Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Nika

Skal du have skræddersyet din kjole?

18 posts in this topic

Jeg fik ikke råd til at få skræddersyet min kjole alligevel - derfor sælger jeg nu desværre al materialet til den.

Der er materiale til en kjole med slæb.

Inkl tråd, lærredsstout (til at lave prøvemodel af), silkefór, vliseline.

Silken koster normalt mellem 200-300 kr pr meter.

Sælges for 600 + porto.

Skriv gerne til

soliaand@airpost.net

0

Annonce ♥

Hej,

Jeg skal bruge noget silke i råhvid, men det er vigtigt at det er råhvid og ikke elfenben eller andre gullige nuancer, da det er til en corsage og en slags underkjole, der skal sættes sammen med tyl. Vil det egne sig til det?

Ellers kender jeg en rimelig billig skrædder på Amager, der ville kunne sy til mig for 2-3000 eksl. materialer (men dem har du jo allerede :-)

Maja

Edited by matho
0

Hej,

Jeg skal bruge noget silke i råhvid, men det er vigtigt at det er råhvid og ikke elfenben eller andre gullige nuancer, da det er til en corsage og en slags underkjole, der skal sættes sammen med tyl. Vil det egne sig til det?

Ellers kender jeg en rimelig billig skrædder på Amager, der ville kunne sy til mig for 2-3000 eksl. materialer (men dem har du jo allerede :-)

Maja

Hej Maja,

Jeg går ud fra, du bor i København - jeg bor selv i NV. Hvis du har mulighed for at mødes, kan du selv vurdere stoffet.

I butikken hedder det "råhvid". Silkens farve bliver dog lidt påvirket af omgivelserne, da det er blankt.

Jeg synes ikke selv, det er gulligt. Jeg kan evt sende dig en stofprøve, men er ikke så glad for at skulle klippe i det.

Er du forresten interesseret i hele "pakken" eller kun silken?

Mvh, Nika

0

Hej igen,

Jeg er interesseret i hele pakken, hvis det er til 600,- i alt. Jeg kan evt. komme forbi i aften, så er du fri for at klippe i det?

Hvis det passer dig at jeg kommer forbi i aften, og du ikke når at give en tilbagemelding inden kl. 15 i eftermiddag (der går jeg hjem fra arbejde :-), så får du mit tlf nr: 26897056

Maja

0

Annonce ♥

Hej igen,

Det lykkedes ikke rigtig i går, så jeg forslår søndag aften, hvad siger du til det?

Maja

0

Hej igen,

Det lykkedes ikke rigtig i går, så jeg forslår søndag aften, hvad siger du til det?

Maja

Hej,

Har du meget travlt med at få stoffet? Jeg har måske fået en løsning, så jeg selv kan bruge det...kan du vente med svar til næste uge? Så kan vi godt mødes.

Der er også en anden interesseret - så er du advaret. Så hvis jeg beslutter mig for at sælge, foreslår jeg at sælge til højest bydende...ellers ved jeg ikke hvordan det kan afgøres.

Undskyld at jeg trækker det i langdrag...men jeg håber sådan på at kunne få min drømmekjole alligevel. Jeg lover at give svar i starten af næste uge - har jeg ikke selv fået svar, sælger jeg bare stoffet.

Indtil videre er 600 inkl hele pakken, men + eventuel porto

Mvh, Nika

0

Hej igen,

Jeg har ikke så travlt med at få stoffet, det passede bare lige i går. Dejligt for dig, hvis du kan få din drømmekjole alligevel.

Jeg er ikke interesseret i at byde om det. Hvis du beslutter dig for at sælge synes jeg du skal sælge til den der henvendte sig først - håber selvfølgelig det var mig..

Maja

0

Hej,

Er du kommet en beslutning nærmere - jeg er i hvert fald stadig interesseret i at se stoffet :-)

Maja

0

Annonce ♥

Hej Maja,

Ja, jeg er kommet en beslutning videre! Jeg har bare glemt at formidle den videre i min rus af eksamensskrivning.

Jeg sælger - og du kan få stoffet til oprindelig pris. Ellers skulle jeg have skrevet, at jeg ville sælge til højestbydende fra start af. Og du var først.

Jeg er hjemme i aften og weekenden over - så der er rig mulighed for at komme forbi, eller for at vi kan mødes et sted i Kbh.

Ring (29 840 850) eller skriv soliaand@airpost.net - fremfor at skrive her...

Mvh, Nika

0

Stoffet og de øvrige materialer er stadig til salg!

Sælges til højestbydende.

0

Hej jeg er interesseret i at vide hvor meget stof der er , hvor mange meter og hvad er bredden på stoffet (både silke, foer og stout).

Maja

0

hej jeg vil gerne købe stoffet og kan også hente det

0

Annonce ♥

Jeg kan først målet stoffet onsdag aften...

Sælges til højestbydende - prisen er på forhånd sat meget lavt.

0

Jeg kan først målet stoffet onsdag aften...

Sælges til højestbydende - prisen er på forhånd sat meget lavt.

Oki, jeg skal jo lige vide om der er stof nok til det mønster jeg har lavet :thumbsupsmileyanim:

Maja

0

ok - men der er budt 800...

Jeg har alligevel fundet tid til at måle stoffet inden onsdag.

silke: 2,70 x 1,40 m

silkefór: 2,5 x 1,15 m

vliseline: 90 x 60

lærred: 1,58 x 1, 67 (sikke nogle mærkelige mål)

4 store ruller sytråd

synåle

0

Så er jrg ikke længere interesseret da jeg skal bruge 6 m.

Held og lykke med salget.

0

Annonce ♥

Stoffet er stadig til salg - da jeg ikke har hørt fra "drømmmebruden".

0

Sign in to follow this  
Followers 0

Annonce ♥