hendemedkriller

Jeg har fundet kjolen :)

22 indlæg i dette emne

Det er godt nok ved at være et stykke tid siden, at jeg fandt min kjole, men det betyder da ikke at I skal snydes for den..

Jeg har beskåret billederne lidt, så mit ansigt ikke kan ses, for man ved aldrig med de gæster :thumbsupsmileyanim:

Er super glad for den kjole :cheerleader3:

post-27212-1209844294.jpg

post-27212-1209844311.jpg

post-27212-1209844321.jpg

post-27212-1209844328.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :thumbsupsmileyanim:

Da jeg kom ind i butikken sagde jeg faktisk, at jeg ville have en kjole med stropper og uden slæb,og ingen af tingene passer på denne kjole.. Men det kan ikke være andre end den :cheerleader3:

Der vil blive sat usynlige trykknapper fast på slæbet, så det kan hægtes ordentlig op og så man kan se perlerne mens det er hægtet op.

Kjolen er forresten købt i Bride House i Århsu og det var virkelig en super betjening, så jeg kan klart anbefale dem :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hun er virkelig sød, hende der har butikken.. Altid smilende og lytter til dine ønsker :thumbsupsmileyanim:

Ellers er hun nu osse god til at finde kjoler frem, som passer godt til din figur, selvom det måske ikke lige var det du havde forestillet dig.

Ved godt at billede nr 2 ser lidt sjovt ud, men det er for at vise, hvordan det ser ud, når slæbet bliver hægtet op.. Men ja, det ser ud som om at hun tager lidt på mig :cheerleader3:

Men tak til jer alle. Det er altid godt at blive bekræftet i sine valg :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer