Posted May 16, 2009 · Report post Hov fik lige en ide - I kan jo se filen til kirkeprogrammet i stedet... der er godt nok kun tegnet en kleenex, men mon ikke, det går 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 16, 2009 · Report post Og selvfølgelig skal I da også se midtersiderne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 16, 2009 · Report post Bordplanen har vi også nogenlunde styr på - vi ved dog ikke helt præcis, hvem der skal sidde ved siden af hvem - men vi har styr på hvilke borde de forskellige skal sidde ved Nå men hvad mangler jeg så efterhånden...??!! Kirkeprogrammerne skal hookes op med kleenex - det regner jeg med at få styr på i morgen, men det afhænger lidt af kærestens tilstand, det kan jo være, at han skal plejes - desuden håber jeg på at få lavet fondanttoppen til tårnet... Menuhæfterne hænger i bremsen - vi skal have ændret på opsætningen i filen for at de bliver printet rigtigt - og det virker bare ikke rigtigt for os... så min veninde skal lige hjælpe lidt, men det bliver først mandag... håber på, at kæresten senest kan printe dem på jobbet tirsdag, så de ikke ligger til allersidst... Tirsdag skal jeg til frisøren og have lysnet lokkerne lidt og studset dem, hvis de trænger... Onsdag ved middagstid skal jeg have repareret min dårlige tå + have en generel pedicure, så de kommer til at se ens ud alle ti Onsdag eftermiddag skal vi til den sidste dansetime - nu med lukket fodtøj Egentlig skal alt fra Kagebutikken også hentes onsdag - men det har jeg uddelegeret, så en god ven tager turen til Albertslund for mig, ellers kunne det ikke nås (og kæresten kan ikke køre bil, så der er kun mig bag rattet ) Torsdag kommer mor og far med alle bundene som min fantastiske mor har bagt - hun er guld!!!!!!!!!!!!! Jeg skal "bare" lave fyldet og smøre kagerne op - så er de nemlig klar til... Fredag, hvor de skal fondantes og afleveres ved kirken inden kl 14.00... Altimens jeg leger konditor skal far og kæresten folde menuhæfter, sætte bordkort i orden, køre snacks og drikkevarer til Kongekilden og Kirken ja og en masse andre småting Ja det er vel tid til at indrømme det - min indre projektleder har endnu engang vundet indpas, og jeg har kreeret et Excel-ark, hvor navnene på mig, kæresten, mor og far, forloveren og min hente-ting-i-albertslund-ven står i hver sin kolonne, mens dage og tidspunkter er plottet ind i rækkerne - og så er der ellers lagt opgaver ind på specifikke tidspunkter!!! Min albertslund-ven har også lovet, at han kommer ind med kjolen fredag aften - den hænger nemlig hos ham pt... Fik en kæmpe-krammer af både ham og forloveren idag med budskabet om, at jeg skulle ringe og sige, hvad de skulle gøre, for de vil ikke have, at jeg sidder og sover i kirken på lørdag Så jeg tror faktisk, at der er styr på det - hvis alt kører efter planen, så har jeg fri til at tage til manicure og slappe af bagefter fra fredag kl 14.00 Fredag aften skal jeg vist bare hygge med min veninde og spise take away... Orv var lige ved at glemme det - jeg har også lavet en fotomontage til kæresten, men jeg kan ikke dele den her, for filen er alt for stor!!! Hvis I har nogen ideer til, hvordan I kan se den og jeg modtage kommentarer, så sig til Det var vist alt for idag... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 16, 2009 · Report post WAUUUUUUUUUUW... 1 uge tilbage.. Sikke en masse lækre ting du har lavet.. det er bare så proff Det ser da ud til du har godt tjek på tingene....Og dejligt at have venner der bare træder til så stress niveauet ikke kommer over 10 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 16, 2009 · Report post WAUUUUUUUUUUW... 1 uge tilbage.. Sikke en masse lækre ting du har lavet.. det er bare så proff Det ser da ud til du har godt tjek på tingene....Og dejligt at have venner der bare træder til så stress niveauet ikke kommer over 10 Tak søde - stresser også kun lidt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 16, 2009 (edited) · Report post Fandt lige metoden til at dele fotomontagen - en midlertidig 123-hjemmeside... Den kan jeg lukke lige om lidt igen - og ikke bruge den til andet Fotomontage Edited May 16, 2009 by toxp 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 16, 2009 · Report post Fandt lige metoden til at dele fotomontagen - en midlertidig 123-hjemmeside... Den kan jeg lukke lige om lidt igen - og ikke bruge den til andet Fotomontage HVOR ER I SØDE SAMMEN.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 16, 2009 · Report post Ih altså, jeg nåede at se din fotomontage Jeg synes den er rigtig god Især det sidste hvor I er sammen. Og jeg synes det fungerer godt at du får flettet en lille "tale" ind i mellem billederne. Det der med solen der ikke går ned... passer bare super godt med billedet. Godt fundet på! Jeg er sikker på at han (og alle andre) vil synes det er et super indslag du har lavet Synes det lyder til at I har godt styr på forberedelserne. Selvom du måske selv synes det er lige ved at være for meget med alle de lister, så synes jeg deter supergodt at du har struktur nok i det til at få dem lavet. Jeg render altid rundt med dem inde i hovedet, og det bliver man godt nok træt af... Især fordi jeg er så bange for at glemme noget. Så jeg beundrer din listelavning Fine Eiffeltårnskageadskillelser (total langt ord ) du har lavet Og også kirkehæfterne. Og alt det andet som jeg ikke har kommenteret . Det hele ser godt ud! Du får 12 points af mig :yeah: (man ser vel grand prix ) Nu vil jeg dappe i seng. Beklager hvis jeg er lidt vrøvlet 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 17, 2009 · Report post Fandt lige metoden til at dele fotomontagen - en midlertidig 123-hjemmeside... Den kan jeg lukke lige om lidt igen - og ikke bruge den til andet Fotomontage Sikke en hottie du er og hold kæft hvor har du lange ben Meget sød fotomontage, sidder her med tårer i øjnene og tænker "tænk hvis jeg ligefrem skulle have sagt de ord til vores bryllup, det ville gå helt galt". - For hvis jeg får tårer i øjnene af at læse dine ord, så er jeg godt nok glad for at jeg tog beslutningen om, ikke at lave noget som helst til mit eget bryllup. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 17, 2009 · Report post Desværre er mine billeder ikke så store, som man kunne ønske sig, men de bliver meget små, når de skal ned under 90 K....Nå men dagen idag startede jo med morgenmad med drengene - inden jeg tog til træning, hentede Manfredi Asti (6 kasser i Fakta ) og afleverede kommende mands jakkesæt til presning... Da jeg kom hjem igen havde drengene ryddet helt op - det var et af forloverens tricks i går, der fik mig ned på jorden igen Det betød, at jeg kunne gå direkte igang med nok mit største projekt - nemlig tegning og maling af mit Eiffel-tårn med Royal Icing....puha det har altså været lidt en stress-faktor, at det skulle laves. Jeg er nemlig ikke nogen haj med tyller og sprøjteposer - men døm selv Den nederste del, der skal stå på base-kagen: Midterdelen: Og til sidst tårnet - der lige skal toppes med en fondant kreation - men det nåede jeg ikke idag: Dejligt at det er overstået - kagerne virker som meget mere tilgængelige nu!!! Jeg har også fået handlet alt undtagen fløden ind - så nu er hvid chokolade og usaltet smør ikke til at opdrive på Frederiksberg Jesus Christ, hvor har du været igang. At få lavet ale stregerne på Eiffeltårnsstativet, ville nok have fået mig op i det røde felt til dig for det store arbejde. Alle jeres ting er så gennemførte og den røde tråd vil jeg vist efterhånden kalde et reb, for nøj I har styr på det Ih hvor ville jeg ønske at jeg lige kunne komme forbi og glo lidt på jer, på lørdag, men jeg skal selv til bryllup på Fyns land, øv øv Er sikker på at Poul kommer til at vakle et skridt eller to baglæns når han ser dig i kirken, kan han andet!? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 17, 2009 · Report post Jeg er simpelthen SÅ imponeret over jeres kagestativ, glæder mig SINDSSYGT meget til at se det helt færdigt med påmonteret kage. Flotte hæfter du har fået lavet, det er simpelthen så gennemført jeres tema, og jeg får oprigtigt lyst til at tage en weekend til Paris og glo på seværdigheder og spise croissanter. Rigtig, rigtig søde fotomontage, fik helt gåsehud og blev lidt rørt. Jeg elsker "you raise med up" og håber at jeg får lov at finde en sanger der kan synge den i kirken til vores bryllup. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 17, 2009 (edited) · Report post Jeg kan ikke få montagen til at virke... Har du fjernet den igen? Kram Heidi Edit: fandt ud af det - og hvor er detn FANTASTISK!!!!!!!! Edited May 17, 2009 by Heidi0601 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 17, 2009 · Report post Hej Pia Så er jeg endelig nået igennem din tråd og waow, du har et veludviklet kreativt gen....det er nogle vanvittigt flotte ting du har fået kreeret! Er helt vild med jeres Franske tema, med fokus på Eiffeltårnet....synes det er SÅ gennemført! Til sidst, men ikke mindst.....er viiiild med din kjole, er du vimmer en figur du har....han bliver da blæst omkuld i kirken....Woooow!!!! Glæder mig til din beretning!!! Kh Majken 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 17, 2009 · Report post Sikke noget øv med skavankerne her op til brylluppet. Hunden burde aflives eller gå fast med mundkurv, hvis du spørger mig. Det andet holder simpelthen ikke. Griner lidt af paintball ulykken, da det kunne have været mig. Typisk du lige blev ramt og endnu mere typisk, at den så sprang fra det ene ben til det andet Jeg håber, at de blå mærker når at hele rimelig meget før på lørdag. Derudover er det fedt at se, hvor meget du har tjek på og hvor flot Eiffeltårn-pladerne bare er blevet. Det bliver et super bryllup, det er jeg sikker på Godt arbejde med roserne. Det tager super lang tid at lave og 40 stk. er derfor ikke bare sådan lige. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 17, 2009 · Report post Hej søde Pia. Sikke flotte roser du har fået lavet! Og jeg glæder mig VILDT til at se den færdige kage! Jeg synes du har fået lavet stativet rigtig godt!! Kirkehæfterne er rigtig fine og i god tråd med alt det andet Og sikke en fed bordplan!!! Rigtig godt lavet!! Dejligt med hjælp fra familie og venner! Det tror jeg virkelig man skal udnytte (er selv dum til det, men tror egentlig det er en stor fordel!) Rigtig fin fotomontage du har lavet!!! Den kan han da kun blive glad for!! Kram 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 19, 2009 · Report post Har du et link til guldskoene? er de købt på ebay? hvordan er de i størrelsen? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 19, 2009 · Report post Nu er det lige ved at være!!! Kan jo huske at vi oprindeligt skulle have været gift samme dag men ja der kom jo lige en lille Magnus i vejen for det projekt for mit vedkommende... Jeg kommer jo ikke herind så tit mere så jeg vil benytte lejligheden til at ønske dig en vidunderlig bryllupsdag på lørdag.... sender dig varme solstråler og skønt vejr! Har tjekket din kjole og kan jo se at du bliver stanglækker så mon ikke Poul bliver helt vild selvom giftermålet mest er din idé... hehe 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 19, 2009 · Report post Hej søde! Er dybt imponeret! Du har da bare det der gen vi andre bare lader som om at vi ejer... Det er bare timet og hvor er det effektivt... Glæder mig SÅ meget til at se kagen færdig! Sikke nogle flotte ting du har fået lavet... Elsker simpelthen jeres tema... det er så cool! Typisk med flere skavanker... man skal åbenbart pakkes ind i en rulle vat for at se ud som modellerne på dagen... men hva... er det vigtigste i bund og grund ikke at man har det sjovt?! Ellers så glæder jeg mig bare til at følge dig her de sidste dage... og bliver jo helt spændt på dine vegne når jeg tænker på det er lige om snart! Mange knus! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2009 · Report post HVOR ER I SØDE SAMMEN.... Tak søde Ih altså, jeg nåede at se din fotomontage Jeg synes den er rigtig god Især det sidste hvor I er sammen. Og jeg synes det fungerer godt at du får flettet en lille "tale" ind i mellem billederne. Det der med solen der ikke går ned... passer bare super godt med billedet. Godt fundet på! Jeg er sikker på at han (og alle andre) vil synes det er et super indslag du har lavet Synes det lyder til at I har godt styr på forberedelserne. Selvom du måske selv synes det er lige ved at være for meget med alle de lister, så synes jeg deter supergodt at du har struktur nok i det til at få dem lavet. Jeg render altid rundt med dem inde i hovedet, og det bliver man godt nok træt af... Især fordi jeg er så bange for at glemme noget. Så jeg beundrer din listelavning Fine Eiffeltårnskageadskillelser (total langt ord ) du har lavet Og også kirkehæfterne. Og alt det andet som jeg ikke har kommenteret . Det hele ser godt ud! Du får 12 points af mig :yeah: (man ser vel grand prix ) Nu vil jeg dappe i seng. Beklager hvis jeg er lidt vrøvlet Tak for alle roserne Der er ved at være ret godt styr på det - skal bare lige slå den sidste halve time ihjel på jobbet, jeg er alligevel ikke mentalt til stede, så jeg kan lige så godt hygge mig på BK... Jesus Christ, hvor har du været igang. At få lavet ale stregerne på Eiffeltårnsstativet, ville nok have fået mig op i det røde felt til dig for det store arbejde. Alle jeres ting er så gennemførte og den røde tråd vil jeg vist efterhånden kalde et reb, for nøj I har styr på det Ih hvor ville jeg ønske at jeg lige kunne komme forbi og glo lidt på jer, på lørdag, men jeg skal selv til bryllup på Fyns land, øv øv Er sikker på at Poul kommer til at vakle et skridt eller to baglæns når han ser dig i kirken, kan han andet!? Jeg håber, du har ret - han må jo godt lave en Frede ved alteret 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2009 · Report post Jeg er simpelthen SÅ imponeret over jeres kagestativ, glæder mig SINDSSYGT meget til at se det helt færdigt med påmonteret kage. Flotte hæfter du har fået lavet, det er simpelthen så gennemført jeres tema, og jeg får oprigtigt lyst til at tage en weekend til Paris og glo på seværdigheder og spise croissanter. Rigtig, rigtig søde fotomontage, fik helt gåsehud og blev lidt rørt. Jeg elsker "you raise med up" og håber at jeg får lov at finde en sanger der kan synge den i kirken til vores bryllup. Uhhhh det er så godt - hvis andre får gåsehud, så er der næsten tåre-garanti til festen, og så bliver det vel ikke meget bedre Jeg lover billeder af kagen, når den er færdig på lørdag!!! Jeg kan ikke få montagen til at virke... Har du fjernet den igen?Kram Heidi Edit: fandt ud af det - og hvor er detn FANTASTISK!!!!!!!! TAK SØDE Hej PiaSå er jeg endelig nået igennem din tråd og waow, du har et veludviklet kreativt gen....det er nogle vanvittigt flotte ting du har fået kreeret! Er helt vild med jeres Franske tema, med fokus på Eiffeltårnet....synes det er SÅ gennemført! Til sidst, men ikke mindst.....er viiiild med din kjole, er du vimmer en figur du har....han bliver da blæst omkuld i kirken....Woooow!!!! Glæder mig til din beretning!!! Kh Majken Tak Majken - er glad for, at du synes kreativiteten og de mange timer ikke er helt spildt! Glæder mig også selv til at se reaktionerne på lørdag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2009 · Report post Sikke noget øv med skavankerne her op til brylluppet. Hunden burde aflives eller gå fast med mundkurv, hvis du spørger mig. Det andet holder simpelthen ikke.Griner lidt af paintball ulykken, da det kunne have været mig. Typisk du lige blev ramt og endnu mere typisk, at den så sprang fra det ene ben til det andet Jeg håber, at de blå mærker når at hele rimelig meget før på lørdag. Derudover er det fedt at se, hvor meget du har tjek på og hvor flot Eiffeltårn-pladerne bare er blevet. Det bliver et super bryllup, det er jeg sikker på Godt arbejde med roserne. Det tager super lang tid at lave og 40 stk. er derfor ikke bare sådan lige. Jep hunden skulle af med knoppen, men det bliver næppe i den omgang - til gengæld har jeg nu et evigt godt diskussionsemne, hvis jeg synes sviger går over stregen... Jeg har opgivet at dække de blå mærker - de anbefalede mig i Matas at lade være, risikoen for afsmitning er simpelthen for stor - så jeg prøver at dække med mit strømpe-bånd Glæder mig til at montere roserne på fredag - det er så svært at forestille sig, hvordan det bliver Hej søde Pia.Sikke flotte roser du har fået lavet! Og jeg glæder mig VILDT til at se den færdige kage! Jeg synes du har fået lavet stativet rigtig godt!! Kirkehæfterne er rigtig fine og i god tråd med alt det andet Og sikke en fed bordplan!!! Rigtig godt lavet!! Dejligt med hjælp fra familie og venner! Det tror jeg virkelig man skal udnytte (er selv dum til det, men tror egentlig det er en stor fordel!) Rigtig fin fotomontage du har lavet!!! Den kan han da kun blive glad for!! Kram Tak søde Ann - håber også, at du er ved at have styr på det hele, sprinten bliver jo snart sat ind for dig også Nu er det lige ved at være!!! Kan jo huske at vi oprindeligt skulle have været gift samme dag men ja der kom jo lige en lille Magnus i vejen for det projekt for mit vedkommende...Jeg kommer jo ikke herind så tit mere så jeg vil benytte lejligheden til at ønske dig en vidunderlig bryllupsdag på lørdag.... sender dig varme solstråler og skønt vejr! Har tjekket din kjole og kan jo se at du bliver stanglækker så mon ikke Poul bliver helt vild selvom giftermålet mest er din idé... hehe Hehehe, ja det er rigtigt - skægt som planerne kan ændres af de elementer, man ikke selv kontrollerer - men lille Magnus var vist et godt bytte for den totale kontrol Poul har taget lidt mere ansvar her på det seneste - og jeg tror nu efterhånden, at han synes, at det er en ok ide 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2009 · Report post Hej søde!Er dybt imponeret! Du har da bare det der gen vi andre bare lader som om at vi ejer... Det er bare timet og hvor er det effektivt... Glæder mig SÅ meget til at se kagen færdig! Sikke nogle flotte ting du har fået lavet... Elsker simpelthen jeres tema... det er så cool! Typisk med flere skavanker... man skal åbenbart pakkes ind i en rulle vat for at se ud som modellerne på dagen... men hva... er det vigtigste i bund og grund ikke at man har det sjovt?! Ellers så glæder jeg mig bare til at følge dig her de sidste dage... og bliver jo helt spændt på dine vegne når jeg tænker på det er lige om snart! Mange knus! UHA ja det er lige om lidt - men mystisk nok, så føles det ikke meget anderledes, end dengang der var tre eller fire uger tilbage. Sommerfuglene basker lidt engang imellem, men ellers er jeg ret afslappet - tror det hele kommer lørdag morgen!!!!!!! Kommer nok ikke så meget forbi de sidste par dage - der er trods alt et større logistisk arbejde, der skal gå op i en højere enhed med jyder og fynboer på visit, kager der skal samles og menu-hæfter, der skal foldes - ahhhhh det er SÅ hyggeligt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2009 (edited) · Report post UHA ja det er lige om lidt - men mystisk nok, så føles det ikke meget anderledes, end dengang der var tre eller fire uger tilbage. Sommerfuglene basker lidt engang imellem, men ellers er jeg ret afslappet - tror det hele kommer lørdag morgen!!!!!!!Kommer nok ikke så meget forbi de sidste par dage - der er trods alt et større logistisk arbejde, der skal gå op i en højere enhed med jyder og fynboer på visit, kager der skal samles og menu-hæfter, der skal foldes - ahhhhh det er SÅ hyggeligt Helt rart at høre at du også har det sådan Jeg syntes selv det var helt mærkeligt at jeg helt op til havde det ligesom da der var flere uger tilbage. Det var faktisk først fredag at jeg fik lidt stress på, og lørdag, jamen der var der jo også en plan for hele dagen, så det kom ganske naturligt og helt af sig selv... Håber I får en helt fantastisk dag Pia! Sjovt at du også om kun tre dage er en gift kone Edited May 20, 2009 by Jeppesen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2009 · Report post KUN 3 DAGE TIL 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 22, 2009 · Report post Så er det lige om lidt Søde Pia, hvad laver du mon nu? Forhåbentlig hygger du dig med de nærmeste tøser, drikker lidt asti og holder somerfuglene i skak Jeg håber at I får den bedste dag imorgen, at den tyske præst er til at forstå, at sangerinden rammer plet og at Poul laver en Frederik Og så kræver jeg billeder af den smukke og det smukke for I er sgu så lækre at man ikke kan leve uden Mange kærlige tanker (og lidt misundelse) Jannie 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites