hillerup

Mine sko KLEMMER

15 indlæg i dette emne

Hej.

Jeg købte mine sko, for et par mdr. siden, da jeg faldt over dem DET BARE SKULLE VÆRE.

Prøvede dem, og de sad PERFEKT!!!

Men, men, men...det var da det stadig var koldt :thumbsupsmileyanim: .

Nu er det jo lige blevet varmt...og mine føder hæver. Ikke meget, men nok til at mine sko glemmer HELT VILDT på min stakkels storetå!! :thumbsupsmileyanim: .

Har prøvet med plaster og det er okay...men vill bare være dejligt hvis det ikke var nødvendigt på selve dagen!!.

Er der ikke nogen det lige har sådan et dejligt fif, som løser mit problem?? :badgirl:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mine sko klemmer også lidt - som nye stive sko jo gør... så min mor (altså de mødre de kan bare nogen tricks!) har rådet mig til at tage nogle rigtig tykke uldsokker på og så gå rundt i dem... Det er bare alt for varmt i den her hede så har ikke prøvet det endnu... Men det havde hun gjort med hendes fine sko til min lillebrors konfi og det havde virket rigtig fint :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Inden du smutter til skomageren og får dem blokket.... :balloons:

Mine sko klemte også lige ved tæerne da jeg skulle giftes sidste år i maj md....var hos i en skoforretning, hvor jeg kendte en af de ansatte og hun solgte en spray flaske til mig...jeg skulle så spraye skoene indvendigt og derefter tage dem på. Det blødgjorde skindet og varmen fra fødderne udvidede så skoene... Lige da hun sagde det tænkte jeg.."ja, ja, den er sku go..." men hun sprøjtede det på skoene med det samme (indvendigt) og efter 1 min kunne jeg mærke en forskel...!!!!!!!!!! :):) :carrot: Så jeg købte en flaske med det samme og brugte det et par gange inden brylluppet..havde selvfølgelig spray flasken med til brylluppet, da ens fødder hæver i løbet af sådan en lang dag...og min veninde fik også brug for den....

I øvrigt sprøjter sko butikkerne (i hvert fald denne her) skoene før de sender dem til skomageren...og skomageren bruger vist et lignende produkt inden de selv blokker sko....

Fordelen her er så bare at skoene bliver blokket i forhold til dine fødders form....og ikke en maskine... ;)

Hilsen Nanna

Redigeret af fjorbak
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Inden du smutter til skomageren og får dem blokket.... :bearhug:

Mine sko klemte også lige ved tæerne da jeg skulle giftes sidste år i maj md....var hos i en skoforretning, hvor jeg kendte en af de ansatte og hun solgte en spray flaske til mig...jeg skulle så spraye skoene indvendigt og derefter tage dem på. Det blødgjorde skindet og varmen fra fødderne udvidede så skoene... Lige da hun sagde det tænkte jeg.."ja, ja, den er sku go..." men hun sprøjtede det på skoene med det samme (indvendigt) og efter 1 min kunne jeg mærke en forskel...!!!!!!!!!! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: :carrot: Så jeg købte en flaske med det samme og brugte det et par gange inden brylluppet..havde selvfølgelig spray flasken med til brylluppet, da ens fødder hæver i løbet af sådan en lang dag...og min veninde fik også brug for den....

I øvrigt sprøjter sko butikkerne (i hvert fald denne her) skoene før de sender dem til skomageren...og skomageren bruger vist et lignende produkt inden de selv blokker sko....

Fordelen her er så bare at skoene bliver blokket i forhold til dine fødders form....og ikke en maskine... ;)

Hilsen Nanna

Hvad hedder det produkt???

Lyder lige som det jeg søger!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad hedder det produkt???

Lyder lige som det jeg søger!!

Nu ved jeg ikke hvad nøjagtig der er været i skomagerens sprayflaske - men vand virker nøjagtig på samme måde dv.s væd inderside af skoen med en klud halvt opvredet i vand - eller brug alternativt en sprayflaske og derfter - GÅ I DEM - til de bliver tørre igen - dermed at de blokket til dine egne fødder s facon og holder faconen når de er tørre....

De fleste skomagere bruger faktisk selv vand til det job - ofte tilsat lidt kemikalier og/eller parfume

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer