Sign in to follow this  
Followers 0
mizzmig

Feststed Randers

10 posts in this topic

Hejsa

Efter snart 22 års samliv,har vi besluttet at blive gift,dette sker d.25/4-09.Nogle der kan anbefale et sted at holde brylluppet,i Randers eller nærmeste omegn.Evt forsamlingshus hvor der er kok og tjenere,men alt har interesse.Vil også gerne høre om evt priser.

Knuz fra Helle

0

Annonce ♥

Hejsa

Efter snart 22 års samliv,har vi besluttet at blive gift,dette sker d.25/4-09.Nogle der kan anbefale et sted at holde brylluppet,i Randers eller nærmeste omegn.Evt forsamlingshus hvor der er kok og tjenere,men alt har interesse.Vil også gerne høre om evt priser.

Knuz fra Helle

Der er ikke kok og tjenere med, men der kan jeg anbefale "livretten"

men fritidshusets smukke sale med balkon, scene det hele - billigt og flot. har serveret til bryllup der.

Munkdrup forsamlingshus tæt på storcenteret - sødt forsamlingshus - med grønne marker om også meget billigt - har selv holdt fest der. stort køkken til.

0

Vi skal spise på Resturant Skovbakken i Randers, vi bliver 53 hvor der er 1 barn. Vi skal have kaffe om eftermiddagen og middag og dertil er der vin og vand allibatum vi skal gi ca. 33,000 kr.

Chamor

0

Hejsa

Vi har et par gange været til fest på Fjordgården, og det var begge gange lækkert mad og super service.

0

Annonce ♥

Vi har været til bryllup på Scandic i Randers. OK mad og service, gode store lokaler (med grimme gulvtæpper), men desværre også en overtjener, der hastede det hele igennem - og på ikke ret pæn vis bad os om at smutte ved lukketid. Måske havde han bare en dårlig dag - eller tjenere der gerne ville hjem i en fart...

Fordelen er, synes jeg, at gæster og brudepar kan overnatte og hygge sammen med morgenmad dagen efter. Og neg... I behøver ikke betale for gæsternes nat, men det er en god service for de, der kommer langvejs fra.

0

Nu ved jeg ikke lige hvor langt det må ligge fra Randers ?? :denmarkflag:

Men ca 30 km der fra ved Assens ( Mariager Fjord ) ligger der en skøn resturan/ motel, som hedder Okidén. Den kan jeg varmt anbefale både med maden og ligeledes med udsigten... Fra terrassen er der plæne og udsigt over vandet...... Et perfekt sted til at få taget sine bryllups billeder....... :denmarkflag:

0

Nu ved jeg ikke lige hvor langt det må ligge fra Randers ?? :denmarkflag:

Men ca 30 km der fra ved Assens ( Mariager Fjord ) ligger der en skøn resturan/ motel, som hedder Okidén. Den kan jeg varmt anbefale både med maden og ligeledes med udsigten... Fra terrassen er der plæne og udsigt over vandet...... Et perfekt sted til at få taget sine bryllups billeder....... :denmarkflag:

0

min kæreste ved der ligger en rigtig god og lækker restaurant ved hadsund lige ned til fjorden.. utrolig flor, men nok også i den pebrede ende... men alle pengene værd siger han..

0

Annonce ♥

Hej Mizzmig,

Jeg og min kæreste skal også holde bryllup her Randers og vi overvejer Hvidsten kro, det har vi hørt skulle være rigtigt godt, men godt nok ikke så billigt. Jeg tror også lige jeg tjeker nogle af de andre nævnte steder ud:-)

0

Der er også fladbro kro, golfklubbens restaurant - navnet er lige smuttet, men er super lækkert har jeg hørt. :denmarkflag:

0