Guest bryllups-skruk

den/de er sendt

62 indlæg i dette emne

Har fået en mail fra kina og mine brudekjole® er sendt!!!!

Jeg er spændt på om der kommer 1 eller 2 kjoler - for har bestilt 2 men kun betalt for den ene, men sælger siger at han har registreret begge betalinger.... Så tøser er spændt på hvad der kommer....

Det er disse kjoler jeg har bestilt

k31546.jpg

2z6tv0m.jpg

Kryds lige fingre for at min pakke :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Redigeret af bryllups-skruk
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Nøj hvor er de flotte :loveboard:

Hvordan kan det være at du skal have 2 kjoler?

Jamen grunden til at jeg nu ville købe 2, var simpelthen fordi at jeg ved at se på billedet - havde forelsket mig i nr2... men så prøvede jeg den med de røde perler og den sad så godt..... Pruttede så lidt med sælgeren og kunne få begge 2 lidt billigere.... så hvis nummer 2 ikke er som jeg tror- så har jeg min sikkerhed i den med det røde (som jeg også tror bliver brudekjolen) Men måtte også have den anden når det var så billigtt :bearhug::hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så dem faktisk her i danmark på en hjemmeside til 8000 og 12.000 kr.. men jeg skulle give 350 dollars for begge kjoler incl forsendelse... Det svare til ca. 1690 kr for begge kjoler....

Det var helt vildt billigt for sådan nogle smukke kjoler, hvor har du handlet henne, kunne være at vi andre lige skulle slå et smut forbi den side/butik og tjekke deres kjoler ud

Mange hilsner

Laila

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Anja jeg glæder mig til at se dem på-især den guld/beige farvede for den anden har vi jo set :loveboard:

Det er jo det Louise - det bliver sku lidt spændende.... uhhhh.....

skrev faktisk til sælger i dag og han sagde at det var begge kjoler der var på vej - så måske er jeg heldig at få dem for en kjoles pris :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
flotte kjoler og ja spændende om begge er med :loveboard:

Jeg venter på min nr 2 kjole. Den ligger hos toldvæsnet. Træls for den 1 blev ikke nuppet.. Hader ventetiden..

Ihh ja den dumme vente tid.. hvor lang tid skal den ligge i tolden???

Uha ved det ikke men min blev sendt fra Kina for lidt over en uge siden og modtog brev i lørdags fra post danmark om at jeg skulle indsende fakturaen (kvitering fra paypal du har fået på mail) og den har jeg så sendt i dag. Så nu jeg spændt på hvor længe det tager for den første blev jo ikke fortoldet...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
flotte kjoler og ja spændende om begge er med :loveboard:

Jeg venter på min nr 2 kjole. Den ligger hos toldvæsnet. Træls for den 1 blev ikke nuppet.. Hader ventetiden..

Ihh ja den dumme vente tid.. hvor lang tid skal den ligge i tolden???

Uha ved det ikke men min blev sendt fra Kina for lidt over en uge siden og modtog brev i lørdags fra post danmark om at jeg skulle indsende fakturaen (kvitering fra paypal du har fået på mail) og den har jeg så sendt i dag. Så nu jeg spændt på hvor længe det tager for den første blev jo ikke fortoldet...

ihh altså da... jeg vil også være nået så langt :bearhug::hug: krydser for at du snart får den ..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har set guldkjolen irl også købt via ebay og den var lige så fantastisk i virkeligheden som på billedet :thumbsupsmileyanim: Men kender det.. På trods af jeg har modtaget en kjole der til fulde levede op til forventningerne så er jeg stadig vildt nervøs denne gang... Sæt nu..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Huuuh jeg går med lidt samme mareridt... bare kjolerne nu er som de skal være... Jeg har bestilt 2 brudekjoler og 3 voksen brudepigekjoler, et slør og et underskørt... Alt dette for lige under 3000 kr. De er igang med at skræddersy kjolerne efter mål så der går nok lige lidt tid endnu... Det er noget med at hvis de bliver taget i tolden skal man udover moms betale strafmoms (det kommer op i ca 40% oveni)... men jeg har det sådan - det er sgu stadig billige kjoler.

/Chalotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer