Brud2008?

Hvordan skal dit hår sidde?

47 indlæg i dette emne

Hej piger.

Sidder og kigger på alle de skønne opsætninger af hår der ligger herinde. Skal til prøveopsætning om en lille mdr.

Kom så til at tænke på hvordan i forstiller jer håret skal sidde? Og hvordan ser din kjole ud?

Atlså har du et billede af din kjole samt evt. slør og hår? Så vil jeg meget gerne se :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Måske jeg kan få lidt ideer. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Helt super flot at du selv kunne skabe sådan en frisure... det må da have taget evigheder med også at få alle dimserne og diademet/sløret på plads?

Piiiv jeg håber bare mit hår når at vokse lidt så jeg også kan få en flot frisure - gider ikke mit korte hår til brylluppet. Ved ikke hvorfor men sådan er det bare! Overvejer kraftigt sådan nogle extensions eller hårkamme til at sætte i håret når det bliver langt nok til det. Men håret skal jo have en eller anden længde for at det kan sættes i.

/Chalotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt super flot at du selv kunne skabe sådan en frisure... det må da have taget evigheder med også at få alle dimserne og diademet/sløret på plads?

Piiiv jeg håber bare mit hår når at vokse lidt så jeg også kan få en flot frisure - gider ikke mit korte hår til brylluppet. Ved ikke hvorfor men sådan er det bare! Overvejer kraftigt sådan nogle extensions eller hårkamme til at sætte i håret når det bliver langt nok til det. Men håret skal jo have en eller anden længde for at det kan sættes i.

/Chalotte

Det tog omkring en halv time at sætte håret på dagen, det var slet ikke så slemt :cheerleader3:

Men jeg måtte øve mig lidt inden, og var igennem 4-5 forskellige frisurer inden jeg fandt den rigtige, og lagde selvfølgelig alle billederne ind på BK, så jeg kunne få lidt hjælp til at vælge, man kan jo ikke tage den slags beslutninger uden zilla'ernes hjælp ;)

Du kan sagtens få slør på med kort/kortere hår, og jeg synes faktisk der er flere der har fået nogle rigtig flotte frisurer, der så ud af meget mere, når frisørerne først kom i gang :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg går efter et look a la "greek goddess" - kjolen lægger lidt op til det, så synes jeg vil gå hele vejen. :cheerleader3:

Min kjole ser sådan ud (på modellen):

post-29017-1210245176.jpg

Jeg ser sådan ud:

post-29017-1210245251.jpeg

Og håret skal så være noget a la det her:

Her på min girlfriend Paris ;)

post-29017-1210246717.jpg

Tror det bliver rigtig godt! :thumbsupsmileyanim:

Hvad siger i?

Christina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg går efter et look a la "greek goddess" - kjolen lægger lidt op til det, så synes jeg vil gå hele vejen. :thumbsupsmileyanim:

Min kjole ser sådan ud (på modellen):

post-29017-1210245176.jpg

Jeg ser sådan ud:

post-29017-1210245251.jpeg

Og håret skal så være noget a la det her:

Her på min girlfriend Paris ;)

post-29017-1210246717.jpg

Tror det bliver rigtig godt! :thumbsupsmileyanim:

Hvad siger i?

Christina

Det ser godt ud :thumbsupsmileyanim: stil og kjolemæssigt passer det jo perfekt sammen

/Chalotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer