mrssicilia

Så er 15 års bryllupsdagen nået og fejret.

561 posts in this topic

Annonce ♥

Nu er søvnunderskuddet efterhånden indhentet, og jeg kan så småt begynde at skrive min beretning, som kommer til at ligge i gruppen for beretninger :-)

Her i min planlægningstråd, vil jeg sende en STOR og VARM TAK til Diskobil - ikke mindst Bent, som sørgede for høj stemning allerede om fredagen, hvor vi startede weekenden med Bent, Lone, Michael og ikke mindst min DEJLIGE storebror.

Bent kørte i samme høje gear om lørdagen som en forrygende toastmaster og DJ, og hvor deltagerne til en nærliggende fest i det lokale multihus beundrede lysshowet i forsamlingshuset som strømmede ud af vinduerne - meget mere om dette i min beretning! :-D

7 års planlægning kulminerede i weekenden, og vi fik PRÆCIS den weekend, som vi håbede på og drømte om - tak, tak og tak igen til Diskobil (Bent og Lone)

0

Annonce ♥

Det var så lidt og superhyggeligt .:) Vi havde storebror - som normalt bor i Kina - med på hjemturen til fastlandet og fik vist ham lidt dansk kultur på vejen. Vi nåede både Lidll og Den Gyldne Måge. .:) Husk at få den med flaget med i din beretning. .:)

0

Bent - århhh, den med flaget kommer jeg vist til at høre for meget længe, men det var vist mig, der var en lille bitte smule bridezilla lige inden vi skulle afsted.

Havde jeg være Mrs. Selfcontrol kunne jeg jo godt have regnet ud, at flaget SELVFØLGELIG ville blive hejst, men det blæste jo lidt fra West, så de ventede vel til lige før take off :badgirl::oops::a1221:

0

Overordnet kan man sige, at vi havde PRÆCIS den weekend, vi havde håbet på og drømt om - ikke mindst takket været Bent, Lone, min storebror og ungdomsven, som var med til at holde et brag af en før fest på Søgården, hvor sjov og humor var dagens, aftenens og nattens løsen :7himmel::a1221::cheerleader3:

0

Annonce ♥

Bent - århhh, den med flaget kommer jeg vist til at høre for meget længe, men det var vist mig, der var en lille bitte smule bridezilla lige inden vi skulle afsted.

Havde jeg være Mrs. Selfcontrol kunne jeg jo godt have regnet ud, at flaget SELVFØLGELIG ville blive hejst, men det blæste jo lidt fra West, så de ventede vel til lige før take off :badgirl::oops::a1221:

Lidt før ? Jeg var nede i forsamlingshuset og sætte anlæg op om formiddagen g går og taler lidt med "kogekonen". Kirken ligger overfor. Hun siger på et tidspunkt at det er mærkeligt at de ikke har hejst flaget. Så ringer jeg over på hotellet og siger henkastet. "De har nok glemt vielsen". Rikke går fuldstændig bananas kan jeg fornemme og vi aftaler at jeg lige går over og spørger. Det gør jeg så og ringer tilbage: Sorry de beklager meget men de har helt glemt vielsen. Rikke hoppede på den med begge ben men blev dog hurtigt beroliget med at flaget var på vej op . :)

2

Kære Bent og Lone

I dag er det 10 år siden, jeg listede ind på dette site og oprettede en planlægningstråd. Den første til at svare mig var Bent, og der fløj en del beskeder frem og tilbage på skærmen. Sideløbende med disse skriverier, glødede telefonen mellem Lynge og Brørup, og Lone og jeg brugte timer på at tale os til et dejligt venskab.

Der er sket så meget siden, at jeg her vil nøjes med at sige TAK for I er i vores liv i med- og modgang.

Kærlige hilsner fra

Rikke Marie - Keld er 100 % enig i ovenstående skriveri <3

0