Sign in to follow this  
Followers 0
mrssicilia

Brudekjoler

12 posts in this topic

Selvom der er længe til, er jeg allerede i fuld gang med at tænke detaljer - og en af de vigtigste er utvivlsomt BRUDEKJOLEN :thumbsupsmileyanim:

Er der blandt jer skønne bridetobe´s en eller flere, der er stødt på kjoler med kobber, da det er i forbindelse med vores kobberbryllup, velsignelsen skal foregå.

Jeg tager med stor tak imod alle ideer, og glæder mig til at se en masse :thumbsupsmileyanim:

Kærlig hilsen

Mrs Sicilia

Edited by mrssicilia
0

Annonce ♥

Jeg tror ikke der andet for at ringe rundt til de forskellige forretninger og hører om man evt. kunne få noget kobber i på en eller anden måde, for idéen er da bare kanon....

0

Kære Jettepigen,

1000 tak for hjælpen, nu har jeg noget at gå videre med, kjolerne er helt suverænt flotte :thumbsupsmileyanim:

Mange venlige hilsener fra

Rikke Marie aka Mrs Sicilia

0

Annonce ♥

Hmmm...har et par bud:

914_B.jpg01-1.jpg

1834.jpg06-2.jpg

Kære Chrisling,

Superflotte kjoler du har fundet - må indrømme at jeg fik skønne billeder ind på nethinden :)

Tusind tak for hjælpen.

Kærlig hilsen

Rikke Marie

0

Hmmm...har et par bud:

914_B.jpg01-1.jpg

1834.jpg06-2.jpg

Kære Chrisling,

Superflotte kjoler du har fundet - må indrømme at jeg fik skønne billeder ind på nethinden :)

Tusind tak for hjælpen.

Kærlig hilsen

Rikke Marie

Jeg har selv set den foerste hos Casa Lezar - den er mere moerk i virkeligheden end billedet giver udtryk for. Den er virkelig smuk og elegant...og samtidig lidt 30'er laekker :carrot:

Jeg har ogsaa selv proevet den sidste hos Bridefashion - meget chic kjole, og temmelig dyr...

0

Hmmm...har et par bud:

914_B.jpg01-1.jpg

1834.jpg06-2.jpg

Kære Chrisling,

Superflotte kjoler du har fundet - må indrømme at jeg fik skønne billeder ind på nethinden :denmarkflag:

Tusind tak for hjælpen.

Kærlig hilsen

Rikke Marie

Jeg har selv set den foerste hos Casa Lezar - den er mere moerk i virkeligheden end billedet giver udtryk for. Den er virkelig smuk og elegant...og samtidig lidt 30'er laekker :carrot:

Jeg har ogsaa selv proevet den sidste hos Bridefashion - meget chic kjole, og temmelig dyr...

Hej Chrisling,

Må indrømme at nr 2 er DRØMMEN for mig, men der er liiiiiiiiiiiiiige nogle kilo, der skal smides først - vil være en forrygende smuk 50 årig brud, når jeg går op ad kirkegulvet :hug:

Tænk lige: Jeg sidder som alderspræsidenten herinde, og er lige så optaget af mit bryllup om 6 år(!!!!!!) som I unge er af jeres :denmarkflag:

Det virker helt underligt, så grebet jeg er blevet, men tiden flyver jo også afsted.

Tænksomme hilsener fra

Rikke Marie

0

Annonce ♥

Hmmm...har et par bud:

914_B.jpg01-1.jpg

1834.jpg06-2.jpg

Kære Chrisling,

Superflotte kjoler du har fundet - må indrømme at jeg fik skønne billeder ind på nethinden :denmarkflag:

Tusind tak for hjælpen.

Kærlig hilsen

Rikke Marie

Hej Chrisling,

Må indrømme at nr 2 er DRØMMEN for mig, men der er liiiiiiiiiiiiiige nogle kilo, der skal smides først - vil være en forrygende smuk 50 årig brud, når jeg går op ad kirkegulvet :hug:

Tænk lige: Jeg sidder som alderspræsidenten herinde, og er lige så optaget af mit bryllup om 6 år(!!!!!!) som I unge er af jeres :denmarkflag:

Det virker helt underligt, så grebet jeg er blevet, men tiden flyver jo også afsted.

Tænksomme hilsener fra

Rikke Marie

Det er da super fedt at du glaeder dig saa meget over jeres bryllup - hvor gamle I er og hvor lang tid der er til brylluppet er da ligemeget ()()

Din droem kan ogsaa faes hos Casa Lezar ;)

0

Jeg har tænkt store tanker ang. brudekjolen:

1. Jeg er fyldt 50 år når jeg svæver op ad kirkegulvet til Keld

2. Jeg HAR været hvid brud før

3. Det er vinter, når vi skal velsignes

4. Det er jo primært kobberbrylluppet vi festligholder

Ovennævnte overvejelser har mundet ud i følgende konklusion:

Jeg bliver velsignet i en kjole, der har corsage med blonder og hjerteudskæring, samt blondærmer, en nederdel med noget bling bling og vidde.

Farven tænker jeg over, men tror næsten den bliver koboltblå og med koboltblå pumps til.

Jeg er simpelthen så meget i vildrede med hvilken farve - jeg er mørkhåret, har sortbrune øjne, kraftige sorte øjenbryn og er forholdvis lys i huden.

I kan luske mit udseende på min hjemmeside: http://slankedoktor.tv2.dk/blog/mrsicilia64.

Overvægten bedes der set bort fra, da jeg er i gang med at tabe mig :td:

Er der nogen, der har forstand på farver, spam mig venligst! :):)

På forhånd tak for hjælpen fra

Rikke Marie

0

Du kan baere rigtig mange forskellige farver i og med at du er moerkhaaret - det vil uden tvivl vaere flot til dig med koboltblaa, men har du overvejet en lidt varmere farve? Du skriver at du er meget lyd i huden, og saa kunen det blaa maaske taenkes at staa i stor kontrast hertil?

Hvis jeg maa komme med min ydmyge mening, tror jeg at en olivengroen kjole ville vaere meget smuk til dig :td:

Du faar lige lidt billeder ;)

318_2.jpgprom_dresses_Style_17_bigth.jpg

maggie-fiorenza.jpg2mbz5yo9fq0ad2aq8c.jpg

Justin%20Alexander%2013Dec.JPGToi%20Creazioni%202Nov.JPG

0

Du kan baere rigtig mange forskellige farver i og med at du er moerkhaaret - det vil uden tvivl vaere flot til dig med koboltblaa, men har du overvejet en lidt varmere farve? Du skriver at du er meget lyd i huden, og saa kunen det blaa maaske taenkes at staa i stor kontrast hertil?

Hvis jeg maa komme med min ydmyge mening, tror jeg at en olivengroen kjole ville vaere meget smuk til dig :heart:

Du faar lige lidt billeder ;)

318_2.jpgprom_dresses_Style_17_bigth.jpg

maggie-fiorenza.jpg2mbz5yo9fq0ad2aq8c.jpg

Justin%20Alexander%2013Dec.JPGToi%20Creazioni%202Nov.JPG

:td::) til dig, chrisling!

Nr 2 kjole sidder lige i skabet! :) Der er nemlig bling bling på, og jeg eeeeeeeelsker det :pokey: Keld får svært ved at trække vejret, når jeg kommer ind i kirken. Den kjole har nemlig præcis den blå farve, der får hud og øjne til at lyse.

1000 tak.

Kærlig hilsen

Rikke Marie

0

Annonce ♥