lii

Udfordring: Jeg gifter mig med.....

32 posts in this topic

Annonce ♥

jeg gifter mig med Kristian fordi han gør mig til et helt menneske. han trøster mig når jeg er ked af det, støtter mig så jeg ikke vælter, rusker mig op når jeg er ved at give op, griner med mig, kærtegner mig og giver mig lov til at lukke ham ind og elske ham. han er alt hvad jeg ikke selv er. og jeg elsker ham ubetinget højt. :)

0

Annonce ♥

Jeg fandt ham med den rigtige kemi, den kemi der passer til mig vel at mærke. Jeg er jo bare mig.... og fandt bare ham, der selv på en almindelig hverdag, ka få mine øjne til at smile med, bare fordi livet er dejligt når jeg kan leve det sammen med ham. Han er den jeg vil sidde på en bænk med når jeg bliver gammel... Ingen af os er perfekte, men sammen kommer vi ret så tæt på...

0

Jeg gifter mig med Kenneth fordi han gør mig til et bedre menneske, fordi han gør mig hel og fordi vi sammen kan overvinde alt.

Jeg gifter mig med Kenneth fordi ordet kærlighed ikke er nok til at beskrive mine følelser for ham.

Jeg gifter mig med Kenneth fordi et liv uden ham ville være ulykkeligt. Han er min bedste ven, mit et og alt.

0

Jeg gifter mig med Finn fordi:

- han tålmodigt tog det hjerte, der var revet i 1000 små stykker, og satte det sammen bid for bid igen, i den helt rigtige rækkefølge

- han får mig til at føle mig som en rigtig kvinde, fordi han elsker og giver rum til alle mine mange sider, lige fra den dekadente Diva til den dumdristige Drengerøv

- jeg bobler over af kærlighed og stolthed til og over ham, også når han snork, prutter og smider sine stinkende sokker i soveværelset.

0