rigtig heldigt de ikke har nogle fester på jeres dag.

Rigtig meget held og lykke med det :)

0

Annonce ♥

Som ovenfor beskrevet er der nogle juridiske rettigheder i har mulighed for at udnytte i sådan en situation. Er dog i tvivl om det kan betale sig at gøre brug af dem, da det vil tage tid og kræfter - og det har I nok ikkr brug for lige nu. Dog skal man ikke lade sig koste rundt med, så I må gøre op med jer selv om I vil gøre mere ved det, eventuelt efterfølgende?

Synes dog at en email er det bedste at aflyse med, eventuelt suppleret af en opringning! Så har jeres på det rene, og hvis der er ballade fra hotellets side, er I juridisk bedst stillet.

SÅ nu håber jeg bare for jer at I kan finde et andet sted I er helt tilfredse med og som behandler jer ordentligt! Håber I får en fantastisk og uforglemmelig bryllupsdag! Held og lykke.

Mvh

Christina

Tak for dit svar.

Jeg synes at jeg bliver klogere og klogere!

Vi vil slet slet ikke ligge sag an imod dem....vi vil bare rigtig gerne hurtigt ud af det, og uden at skulle betale nogle penge.

Ved du noget om de kan kræve at vi betaler noget? Vi har ikke godtkendt nogen menu og heller ikke aftalt noget som helst om pris for festen....

Jeg er meget sikker på at vi nok skal få en ordentlig behandling det andet sted. De har allerede været meget behjælpelige.

Som udgangspunkt vil jeg mene det er nok at I blot giver bedsked om at I ikke anser jer bundet af aftalen (som jo praktisk talt ikke foreligger). Skulle hotellet lave ballade ud af jeres "aflysning", har i masser af beviser på at det er dem og ikke jer der har brudt aftalen. Her under bl.a. bristende forudsætninger osv. Det hele afhænger selvfølgelig af detaljerne.

Men uden at udtale mig som advokat eller noget, synes jeg I har jeres på det rene. I jeres situation ville jeg blot have aflyst, og i så fald de ikke mener det er okay, få en advokat til at kigge på sagen - evt. advokathjælpen for ikke at skulle betale i dyre domme.

Mvh

Christina

0

Jeg ville sende en e-mail så I har det på skrift. Evt. efterfulgt af en opringning.

Eftersom feststedet ikke har haft nogle omkostninger endnu forbundet med brylluppet, tror jeg ikke, de kan kræve noget af jer. I har jo ikke være til prøvemiddag og har ikke set udkast til menu el.lign. Derudover kan I slå på den manglende service. Når man vælger et feststed lægger man en pæn pose penge der, og derfor mener jeg godt at man i det mindste kan forvente lidt sevice og forståelse.

Jeg håber, at det andet sted er bedre og at I får en uforglmmelig dag :biggrin:

0

Hejsa

I sidste uge sendte jeg vores feststed en mail, om at vi ikke ville holde vores fest hos dem alligevel. Vi fik svar, at det var de da ked af, men de havde haft meget travlt, og de håbede at vi ville få en god fest.

Jeg blev super glad for at vi slap ud af det sted så let :) havde godt nok frygtet en masse ballade.

I går var vi så og se på to andre hoteller som arbejder 100 % sammen. Og nej hvor er det bare en super flot beliggendhed det ene har, og nogle fede lokaler med skydedøre ud til haven med udsigt til vandet :) bare så super flot. Så nu er jeg glad og lettet. Dem der viste os rundt på hotellerne var bare SÅ søde og hjælpsomme.

Menu prisen bliver oven i købet billigere, og så får vi brude suiten uden beregning :bestwishes:.

Knus Ulrikke

0

Annonce ♥