Sign in to follow this  
Followers 0
Bareligemig

Ry Parkhotel

4 posts in this topic

Annonce ♥

Jeg har ikke været til bryllup der

Men i min mand tidligere firma havde de en årlig firmafest og i 2005 var vi på Ry Parkhotel.. Det var fantastisk, kun værelserne i den gamle afdeling var jeg ikke begejstret for, dem i den nye skulle være ganske fine. Og så er min lillebror kok deroppe for tiden.. Og han er ihvertfald god til at lave med (jeg mener da han er der endnu)

0

Jeg har ikke været til bryllup der

Men i min mand tidligere firma havde de en årlig firmafest og i 2005 var vi på Ry Parkhotel.. Det var fantastisk, kun værelserne i den gamle afdeling var jeg ikke begejstret for, dem i den nye skulle være ganske fine. Og så er min lillebror kok deroppe for tiden.. Og han er ihvertfald god til at lave med (jeg mener da han er der endnu)

Tak for dit svar...

Min veninde holdt bryllup der i sep 2004....

Og det eneste der kunne spises var deserten... Desvære....

Og dem som serveret var næsvise... Så vi havde en rigtig dårlig oplevelse...

Men tænkte så, måske det er blevet bedre siden sidst, det er jo 4 år siden...

Og der var jo hyggeligt der....

Men min kærste ved ikke rigtig om han ture tage chancen...... for hvis du vi fik samme oplevelse som min veninde, ville vi blive rigtig kede af det... som de er...

0

Hvad med at tage derop en aften og spise

Lav en hyggelig kæreste aften hvor i tager en tre retters menu og får nogle gode vine for på den måde at tjekke stedet ud... Og så skal i sørge for at have en god kontakt med dem hele vejen igennem

0

Annonce ♥