Rany

...

21 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Puha det kan være svært at svare på. Nu er jeg en af dem der havde købt sko efter hukommelsen, og det endte med helt hvide sko, og lys creme kjole. Men da jeg prøvede det sammen, skinnede skoene helt blå/hvide i forhold til kjolen, og det syntes jeg ikke så pænt ud. Så jeg valgte at købe nye sko!

Jeg ved ikke hvor meget folk lægger mærke til skoene, men du er næsten nødt til at prøve kjole og sko sammen, så kan du garanteret selv se om det ser okay ud, eller du må ofre et par nye sko!! Det er jo dig der skal have det på, så det er dig der bestemmer!!

Knus Nymann

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde helt hvide sko på til min ivory-farvede kjole.

Det gik helt fint og der var ingen, der opdagede noget som helst..... heller ikke selvom man sagtens kunne se skoene tydeligt på grund af den lange slidse foran på skørtet.

Så jo, det vil jeg mene at man sagtens kan alt efter nuancen på kjolen selvfølgelig - hvis den er meget mørk (over i det gyldne) ville det nok knibe lidt. Men en ganske almindelig knækket hvid kan sagtens gå sammen med helt hvide sko.

:thumbsupsmileyanim: fra Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selvfølgelig kan du bruge de sko du har købt, men jeg må dog sige at jeg selv havde tænkt ligesom du - "det er jo næsten ikke til at få øje på skoene" og jeg er ret sikker på at ingen opdagede at mine sko var hvide - men det gjorde JEG!

Det var dog først på selve dagen at jeg pludselig syntes at skoene skreg til kjolen og det var en smadder ærgerlig fornemmelse, især fordi det var for sent at gøre noget ved det. Skoene er jo naturligvis skjult i de lange skørter, men med mindre du har et virkelig stift skørt, så vil du pludselig opdage at man faktisk bevæger sig en del og muligvis også er nødsaget til at løfte op i kjolen og så bliver man altså ret så bevidst om hvilke sko man har på.

Du må vist bare mærke efter hvad du har det bedst med...

Mange hilsner Rimmi

Ja, som overskriften siger, så er jeg meget i tvivl om skoene.

Jeg købte nemlig skoene før kjolen, da det var nemmere at finde sko uden hæl ( det velkendte problem med at kæresten og jeg er lige høje) da alle konfirmationsskoene var fremme. Men derefter købte jeg kjolen og både damen i forretningen og min veninde begyndte på sko-snakken om at man ikke kan have helt hvide sko til en cremefarvet kjole. Det havde jeg da overhovet ikke skænket en tanke før der!

I første omgang tænkte jeg, at det gør da overhovedet ikke noget, for man kommer jo næsten ikke til at se skoene. Og hvor mange folk kigger også intenst på skoene for at se om de matcher kjolen.

Men nu er jeg alligevel kommet i tvivl. Skal jeg virkelig ud og købe nye sko ..... det skal lige siges, at jeg er ret mærkelig på det område, for jeg hader at købe sko :thumbsupsmileyanim: eller kan jeg stadig bruge de hvide sko, som jeg har købt.

Hvad synes I?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da vi blev gift havde jeg været ude og finde de perfekte brudesko i den helt perfekte farve - og set i bakspejlet......... Kunne jeg have haft grønne gummistøvler på uden det ville have gjort nogen forskel - for de kunne slet ikke ses på noget som helst tidspunkt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: SELVFØLGELIG KAN DU HAVE HVIDE SKO, ALT ANDET VILLE VÆRE SKØRT. MEN ALLE ANDRE FARVER VILLE IKKE VÆRE PASSENDE. JEG HAVDE SØLVSKO TIL MIT BRYLLUP, OG SÅ ET PAR I HVIDE MEN DE KLEMTE. ER STADIG MEGET LYKKELIG EFTER 4 ÅRS ÆGTESKAB HER DEN 3. JULI. SÅ GLÆD DIG BARE OG SLAP AF. NERVØSE OG USIKRE BRUDE ER DET VÆRSTE. :cheerleader3::bearhug:
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synger med i koret... Havde også købt et par helt hvide sandaler her da konfirmationsskoene var fremme, dem havde jeg med ud og prøve brudekjole, og med det stive skørt kom man ikke til at se skoene en eneste gang mens jeg gik rundt i kjolen - som er cremet - derfor.. Ja gør endelig det... Især når det nu vil være en belastning for dig at skulle ud og købe nye...

knus matilde

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa!

Jeg siger som de andre - prøv dem sammen, og se hvad du så synes.

(I øvrigt, hvis du bruger str 38, så har jeg et par smukke creme-farvede brudesko - som kun er brugt den halve bryllupsdag. Dem må du få for 100,- hvis du vil. Send en mail hvis det har interesse - så kan jeg sende billede tilbage :thumbsupsmileyanim: siv@lajlev.dk)

knus Siv

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikk gøre det - men er også total syg med sko :thumbsupsmileyanim: så her er mine sko (næsten) lige så vigtig som kjolen :cheerleader3:

Prøv kjolen sammen med skoene, og se hvor 'galt' det er...

du skal regne med at blive hevet op på solen et par gange, og her vil det tydeligt kunne ses...

samt når du går rundt, vil det falde dig naturligt ind at holde og løfte lidt op i skørt og kjolen.. her vil det også være meget tydeligt....

mine sko er så i guld/creme - så de behøber ikke være ensfarvet creme... men guld, sølv eller noget andet du lyster... måske samme farve sko som jeres farve tema ellers er :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes ligesom så mange af de andre, der har svaret, at du godt kan beholde skoene.

Jeg købte også mine før kjolen, da jeg bruger "børnestørrelse", så det var med at købe nogen, når der endelig var nogen!

Og der er altså ikke nogen, der ser den lille farveforskel....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan nu ikke se hvad der skulle være galt med det.... Hvis det er nogle sko du er glade for er det da bare at gøre... Det skal jo bare ikke være noget du render og spekulerer for meget på for så vil du også tænke på det på dagen... så er det bedre at se om du måske kan sælge dem herinde eller bytte eller hvad ved jeg :thumbsupsmileyanim:

/Chalotte (som skal have light-gold sko til hvid kjole)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er beslutningen taget ..... er nærmest 99 % sikker.

Kæresten mente ikke at farvenuancen var så stor og efter at have stirret mig blind på sko og stofprøve, har jeg bestemt, at skoene ikke skal skiftes ud. De er rigtig behagelig at have på ... og så vil jeg hellere have komfort om futterne.

Og skal jeg være ærlig, så har jeg aldrig set hvad andre brude havde på fødderne .... :cheerleader3:

.... det har jeg altså heller aldrig lagt mærke til. :thumbsupsmileyanim:

Jeg syntes det er vigtigst at dine sko sidder godt og at du har det rart i dem.... det med farven vil du da slet ikke have tid til at tænke på, på dagen.... men til gengæld ville du syntes det var træls hvis dine sko ikke var gode at have på....

bare lige en tanke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis folk ikke kan se skoene er det nok lige meget, men ellers er jeg bange for at kjolen kan komme til at se beskidt ud?. Vi var ude og købe skjorte til min kommende gemal, og der sagde de at hvis min kjole var creme eller råhvid måtte Kaspers skjorte ikke være helt hvid, for så ville min kjole se beskidt ud. Men igen, hvis skoene ikke ses tror jeg det er lige meget.

Helle

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville nok vælge at finde andre sko. Jeg skal selv have ivory-farvet kjole på, og jeg tænkte på guld- eller sølvsko, da jeg selv syntes det så helt forkert ud med hvide sko. Ville gerne have et par i ivory fra en eller anden brudebutik, men de koster jo en bondegård, og da min kjole har taget en meget stor del af vores budget, ville jeg prøve at spare lidt på skoene. Så sent som i dag har jeg så købt et par creme-farvede/ivory-farvede sko som matcher helt perfekt i farven til kjolen. Og de kostede kun 199 kr!! Hvis du vil have et billede af dem så du kan se, vil jeg gerne lægge et ind... Men altså, jeg synes ikke hvide sko er pænt til en sådan farve kjole - selv om man nok ikke ser skoene under kjolen. Men jeg frygter at du selv vil tænke alt for meget over det på den store dag, og det bør man jo helst ikke.

- Camilla:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er beslutningen taget, og jeg er sikker på, at du har tryffet den rette beslutning.

Jeg blev gift sidste år i et par hvide sko til en cremet Lily-model - ingen problemer.

Husk, piger: Det skal være sko, som er BEHAGELIGE at have på!

Hvis nogen af gæsterne bemærker en nuanceforskel, så er det fordi de er overfikseret på sko. Synd at de går glip af jeres smukke bryllup, fordi de glor på fødder!

Sidste råd: gå skoene til - så kan du jo være så heldig, at de ikke længere er skinnende hvide til brylluppet.

-Kirstine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne jeg have haft grønne gummistøvler på uden det ville have gjort nogen forskel

Den var sjov :rolleyes:

Jeg var selv meget hurtigt ude og købe et par fine hvide sko i konfirmationssæsonen for ca. et år siden for at spare lidt penge der. Kjolen købte jeg omkring august samme år, men den blev altså Ivory... det skulle bare være den kjole.

Jeg har aldeles ikke tænkt mig at købe nye sko. Jeg synes at jeg så et sted her i forummet at man kunne dyppe dem i kaffe (virker nok kun hvis det er stof) og så ville det få en mørkere nuance. Det tør jeg så ikke!!

Som så mange siger: Man ser jo ikke de sko. Mine bliver nok mudret af alle de steder hvor vi skal have taget billeder alligevel. Jeg har spurgt min mor og søstre når de har set mig med kjole og sko på og de er alle enige: Man der ikke de sko!

Så jeg tilslutter mig de andre: behold dog de sko... :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer