Guest bryllups-skruk

når man har fået toldbrevet

21 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ikke for at være lyseslukker, men der kan snilt gå meget længere, jeg har for nylig hentet en pakke der var 1½ uge om at komme fra USA men der gik 7 uger før jeg fik pakken udleveret, de kan være meget langsomme og tunge at danse med, hver gang jeg sendt en mail gik der 14 dage inden jeg fik svar. Det var meget frustrerende. Men forhåbentlig er det ikke deres procedure :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Måske det også er der min kjole er??? (i tolden)

Min kjole er sendt fra Kina - og ifølge mit tracking number, ja så er den kommet til Danmark. MEN det sidste der er skrevet er 13.maj - hvor der står INVOICE MISSING

Hvad betyder det??? At den er havnet i tolden??? Vi skal så giftes 21.juni så ARGHHH hvis der går op til 7 uger?????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm ja når fakturaen mangler kan de jo ikke se hvilket beløb de skal fortolde og proppe moms på... Jeg har hørt at de så nogle gange smider moms/told på det beløb de mener pakkens værdi er og at du så mod at kunne fremvise dem din ordreseddel kan få penge tilbage hvis de har smidt for meget på, det er jo en vis procentdel.

/Chalotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Post danmark toldservice er simpelthen så elendig, og det er vildt frustrerende når ens pakke bliver holdt som gidsel, jeg ventede 25 min første gang jeg ringede og gav op da jeg ikke havde tid til mere, anden gang måtte jeg vente i 35 min før jeg ko igennem og det er jo også nødt til at foregå i arbejdstiden, så var der mail korrespondancen, jeg opgav at ringe igen hver gang jeg sendte en mail gik der 14 dage inden de svarede.................argh :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh ha det lover da ikke godt for min kjole... Der er jo virkelig kun 5 uger til vores bryllup!

Havde I andre gode erfaringer med at ringe efter mailen var afsendt??

Jeg fik et autosvar hvor der stod der gik 3-5 dage hvorefter man ville få sin pakke.. Men jeg synes det lyder på jer, som om der skal betales før pakken bliver udleveret?

Sørgeligt med den ventetid, men bare jeg får min kjole !!!

(motoren stod af på bilen i weekenden, så der er altså ikke penge til en ekstra kjole..! )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer