Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Annaaissa

Hvilken frisure til mit store hår?

59 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej, tusind tak for alle jeres svar. Kan godt se at 4 og 5 er favoritter :cheerleader3: Det er også mine favoritter, tror jeg.

Jeg vil ikke have glattet mit hår, man kan ellers godt få det helt glat, men min kommende mand elsker mine krøller, det siger han så ofte :thumbsupsmileyanim:

Jeg vil helst have sådan en halvt opsat frisure, men jeg har ikke udelukket noget.

Sikka: mange tak for forslagene, de er rigtig gode, dem vil jeg lige vise til min veninde, som skal lave mit hår. Hun skal jo vurdere, om hun kan finde ud af det ;) Hm, tror også lige jeg skal kigge lidt mere på de forskellige.

I hvert fald tak for meningerne, kom gerne med flere - også mht om jeg skal have slør, blomster, andet pynt eller slet ikke noget i.

Mvh

Anna

0

Sikke et flot hår, du har.

Du har rigtig mange muligheder - og at have en veninde, der gerne hjælper dig på dagen med opsætning af håret, er en rigtig dejlig ting, der også bør værdsættes, men du bør måske overveje en prof. frisør. De kan altså udvirke mikrakler.

Men under alle omstændigheder synes jeg, at du skal tage en tur rundt hos de lokale frisører - i det mindste for at samle lidt inspiration, og det er bestemt muligt, at din veninde kan hjælpe med drømmefrisuren.

Når du fortæller, at du normalt har håret løsthængende, så kan jeg forestille mig, at en så festligt begivenhed som dit bryllup og kræver noget ekstraordinært.

Sådan lige umiddelbart, synes jeg, at det vil være rigtigt klædeligt til dit lidt krøllede hår med nogle blomster ... eller hvad synes du selv ?

mvh

goodbyehansen

0

Annonce ♥

Jeg ville vælge blomster eller lignende. Et slør ville dække dit fantastiske hår for meget syntes jeg. Men er heller ikke selv så meget til slør så det jo nok lige så meget en smagssag..Men elsker manden dine krøller skal han da kunne se dem :thumbsupsmileyanim:

0

Havde helt glemt at sige tak for komplimenterne, det varmer altså.

Vi har også snakket lidt om blomster, ikke for meget og ikke alt for 'sødt', men lidt naturligt, hvis man overhovedet kan det.

Jeg har da også overvejet en frisør, men jeg har helt ærligt ikke de bedste erfaringer med frisører. Synes det er svært at få dem til at forstå, hvad man gerne vil have, og så skal jeg altid høre på, at mit hår er forfærdeligt og ødelagt og at jeg burde give det en hårkur eller klippe det helt af (det første har jeg gjort mange gange, det gør ingen forskel, og det andet er jeg altså ikke interesseret i - jeg ved godt, at mit hår er lidt specielt og ikke fint, men jeg kan godt lide det, som det er). Så altså, jeg har ikke lige den bedste fornemmelse med at skulle til frisør. Og jeg har fuld tiltro til min veninde, hun har nemlig masser af det, som frisører ikke nødvendigvis har: tid! Og hun kender mig. Så nej, frisør tør jeg ikke, er bange for at det slet ikke bliver, som jeg vil have det.

Håber ikke det lyder for hårdt, der er sikkert mange gode frisører derude, som jeg bare ikke kender til :thumbsupsmileyanim:

Mvh

Anna

0

Annonce ♥

SIKKE EN VERDEN.... af hår....

nå hvis jeg skulle vælge en af billederne så blir det helt sikkert nr. 4

men syntes helt klart at du skulle sætte mere hår op men stadig ha nogle store lange spiraler hængende ned :thumbsupsmileyanim:

jeg er personligt ikke til slør men det er nok fordi det symboliser renhed og jomfrulighed(er der noget der hedder det?)

og har fået 2 børn..... så det er nok for sent for mig.

bling bling diadem ville virkelig være prikken over iét i dit flotte mørkehår

:thumbsupsmileyanim: det gjorde det nok ikke bedre med mere at tænke på, men er sikker på du og din veninde finder det flotteste til dig

:thumbsupsmileyanim: held og lykke :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Tak for alle svarene. Jeg tror også, at vi lige vil tænke lidt videre og måske prøve nogle flere idéer af. Min veninde er godt nok lige rejst til Thailand på ferie, så der kommer til at gå lidt tid før næste forsøg :badgirl:

Gode produkter plejer egentlig ikke rigtig at gøre nogen forskel i mit hår. Det bedste er efter min erfaring nivea-creme :biggrin: Som sagt, så siger frisører altid til mig, at mit hår er frygtelig slidt og at jeg skulle tage og prøve en hårkur - det ER prøvet, på alle tænkelige og utænkelige måder (har købt mange forskellige produkter hos frisører, siddet med dem, sovet med dem, ladet dem sidde i, skyllet dem ud...) og det virker altså ikke - jeg kan hverken se eller mærke forskel :griner:-

Vi har også snakket om, hvordan vi skal lave bedre krøller, men jeg er bare ikke så meget til de der store, unaturlige krøller, så det skal helst se så naturligt ud som muligt. Jeg vil egentlig også gerne have det helt løst, men det har altså sådan en tendens til at falde ned i tallerkenen, når jeg læner mig frem... -HAHA-

Mvh

Anna

0

Annonce ♥

Der er masser af volume, der er faktisk næsten for meget.

Og som sagt kan jeg godt lide mit hår, som det er. Jeg vil ikke have klippet 30-40 cm af, og undskyld hvis jeg lyder sur, men det er lige præcis den holdning der gør, at jeg ikke gider gå til frisør.

Mvh

Anna

0

Jeg plejer det i øvrigt så godt som jeg kan.

Jeg bliver regelmæssigt klippet, men det trænger nu, og det kan man da godt se på billederne. Jeg undgår for meget direkte sollys, jeg vasker og reder det ikke hver dag, jeg hårtørrer det næsten ikke og jeg bruger de produkter, som jeg kan se og mærke virker. Det er bare ikke de dyre, som jeg efterhånden rigtig mange gange har prøvet at købe hos diverse frisører.

Jeg synes heller ikke personligt, at det er slidt. Det er ikke spaltet eller noget, men det er bare kraftigere end så mange andres og så har det tendens til at kruse. Når jeg nu er glad for det, som det er, hvorfor skal det så laves om?

Mvh

Anna

0

Tænkte at jeg lige ville vise, hvordan det ser ud, når det er glattet. Og når det er løst. Billederne er ikke helt nye, og jeg er lige blevet klippet på det tidspunkt.

post-32445-1210591741.jpg

post-32445-1210591661.jpg

I må altså også stadig gerne komme med forslag til, hvad jeg ellers kan gøre. At klippe 30-40 cm af og farve det er dog for drastisk for mig. Det skal ikke farves, men det skal under alle omstændigheder klippes lidt.

Mvh

Anna

0

He he ret sjovt, først kigger jeg dine billeder igennem, og bliver klart mest vild med nr. 4. men det kan jeg forstå at de fleste er ret tossede med herinde. den klæder dig bare skide godt, den er meget romantisk! og feminin. Dit hår vinder helt klart med dit naturlige fald, hvis du spørger mig, men da vinder det tilgengæld også ret godt. Hvad siger den kommende mand!er han mest til løst eller opsat?

Med Venlig Hilsen Ditte

0