Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Glowin

Studiejob søges...

3 posts in this topic

Jeg har brug for jeres hjælp til at finde et studiejob her i det Midtjyske.

- Området er nærmere bestemt Herning/Ikast.

Jeg er universitetsstuderende i Birk (lige uden for Herning) hvor jeg læser International communication & Multimedia - Er igang med 2. semester.

Jeg har en del erfaring fra Detailbranchen primært som salgsassistent/kundeservice ass.

- Fra bla. Legoland, Mc.Donalds, Hydro Texaco, Bauhaus og Blockbuster.

- Derudover har jeg arbejdet som Au Pair i Norge i 1 år, hvor jeg tog mig af husholdningen + famililiens 2 skønne drenge.

Jeg leder med lyst og lygte efter et studiejob som kan tilbyde lidt udfordringer ca. 10-15 timer pr. uge. (Måske mere i nogle perioder). Allerhelst vil jeg jo gerne at det er studierelevant, dvs. har noget med markedsføring, kommunikation eller hjemmesider/foto opgaver at gøre, men det er absolut ikke et krav. :)

Så kender du nogen der kender nogen.. eller noget i den stil, så lad mig det endelig vide :)

Og OGSÅ hvis du har en idé til en butik, person eller lign. som du synes jeg skal sende en ansøgning til :bestwishes:

0

Annonce ♥

Vil lige følge op på denne og fortælle at jeg har fundet mig et studiejob :)

På mandag starter jeg som assistent i administrationen her på universitetet. Jeg skal sidde som receptionist en del af tiden og den anden del består af indtastning i administrations system af bla. data om nye elever og lign.

Det bedste af det hele er at jeg her hen over sommeren får mulighed for at arbejde på fuldtid :)

0

Et stort tillykke herfra. :):)

0