Posted April 29, 2009 · Report post Hold da op, hvor har du bare fået styr på meget. :cheerleader3: Lige et lille spørgsmål: Hvordan har svigerne det med at hunden har bidt dig?? Kram Heidi 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 29, 2009 · Report post hold da fast en masse du har styr på osv. dejligt med en update liste hehe. håber din hånd snart kommer sig igen det bliver spændende og se hvornår du bliver polteret så søde hehe. knus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 30, 2009 · Report post Dejligt med en opdatering!Håber hånden snart er ok igen!!! Det bliver da spændende at se hvornår du skal poltes!! Jeg har lige været igennem turen her i weekenden, så nu er det Kenneth der mangler Glæder mig helt vildt - især fordi jeg jo også sidder med fingrene godt begravet i min venindes polter - og den bliver super, så jeg håber noget tilsvarende venter mig Hold da op, hvor har du bare fået styr på meget. Lige et lille spørgsmål: Hvordan har svigerne det med at hunden har bidt dig?? Kram Heidi Tak Svigerne er lidt uenige om deres mening tror jeg... Svigerfar er overbevist om, at jeg jo må have gjort hunden noget, siden den bider... (nix den er bare bindegal!!!) - svigermor er derimod selv blevet bidt, såååå hun har i hvert fald sagt undskyld på hundens vegne... Nu kan det godt være, at jeg er kynisk - men jeg mener principielt ikke, at hunde der bider skal have lov at være familiehunde - for det kan være et af børnebørnene den får fat i næste gang. Men jeg tvivler på, at den bliver aflivet selv om den har bidt flere gange... hold da fast en masse du har styr på osv.dejligt med en update liste hehe. håber din hånd snart kommer sig igen det bliver spændende og se hvornår du bliver polteret så søde hehe. knus Hånden har det lidt bedre - hævelsen er næsten væk, så nu er den kun blå og rød 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 3, 2009 · Report post Jeg havde jo luret lidt på, at der ikke var så mange mulige lørdage tilbage, og da min søster næppe ville placere den på den sidste lørdag inden brylluppet, ja så var der jo kun igår tilbage... Kæresten og jeg var allerede oppe kl 7.30, for vi havde planlagt en løbetur rundt om søerne - vi var hjemme omkring kl 8.15-8.30 igen, og jeg regnede med, at jeg havde masser af tid - for min veninde havde jo lavet en brunch-aftale med mig kl 10.00, så jeg var ærlig talt ret overbevist om, at resten af holdet ville stå gemt bag en busk eller noget, når jeg alligevel skulle afsted = masser af tid til at blive klar!!! Kl 9 luffer jeg derfor stadigvæk rundt i undertøj og med håndklædet om håret og tager mig god tid til at stryge en skjorte og gøre mig lækker - men kæresten bliver utålmodig og indrømmer, at han ved noget og faktisk har lovet, at jeg er klar til afgang kl 9.15... puha så fik jeg jo pludselig travlt!!! Kl 9.15 er der stadig ikke sket noget og kæresten spejder forgæves ud af vinduet... 9. 30 ringer det på døren - og nede på gaden står et motorcykel-klædt par og proklamerer, at de skal hente et styk kommende brud!!! Så jeg får alt gearet på - og går kursen mod motorvejen og videre mod Roskilde viser det sig... På strøget i Roskilde står alle mine veninder og venter på mig, og der er linet op med den lækreste brunch på Cafe Vivaldi - midt i solen, det var så lækkert!!!! Da vi har spist bliver jeg smidt ind i en bil og turen går mod Roskilde lufthavn - jeg havde luret, at det nok var der vi skulle hen - og troede, at jeg skulle springe faldskærm - men i stedet viste det sig, at jeg skulle lære at flyve helikopter - fedt!!! Piloten forklarede mig 117 ting, som jeg har glemt nu, og da vi så var i luften, så fik jeg lov til at styre showet. Jeg skal ellers lige hilse og sige, at det er pænt svært at styre sådan en helikopter - der skal ingenting til før den rykker i luften, taber højde eller ryster helt vildt!!! Vi fløj en tur indover Ishøj, Køge Bugt og Vallensbæk mens piloten forklarede hvad vi så - det var supersmukt, og en helt fantastisk udsigt, der var bare et problem - jeg blev luftsyg, så de sidste 10 minutter glædede jeg mig bare til at komme ned, så kvalmen kunne fortage sig. Som I sikkert ved, så hjælper det mod køresyg, hvis man selv er bag rattet, men sådan er det ikke i en helikopter - for når jeg fløj, så var der noget mere turbulens = kvalme... Det var en god oplevelse, bare superærgerligt, at jeg ikke kunne nyde det sidste af turen!!! Efter en blød landing kørte vi tilbage mod KBH, og jeg blev sendt op i min lejlighed for at pakke en taske med gå-i-byen tøj - og så afsted mod strøget... Har blev jeg efterladt på Nimat Spa i Købmagergade, hvor jeg skulle have en omgang massage og en ansigtsbehandling - ahhhh nice!!! Jeg slumrede vist også lige lidt, for mine ben begyndte at spjætte på et tidspunkt!!! Det var virkelig dejligt! Efter en time i himlen blev jeg hentet igen, og turen gik mod Kgs Have, hvor der var dækket op med jordbær, chokolade og asti. Vi spillede lidt ølspil og hyggede ellers bare i en god times tid - så skulle vi videre igen. Denne gang blev kursen sat mod det kongelige teater - vi blev lukket ind ad personaleindgangen og gik op i balletsalen... Ballet skulle der dog ikke danses - i stedet skulle vi Stompe - altså lave rytme-serier med hænder, fødder og spande - så vi trampede og klappede løs - og jeg indrømmer gerne, at jeg var virkelig dårlig!!!!! Jeg kan ikke holde en rytme i benene og slå en anden på en spand... fjerdedele, ottendedele eller sekstendedele - jeg var lost... Men selvom man ikke kunne holde rytmen kunne man godt få ømme fødder - det var vildt skægt og jeg var enormt ringe!!!!!!!!! Efter stomping var det blevet tid til at spise og hos en af veninderne der bor midt i byen, var der dækket bord og bestilt oceaner af thai-mad! Da vi havde spist og fået nogle sjusser var der en ex-flamme leg. Der var en masse balloner, hvor veninderne havde skrevet navnene på de ex-flammer de kunne huske... Jeg skulle så fortælle historien og til slut sprænge ballonen og skåle på, at han ikke længere er en del af mit liv... Der var både de gode og de dårlige historier iblandt - og det var faktisk ret sjovt at tænke tilbage... Klokken nærmede sig midnat og den første smuttede hjemad - hun er gravid, så det var yderst forståeligt! Det var så også ca. her at kvalmen fra helikopteren vendte voldsomt tilbage og måtte afhjælpes med hovedet i kummen - lidt mystisk, for så fuld var jeg ikke - men jeg var i hvert fald fuld af fantastiske indtryk!!! Jeg var hjemme ca. kl 2 - hvor jeg måtte indse, at jeg er ved at blive gammel - for jeg var lige ved at tude i sengen over, hvor fantastiske mine veninder er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 3, 2009 · Report post Nej hvor lyder det som en fantastisk dag dine veninder havde arrangeret. Fedt med nogle utraditionelle indslag: helikopterflyvning og stomp - sejt! Ingen billeder? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 3, 2009 · Report post Årh hvor lyder det som en fantastisk polterabend :) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 3, 2009 · Report post Hvor er det bare en perfekt PA du må have haft.. KH Anette 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 3, 2009 · Report post Sikke en dejlig polter du har haft søde.. :) lyder til det var en rigtig hyggelig dag.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 3, 2009 · Report post Åhh sikke en fantastisk PA du har haft! Fedt at du skulle flyve en helikopter!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 3, 2009 · Report post åhhhh det lyder til at havde været en super fed polter :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 3, 2009 · Report post Total drømmepolter du har haft dig der, virkelig en sej dag!!!!! Sikke nogle fantastiske veninder 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 3, 2009 · Report post Nøj en lækker polter!! Sikke du er blevet forkælet, helikopter og Ni'mat, nøj hvor er jeg misundelig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 9, 2009 · Report post Top stilet af dine veninder.... Wow... Har altid drømt om at flyve helikopter - Kan næsten føle hvor fantastisk, det må have været!! Super skønt dag dine veninder har lavet for dig. Det må jeg sige. Stomp - det er det fedeste sjov - elsker rytmer. Så fantastisk at I lige fik forevist, hvordan det skulle gøres. Lur mig om du ikke er en anelse for beskeden? Rigtig god dag til dig. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 9, 2009 · Report post Sikke en fantastisk PA!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 9, 2009 · Report post Så er der kun 14 dage tilbage Er I ved at have styr på det hele? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 10, 2009 · Report post Tusind tak for alle jeres søde hilsner - jeg tillader mig lige at svare samlet Det var simpelthen så fed en dag - og det var superklart i vejret, så jeg kunne se hele Køge Bugt og næsten helt ind til KBH fra min lille helikopter Men jeg har også fået afklaret, at jeg ikke har en fremtid som pilot - det ville vist kræve noget flere flyvetimer end jeg har råd til Synes også, at noget af det fedeste var, at alle mine veninder var samlet og havde det fedt sammen - det var total sunshine 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 10, 2009 · Report post Så er der kun 14 dage tilbage Er I ved at have styr på det hele? Hej søde Jannie, Hvor er det fedt at få besøg af en lykkelig gift kvinde Der er så småt ved at være styr på sagerne... I tirsdags var vi i kirken for at tale med præsten, og det viser sig, at det tyske ritual afviger en smule fra det danske, så det var jo meget godt, at vi fik det på det rene Præsten mente faktisk ikke, at min far skulle følge mig op, da han synes, at det var skrækkeligt, at man i 2009 stadig anså sig selv som sin fars og derefter sin mands ejendom - men det kan jo nu godt leve med - bare jeg har fars arm at klamre mig til op ad kirkegulvet...!!! Desuden skal forlover og farmand ikke sidde oppe ved alteret sammen med os - vi skal sidde alene med ryggen til alle gæster og front mod alteret - for det er vores dag og vi skal have lov til at være sammen hele tiden Vi har også valgt salmer Se nu stiger solen Hil dig frelser og forsoner Det er så yndigt Og vi har fået lov til at skære vers fra - så alle tre salmer er nu kun på tre vers. Tror max, at det kommer til at vare en halv time - for der er ikke noget spildtid! Min veninde skal synge lige efter vielsen - og det bliver så fedt!!! Vi så også lige papirerne fra sognet / kommunen, der viser, at vores navneændring er gået igennem!! Hov glemte lige mandag - der var vi til danseundervisning og Poul ramte min tå så uheldigt, at min ene negj næsten er afgået ved døden - så nu står den på kunstige tå-negle.... Torsdag var jeg hos Esther for at hente kjolen (undskyld, men jeg glemte mit kamera - så ingen billeder!!!!) Det var rigtig fint, det han havde lavet, så nu sidder kjolen helt perfekt!!! Jeg må dog indrømme, at jeg har taget fri på fredag - for ellers kan jeg ikke få det hele til at hænge sammen - men mit arbejde giver også en såkaldt bryllupsfridag, så den kan jeg passende bruge der Det er godt nok meget snart - og jeg glæder mig!!!!!!!!!!!!!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 10, 2009 · Report post Hvor lyder det til at have været en fantastisk polter... Ærgerligt med luftsygen, men lyder til at have været en fed oplevelse alligevel. Er der ved at være styr på det hele? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 10, 2009 · Report post WOW - hvor lyder det som en fantastisk PA du havde, action-packed! Hvor var det en skam at du ikke havde kamera med ned at hente kjolen, men med kun 13 dage tilbage inden den store dag, kan det jo aldrig vare før vi får en masse billeder at se 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 16, 2009 · Report post Hej Pia Så kom jeg lige tilbage til din tråd igen - har jo ikke lige været så meget forbi på det sidste Men mon ikke du forstår det ;) Der er meget at se til lige op til Hvor kommer jeres bryllup tæt på nu Du lyder til at have dejlig styr på det hele. (bortset lige fra hundebid og manglende tånegle, men godt timet at begge dele kan nå at blive forbedret igen inden dagen ;) ) Sikke en fantastisk polterabend du har været på. godt planlagt af dine veninder må jeg sige! Den der fornemmelse af at alle ens veninder har sat en hel dag af til at glæde én - det er bare stor Nå, det var bare lige en hilsen fra en nygift thybo Glæder mig til at høre mere om jeres planlægning, når du kommer forbi igen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 16, 2009 · Report post Hej Pia. Sikke dog en super PA, du har haft , og jeg har da kun den dybeste respekt for, at du turde flyve helikopter, hvor er det vildt Hvor er det spændende, at du skal giftes her lige om lidt Håber du får en super dejlig uge her op til brylluppet. Knus fra Anja 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 16, 2009 · Report post Hvor lyder det til at have været en fantastisk polter... Ærgerligt med luftsygen, men lyder til at have været en fed oplevelse alligevel. Er der ved at være styr på det hele? Jeg bliver aldrig rigtig god til transport - er også altid hende, der hænger over rællingen, bare der er den mindste søgang - så luftsygen var vist hvad jeg burde forvente WOW - hvor lyder det som en fantastisk PA du havde, action-packed! Hvor var det en skam at du ikke havde kamera med ned at hente kjolen, men med kun 13 dage tilbage inden den store dag, kan det jo aldrig vare før vi får en masse billeder at se Jeg lover billeder om en god uges tid - eller måske først efter bryllupsrejsen Hej PiaSå kom jeg lige tilbage til din tråd igen - har jo ikke lige været så meget forbi på det sidste Men mon ikke du forstår det ;) Der er meget at se til lige op til Hvor kommer jeres bryllup tæt på nu Du lyder til at have dejlig styr på det hele. (bortset lige fra hundebid og manglende tånegle, men godt timet at begge dele kan nå at blive forbedret igen inden dagen ) Sikke en fantastisk polterabend du har været på. godt planlagt af dine veninder må jeg sige! Den der fornemmelse af at alle ens veninder har sat en hel dag af til at glæde én - det er bare stor Nå, det var bare lige en hilsen fra en nygift thybo Glæder mig til at høre mere om jeres planlægning, når du kommer forbi igen : Hvor er det bare fantastisk at få besøg af sådan en nygift nordjyde Og jeg forstår så udemærket, hvorfor du ikke har været forbi - jeg kommer heller ikke så langt omkring lige for tiden... Men idag er manden på PA - så jeg ser Grand Prix, folder kirkeprogrammer og opdaterer tråd på en og samme tid... multitasking OHHHH YEEEAAAH Så lige om lidt følger billedshowet af udbyttet af to dages arbejde Hej Pia.Sikke dog en super PA, du har haft , og jeg har da kun den dybeste respekt for, at du turde flyve helikopter, hvor er det vildt Hvor er det spændende, at du skal giftes her lige om lidt Håber du får en super dejlig uge her op til brylluppet. Knus fra Anja Det var ikke så farligt - og ham kaptajnen var supercool til bare at small talke hele tiden, så man ikke tænkte over, at man selv fløj Og ja det er lige om lidt... men jeg laver lige et nyt indlæg med en opdatering 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 16, 2009 · Report post Hvor skal jeg begynde... det er jo et stykke tid siden, jeg har været forbi herinde - der er simpelthen for meget at se til lige for tiden...!! Nå jeg kan begynde for en uge siden, hvor jeg til min venindes polterabend. Lidt skægt egentlig - min søster havde insisteret på, at der ikke skulle være noget på min PA, der kunne give skader - for så ville det bare gå galt... Som bekendt skete der ikke noget til min PA - men hundebid og en smadret tå kom jo helt af sig selv - og er siden blevet toppet med to tennisbold-store blå mærker - begge placeret på kanten af mine inderlår lige over knæet - AKA der hvor strømpebåndet skal flashes om en UGE!!!!! De er selvfølgelig resultatet af en paintball-kugle der skiftede retning via mit ene ben og ramte det andet... hehehe så typisk Jeg indtog ellers sniper-rollen for at undgå mærker - men det sker bare altid for mig Kan ellers anbefale paint ball - så fedt, det skal drengene ikke have patent på Nå men jeg har forespurgt i Matas og de anbefaler, at jeg bare lader dem være, for alt dækkecreme vil smitte af, og det gider jeg ikke - så i stedet krydser jeg fingre for, at de er væk om en uge... Ellers er ugen forsvundet helt i arbejde - jeg havde dog taget fri fredag for at få noget fra hånden på bryllupssiden. Fredagen startede ellers rigtig skidt! Vores husalf (en fantastisk luksus) skulle komme kl 8 og gøre rent, og eftersom drengene skulle starte PA'en her, så var det jo perfekt timing. Jeg ville så træne og handle mens hun skulle gøre rent og så kunne jeg jo være igang med mine kreative opgaver kl 11... Der var bare lige den lille hage - at kæresten havde misset lidt info fra husalfen, så hun planlagde først at komme kl 12 - ohhhh my god!!!! Et tydeligt tegn på bryllupsstress viste sig så lige hos mig, der brød tudende sammen - for jeg kunne bare slet ikke se, hvordan jeg så skulle kunne nå det hele. Det skal måske lige tilføjes, at vi har skiftet låse, så jeg skulle være hjemme når hun kom for at låse hende ind. Kæresten nåede at blive godt sur og frustreret over min mangel på konstruktivitet - så jeg valgte i stedet at ringe til forloveren og snøfte lidt til ham. Han fik mig talt ned igen - og jeg kunne atter se lyset Jeg er vist det man kalder et struktursvin, så når mine stramt tilrettelagte dage ikke kan hænge sammen mere og jeg er lidt presset - ja så knækker filmen altså nogen gange.... Nå men jeg kom igang med arbejdet og fik lavet alle mine fondant-roser færdige, så de bare skal klistres på kagen på fredag. (jeg skal med det samme beklage den prikkede dug, der går igennem på alle mine billeder, men det er min nyerhvervede voks-dug, der skal fungere som rulle-underlag til fondanten...) Det er lidt svært at se dem - men jeg vil helst ikke pille for meget ved dem, de skulle jo helst være hele om en uges tid... Jeg har lavet ca. 40 - og jo det har taget sin tid!!! Til gengæld har jeg købt personligt trykt bånd, som jeg vil afslutte alle tre kager i stativet med - for jeg vil ikke risikere at jeg ikke kan få icingen til at makke ret. Det bliver altså kun på den kage, der skal skæres direkte af kommende mand og jeg, der afsluttes med spiseligt materiale... Båndet er blevet rigtig flot, og jeg tror, at jeg bliver begejstret for min investering, når den skal tages i brug!!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 16, 2009 (edited) · Report post Desværre er mine billeder ikke så store, som man kunne ønske sig, men de bliver meget små, når de skal ned under 90 K.... Nå men dagen idag startede jo med morgenmad med drengene - inden jeg tog til træning, hentede Manfredi Asti (6 kasser i Fakta ) og afleverede kommende mands jakkesæt til presning... Da jeg kom hjem igen havde drengene ryddet helt op - det var et af forloverens tricks i går, der fik mig ned på jorden igen Det betød, at jeg kunne gå direkte igang med nok mit største projekt - nemlig tegning og maling af mit Eiffel-tårn med Royal Icing....puha det har altså været lidt en stress-faktor, at det skulle laves. Jeg er nemlig ikke nogen haj med tyller og sprøjteposer - men døm selv Den nederste del, der skal stå på base-kagen: Midterdelen: Og til sidst tårnet - der lige skal toppes med en fondant kreation - men det nåede jeg ikke idag: Dejligt at det er overstået - kagerne virker som meget mere tilgængelige nu!!! Jeg har også fået handlet alt undtagen fløden ind - så nu er hvid chokolade og usaltet smør ikke til at opdrive på Frederiksberg Edited May 16, 2009 by toxp 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 16, 2009 · Report post Her til aften har jeg så foldet kirkeprogrammer - jeg mangler stadig at putte kleenex i de sidste 100, men jeg har lavet en pilot-udgave, så I kan få den at se Forsiden Bagsiden Hele midten En halv midte Og den anden halvdel Igen - beklager de små billeder, men jeg håber, at I kan se noget på dem 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites