Sign in to follow this  
Followers 0
Guest toxp

Fotograf

25 posts in this topic

Selvom jeg personligt synes, at vi er ude i fantastisk god tid, så bliver man jo konstant mindet om, at de gode steder, kirker, kokke etc. ryger først - og sådan er det formodentlig også med fotograferne - især når man som os planlægger maj-bryllup :)

Derfor:

Hvor lang tid i forvejen har I booket en fotograf??

Hvor meget vælger I at få professionelt foreviget?? Altså kun selve brudebillederne, eller er fotografen også med i kirken, til receptionen eller hele vejen??

Hvor meget planlægger i at betale??

Og sidst men ikke mindst - kender i nogen gode fotografer i KBH og omegn, der tager flotte og gerne anderledes billeder? Jeg orker ikke et flash back til min barndoms traumatiske konfirmationsbilleder, hvor en tyl-gynge og en kunstig søjle indgik som naturlige elementer i fotografens verden :)

Vi kender desværre kun en halv-fotograf, så vi har ikke mulighed for at overtale en semi-prof gæst eller noget til at gøre arbejdet...

0

Annonce ♥

Vi har næsten lige bestilt vores fotograf og vi skal giftes 2 maj 09.

Han er med når jeg gør mig klar også helt indtil kl 24.. Jeg syns bare han er fantastisk :)

Vi betaler 10000 kr det og det syns jeg faktisk er billigt for så lang tid :)

0

Vi har booket vores fotograf for ca to mdr siden... han er med hele dagen lige fra forberedelserne og til efter brudevalsen. Vi skal give 10000 og det er inkl noget efterbehandling og billederne på dvd, vist ca 100 tryk på fotopapir og 75 til takkekort.

0

Annonce ♥

Vi har kun fotograf til selve bryllupsbillederne, som bliver taget i en park her i byen (hvis da ellers det er okay vejr). Vi skal give 4.500,- kr., som inkluderer fotografering og fremkaldelse af 12 billeder i str. 13x18, som er sat ind i en flot fotomappe med vores navne og dato for brylluppet skrevet på.

Vi bestilte i januar og skal giftes den 28. juni - vi fik at vide, at vi var meget heldige at han stadig havde tid, for næsten alle andre weekender fra maj til september var booket.

0

Jeg kender Helle Æbeltoft, CO Foto fra flere bryllupsfester (hun er fra Køge). Helle er en meget dygtig bryllupsfotograf og der er også skrevet mange flotte ord om hende herinde. Ellers er der jo Camilla fra Fotohajerne, som er rimeligt nystartet, og efter sigende gør det rigtig godt. Begge er annoncører herinde.

0

vi skal have en der er med fra morgen til brudevalsen, han redigere billederne, og så for vi dem på en cd-rom, så vi selv kan fremkalde foto. det synes jeg er billigt,da det er mange timer, og vi for omkring 500 foto, og han ere god til at fange de rigtige øjeblikke, min veninde brugte ham også, og hun har nogle kanon gode foto

0

Og sidst men ikke mindst - kender i nogen gode fotografer i KBH og omegn, der tager flotte og gerne anderledes billeder? Jeg orker ikke et flash back til min barndoms traumatiske konfirmationsbilleder, hvor en tyl-gynge og en kunstig søjle indgik som naturlige elementer i fotografens verden :)

Det vil jeg gerne se billeder af - PLEASE! :bestwishes::)

Jeg har booket en fotograf i Horsens. Vi skal give 3000,- for at han kommer til kirken og videre med til feststedet. I alt ca. tre timer, 1 time ved kirken, derefter vil han have os alene i 1 time og til sidst på feststedet.

Vi får ca. 500 billeder på en dvd - det synes jeg er fair nok.

Vi skal så give 3000,- derudover for et album med 20 sider i - det har vi så valgt ikke at gøre, da jeg kan gøre det selv. TDC.dk har en et fantastisk program til at lave albums i.

0

Annonce ♥

Majbryllup ??? Ahh, det er da rimeligt, der er da stadig flere ledige dage i maj ....! 2009 altså :bestwishes:

Det er desværre et lille problem, for de dejligt implusive par, som bare vil giftes nu og her - så er det ikke nemt at "planlægge"...

Men jeg kan da fortælle dig at VI har samtlige FREDAGE ledige i maj 2008, alle Lørdage er altså væk på dette tidspunkt :denmarkflag:

Held og lykke med det alligevel !

Flot tilbud :)

-Men som du kan se på hendes ticker, så ER brylluppet først i 2009, så bare find kalenderen frem igen.. :)

0

-Men som du kan se på hendes ticker, så ER brylluppet først i 2009, så bare find kalenderen frem igen.. :denmarkflag:

Tusind tak - jeg kunne ikke selv lige finde en diplomatisk måde at svare på, men er glad for, at du gjorde :)

Tror ikke han ender på min short list over fotografer - tænk, hvis han dukkede op et år for sent... :bestwishes:

0

-Men som du kan se på hendes ticker, så ER brylluppet først i 2009, så bare find kalenderen frem igen.. :denmarkflag:

Tusind tak - jeg kunne ikke selv lige finde en diplomatisk måde at svare på, men er glad for, at du gjorde :)

Tror ikke han ender på min short list over fotografer - tænk, hvis han dukkede op et år for sent... :bestwishes:

Aarh, mon dog ? Han har da åbenbart styr på aftalerne i maj 2008 ;)

Håber I finder det rigtige for jer.

Men for at svare på dit oprindelige spørgsmål, så fik vi kun taget selve bryllupsbillederne af fotografen, resten blev taget af gæster (efter aftale med de forskellige)

Vi har masser af cd-rom´er med mange smukke billeder..

0

Tror ikke han ender på min short list over fotografer - tænk, hvis han dukkede op et år for sent... :)

Det er der vist ikke just fare for. Gokke og Fotograferne.com er professionelle bryllupsfotografer og har været på banen i mange år og professionelle leverandører overholder deres aftaler. Prøv at læg mærke til de episoder som nogle gange kommer frem hvor hvor folk bliver brændt af, af kokke, musikere fotografer og andet godtfolk. Som regel er det noget med en vennetjeneste, én der kender én, et meget billigt tilbud o.l.

Edited by diskobil
0

Annonce ♥

Jeg kender Helle Æbeltoft, CO Foto fra flere bryllupsfester (hun er fra Køge). Helle er en meget dygtig bryllupsfotograf og der er også skrevet mange flotte ord om hende herinde. Ellers er der jo Camilla fra Fotohajerne, som er rimeligt nystartet, og efter sigende gør det rigtig godt. Begge er annoncører herinde.

IIh det lyder godt :) skal nemlig ha Helle fra før under og efter vielsen og til de officielle fotos - 4500 kr for den pakke.

at jeg så er gået lidt agurk ( mig aaaldrig :) ) og det faktisk er endt med 3 fotografer skal vi ikke snakke nærmere om - eller jo tihi..

Søde søde lollerberg herfra der tager fantastiske billeder kommer og følger mig om morgenen og fotograferne.com kommer kl 17. og til engang efter valsen måske lidt senere afhængig af festens forløb. Det er en overraskelse fra mig til gom :bestwishes:

he ja jeg er endt med 3 fotografer!! mindre kunne ikke gøre det - eeelsker billeder og " ska da ha " :denmarkflag:

0

Vi har booket fotograferne.com til vores bryllup d. 21 juni Og ind til videre har der været fuld serivece på...

Vi glæder meget til den store dag og også til efterfølgende at se det arbejde de har gjort, selvom jeg nu ikke er i tvivl om at det bliver godt...

til vores bryllup ønskede vi at have fotografer fra kirken og frem til og med brudevalsen, nu står vi altså så måske bare uden kirke, men så må vi jo finde en bonde der kan vie os på en mark...

0

Annonce ♥

Halløj

Vi fik taget billeder af Mette Lyck http://www.mettelyck.dk/ og hun er super dygtig. Nogle af vores bryllupsbilleder kan ses her http://www.mettelyck.dk/bryllup_01_2008.htm. Vi har fået den fedeste mappe, som jeg ikke har set andre steder bl.a. mht. opsætningen på siderne og sådan. Kan ikke lige huske prisen, men kan varmt anbefale hende.

Go jagt..

hilsen Sascha

0

Vi har booket Torben Thorhauge (for ca. en måned siden - så det var godt et år i forvejen) Han skal være med fra før kirken, officielle bryllupsbilleder og så parbilleder af gæsterne og stemningsbilleder før middagen. Vi regner med ca. 3 timer og med kørsel fra Randers til Århus og alle billeder (ca. 100-200) på dvd i fuld størrelse skal vi give 4750 kr. Det er et specialtilbud fordi vi var ude i så god tid og fordi vi ikke skal være så mange gæster til festen.

Han tager super flotte billeder og jeg ved at han også kører til Sjælland. Se bla. Gitlan's bryllupsberetning under bryllupsplanlægning.

0

Vi har hyret en fotograf der tager billeder før, under og efter kirke.... ved receptionen af alle og af os selvfølgelig :thumbsupsmileyanim: sort/hvid og farvede billeder... lidt blandet....

vi får bagefter en dvd med alle billederne på og så kan vi selv vælge hvilke vi vil bruge og fremkalde... resten kommer til at være på computeren når vi har brug for at se dem igennem.

Hun skal have 2000 kroner for det... superbilligt syntes jeg.

Vi får nogen til at tage lidt billeder under festen, og nogen til at filme taler og events... og hvad de ellers har lyst til.

Pernille

0

Annonce ♥

Vi har hyret en fotograf der tager billeder før, under og efter kirke.... ved receptionen af alle og af os selvfølgelig :) sort/hvid og farvede billeder... lidt blandet....

vi får bagefter en dvd med alle billederne på og så kan vi selv vælge hvilke vi vil bruge og fremkalde... resten kommer til at være på computeren når vi har brug for at se dem igennem.

Vi får nogen til at tage lidt billeder under festen, og nogen til at filme taler og events... og hvad de ellers har lyst til.

Pernille

Hej Pernille

Må jeg spørge hvem det er - det lyder nemlig rigtig billigt :) , og lige den "pakke" vi ogå har tænkt os!

Mestermus

0

Vi har hyret Fotohajerne, og vi har fået super service indtil videre og jeg glæder mig meget til at Kamilla skal tage billeder af os.

Vi skal have taget location billeder, samt får taget billeder ved velkomstdrinksene, plus billeder af alle parrene og et gruppebillede inden vi går til bords. Vi får de bedste billeder ca. 150-200 på papir, samt på DVD. Alle billeder er også redigeret. Hun bruger ca. 2 timer sammen med os. Det skal vi give 4.000 kr og det er incl kørsel, så jeg synes faktisk det er en rigtig god pris, når man tænker på vi får alle billeder på print og DVD.

0

Og sidst men ikke mindst - kender i nogen gode fotografer i KBH og omegn, der tager flotte og gerne anderledes billeder? Jeg orker ikke et flash back til min barndoms traumatiske konfirmationsbilleder, hvor en tyl-gynge og en kunstig søjle indgik som naturlige elementer i fotografens verden :hug:

Det vil jeg gerne se billeder af - PLEASE! ()():denmarkflag:

Jeg har booket en fotograf i Horsens. Vi skal give 3000,- for at han kommer til kirken og videre med til feststedet. I alt ca. tre timer, 1 time ved kirken, derefter vil han have os alene i 1 time og til sidst på feststedet.

Vi skal så give 3000,- derudover for et album med 20 sider i - det har vi så valgt ikke at gøre, da jeg kan gøre det selv. TDC.dk har en et fantastisk program til at lave albums i.

Hej Anna

Må man spørge hvilken fotograf der er tale om - vi leder også efter en god fotograf i Horsens. :denmarkflag:

Kh

Anja

0

Vi har hyret en fotograf der tager billeder før, under og efter kirke.... ved receptionen af alle og af os selvfølgelig :denmarkflag: sort/hvid og farvede billeder... lidt blandet....

Pernille

Hej Pernille

Må jeg spørge hvem det er - det lyder nemlig rigtig billigt :denmarkflag: , og lige den "pakke" vi ogå har tænkt os!

Mestermus

Jep

hendes mailadresse/ hjemmeside er her:

www.fo2graf1.dk

Hun er vildt hyggelig, én jeg er blevet anbefalet igennem én på jobbet. Ved ikke hvor meget hun siger ja til, men hun har i mange år arbejdet for DR1 ... det kan man også se inde på hendes hjemmeside

Knus pernille

0

Og sidst men ikke mindst - kender i nogen gode fotografer i KBH og omegn, der tager flotte og gerne anderledes billeder? Jeg orker ikke et flash back til min barndoms traumatiske konfirmationsbilleder, hvor en tyl-gynge og en kunstig søjle indgik som naturlige elementer i fotografens verden :hug:

Det vil jeg gerne se billeder af - PLEASE! ()():denmarkflag:

Hej Anna

Må man spørge hvilken fotograf der er tale om - vi leder også efter en god fotograf i Horsens. :denmarkflag:

Kh

Anja

Ja selvfølgelig, det er FocusFoto, men de bor i Skanderborg og ikke Horsens - sorry. Han kører dog helt herop til os ved Hadsten, så mon ikke det er det samme med Horsens.

Deres hjemmeside hedder www.focusfoto.dk

De har nogle rigtig gode billede under deres bryllupssite og den ene af dem er denne

http://www.focusfoto.dk/ALBUM/ALBUM22/index.html

da jeg havde set den, besluttede jeg mig for, at det skulle være dem. Det var i øvrigt en af de første fotografsider jeg fik googlet mig til.

Jeg vil rigtig gerne have taget et gruppebillede med os og gæsterne, så han vil tage et par billeder både ved kirken og feststedet - jeg glæder mig helt vildt.

0