Guest Musvitten

Så har jeg købt KJOLEN Nu med billeder

49 indlæg i dette emne

Hej piger

Så blev det min tur til at købe kjolen. Det blev denne her, jeg har bare været total forelsket i den siden jeg prøvede den første gang.

Jeg kan ikke finde ud af at kopiere den over fra hjemmesiden. Men den er fra panayotis og hedder SUSAN

Så er det lykkedes mig at sætte et par billeder ind. Hvad syntes i? Er det den rigtige jeg har valgt

Redigeret af Musvitten
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

JAAA :denmarkflag:

Netop den. Hvordan klarede du det??? Er vist total dårlig til det med computere....

uha var den ikke dyr????

rigtig flot. glæder mig til at se billeder :):)

Det var ikke så galt syntes jeg. 7150 kr. Den er alle pengene værd skjuler det den skal og fremhæver alt det andet og så følte jeg mig bare så godt tilpas i den. Ville helst ikke tage den af igen :bestwishes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjælp. Når jeg har fundet billedet via "gennemse" og trykker upload. Så tænker den lidt og ender med at skrive "You did not select a file to upload". Hvad gør jeg forkert?

Hvis du har trykket upload, så er det nok fordi filen er for stor. Den må kun være 90 kb.

Men generelt om billeder fra hjemmesider skal du bare højre klikke og så trykke gem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JAAA :denmarkflag:

Netop den. Hvordan klarede du det??? Er vist total dårlig til det med computere....

uha var den ikke dyr????

rigtig flot. glæder mig til at se billeder :):)

Det var ikke så galt syntes jeg. 7150 kr. Den er alle pengene værd skjuler det den skal og fremhæver alt det andet og så følte jeg mig bare så godt tilpas i den. Ville helst ikke tage den af igen :bestwishes:

Så kan det bare ikke være meget bedre! :blink:

Tillykke med den flotte kjole - glæder mig til at se dig i den :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På billedet sidder den lidt for stramt er nemlig et nummer for lille. Glæder mig bare vildt meget til aat få den på igen. Men det varer desværre lang tid. Den er ikke lige så mørk som på billedet. Lyset snyder nemlig lidt. Farven hedder gold og er mere lys end på billedet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer