Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Annaaissa

Hvilken frisure til mit store hår?

59 posts in this topic

Hej alle

Ih, det hår. Jeg kan ikke finde ud af, hvad jeg skal gøre med det. Nu har min veninde prøvet at lave nogle forskellige frisurer, men jeg kan ikke bestemme mig til, hvordan det skal være, så måske kan I hjælpe?

Vi skal giftes på rådhuset, og jeg skal have en hvid brudekjole på. Jeg får den syet, så har desværre ikke rigtig nogen billeder af den, men den bliver rimelig figursyet med krydsryg. Den er uden stivere og pynt, meget enkel. Mit hår er til gengæld ikke enkelt, men stort og svært at styre :thumbsupsmileyanim: Nå, vi tog nogle billeder af de forskellige forsøg. Det skal nok lige siges, at vi til dagen vil have krøllet det lidt bedre og mere styr på alle de små fimrehår. Jeg kan ikke helt finde ud af, hvor meget det skal op. Hvad synes I? Nu følger lige en laaang række billeder:

Nr. 1

post-32445-1210151123.jpg

Nr. 2

post-32445-1210151129.jpg

Nr. 3

post-32445-1210151195.jpg

Nyt indlæg...

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Og den sidste :thumbsupsmileyanim:

Nr. 5 fra siden

post-32445-1210151871.jpg

Der er selvfølgelig ikke gjort helt så meget ud af frisurerne, som der vil blive gjort på dagen, det er mest bare for at se idéen. Og det behøver selvfølgelig ikke være en af de her 5.

Og hvis I har meninger omkring slør, så kom endelig med dem! Jeg kan ikke selv finde ud af, om jeg vil have det eller ej. Jeg er dog lidt sart med tyl og vil helst være fri for det :cheerleader3:

Håber I kan hjælpe mig lidt. Alle meninger er velkomne!

Mvh

Anna

0

Annonce ♥

Ihhh sådan så mit hår også ud engang bare lidt kraftigere krøl og klippet lidt mere i etager. Nøj hvor jeg savner mit hår nu...

Jeg har helt klart nr 5 som favorit. Må man evt smide billeder med foreslag???? Har nemlig lige et i tankerne...

Edited by sikka78
0

Annonce ♥

Uh ja, kom endelig med forslag!

Det vil jeg blive glad for.

Mvh

Anna

Hvis det ikke var fordi kemoen havde hugget mit hår havde jeg nemlig fundet en super sød frisure til sådan et hår. Den ligger på min hjemme computer så hiver lige billede ind i aften..

0

Annonce ♥

Annonce ♥