Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Musvitten

Så har jeg købt KJOLEN Nu med billeder

49 posts in this topic

Waaaaaaaaaaaaaau hvor er den bare smuk. Modelbilledet er INTET i forhold til dig i kjolen.

0

Annonce ♥

du er virkelig gude smuk i kjolen... :)

0

Hvor er det en smuk kjole :)

Jeg kan rigtig godt lide alt glimmeret :)

0

SMUK Kjole. Og smuk detalje at den også buer ned på ryggen :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

tusind tak for de smukke ord. Jeg bliver helt smigeret. Jeg var også bare nødt til at eje den bl.a. pga alle perlerne og glimmeret. Faldt nemlig også for den fede detalje at den også går ned på ryggen det ser ligesådan ud under begge arme. Syntes bare at kjolen var for smuk til at jeg kunne gå fra den uden køb :thumbsupsmileyanim:

0

Waaaaaaaaaaaaaau hvor er den bare smuk. Modelbilledet er INTET i forhold til dig i kjolen.

Tusind tak. Og hvis det så ovenikøbet lykkedes mig at tabe de sidste 10 kg inden den store dag, så vil det jo bare være helt perfekt :thumbsupsmileyanim:

0

Synes kjolen passer så smukt til dig...virkelig "et flot par" :thumbsupsmileyanim:

0

:thumbsupsmileyanim::badgirl::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

TILLYKKE TILLYKKE med dit flotte køb. Den kjole er da bare for lækker. Jeg kan godt forstå at du bare MÅTTE eje den.

Jeg havde det på samme måde da jeg fik min kjole på, og den fornemmelse kan man bare ikke ignorere :thumbsupsmileyanim:

Pernille

0

Annonce ♥

Du ligner altså ikke en der trænger til at tabe 10 kg overhovedet. Du har en smuk figur i kjolen og den sidder så godt. Super lækkert valg :thumbsupsmileyanim:

0

WAU!!!

Den er jo MEGET smukker i virkligheden end på modellen! Godt valg!

Tillykke med købet.. :thumbsupsmileyanim:

0

wow du er smuk. den klæder dig meget bedre end modellen

0

Smuk smuk smuk kjole!!!!

Den skal du bære samme dag som jeg skal bære min kjole. :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Tusind tak for de flotte ord. Ja de 10 kg er de sidste jeg mangler at smide efter 2 graviditeter og har da fået smidt 20 kg. Det er et håb at jeg kan smide de sidste kg, men kan jeg ikke det jamen så er kjolen bestilt hjem i en str. som jeg sagtens kan passe og så er der ikke nogle tårer over det. Og datoen den virker alt for langt væk lige nu, men mon ikke det kommer til at gå hurtigt alligevel :)

0

WOW, hvor er det bare en SMUK kjole du har købt !!! - og til en GOD pris !!!

Tillykke med kjolekøbet.

Maya

0

Hej

Er lige blevet lidt nysgerrig. Er der mon andre der har købt eller prøvet den samme kjole som mig?

0

WOW, den er flot og WOW, du er smuk!!! :ilovebryllupsklar:

Jeg har lige vendt billederne om...

Den er rigtig smuk til dig-og du får en mega flot figur.

Lige en kommentar til det med at prøve kjoler generelt er at man ikke skal lade dem overtale en til at stå på en skammel så man kan se hvordan den ser ud når den ikke er krøllet sammen på gulvet. Hensigten er god nok, men man får altså også den illusion af meterlange ben som de færreste har. Så på skamlen kan den se åh-så smuk ud, men uden ligner man måske en kort ballon??? Ved I hvad jeg mener???

0

Annonce ♥

WOW, den er flot og WOW, du er smuk!!! :)

Jeg har lige vendt billederne om...

Den er rigtig smuk til dig-og du får en mega flot figur.

Lige en kommentar til det med at prøve kjoler generelt er at man ikke skal lade dem overtale en til at stå på en skammel så man kan se hvordan den ser ud når den ikke er krøllet sammen på gulvet. Hensigten er god nok, men man får altså også den illusion af meterlange ben som de færreste har. Så på skamlen kan den se åh-så smuk ud, men uden ligner man måske en kort ballon??? Ved I hvad jeg mener???

Ja jeg ved godt hvad du mener, og vil også godt give dig ret. Jeg har dog også masser af billeder hvor jeg står på gulvet og der var den ikke mindre smuk :ilovebryllupsklar:

0

Er der slet ikke andre end mig der er faldet for denne kjole?

Glæder mig sådan til de ringer og siger at nu er den kommet, selvom det jo varer evigheder endnu til jeg skal til tilretning. Men bare det at vide at nu hænger den i butikken vil give ro og glæde tror jeg.

0

Åh - den er bare flot :ilovebryllupsklar: fantastisk fine detaljer der på!

0

Annonce ♥

Er der slet ikke andre end mig der er faldet for denne kjole?

Glæder mig sådan til de ringer og siger at nu er den kommet, selvom det jo varer evigheder endnu til jeg skal til tilretning. Men bare det at vide at nu hænger den i butikken vil give ro og glæde tror jeg.

Så er den nemlig i skabet :ilovebryllupsklar: Men tillykke med den smukke kjole

0

SMUUUUUUUK og ELEGANT kjole tillykke med den

0

tusind tak. Jeg er også bare så glad for at den er købt. Det værste ved at den allerede er købt er bare at det varer såååå læææænge før jeg skal se den igen. Men sjovt nok så siger det mig ikke noget at kigge på brudekjoler mere. Jeg har slet ikke lyst til at undersøge markedet for at finde ud af om det virkelig er den rigtige.... Men det er vel tegn på at det bare er DEN det skal være :cheerleader3::cheerleader3::)-HAHA-

0

WOW :):hug:

Jeg er helt vild med din kjole!! det kunne sagtens være noget jeg faldt for :) men jeg har fundet det sted jeg skal købe min kjole.. de sy'r kjolen fra bunden for under 10.000 !!!! Det er bare det jeg lige har drømt om weee

Men eelsker bare de detaljer der er på slæbet, det faldt jeg også for da jeg var ude at prøve kjoler for nogen uder siden.

Tillykke med købet :td:

Knus Malene

0