dani01

MAIDOR - vielsesringe

89 indlæg i dette emne

Kære alle I dejlige Zillaer!

Jeg skriver egentlig bare det heremne for at i ikke skal gå glip af samme mulighed som jeg fik.

Irishbride og theshe gav mig det fantastiske råd at kontakte Maidor - en canadisk juveler i Montreal ang. vielseringene. Og det gjorde jeg så!

Og de er simpelthen blevet så fine. Lige som vi havde ønsket.

Vi havde set ringene på nettet et sted, og ledte så efter dem i de danske butikker. Til vores store skræk kostede de 17.000 kr.! øv - dem skulle vi godt nok tænke længe over om vi ville ofre. men vi fandt aldrig andre der var lige sagen.

Men jeg kontaktede Maidor - ringene var magen til de dejlige zillaer nævnt ovenfor, og de kunne sgatens lave ringene. De skulle barebruge billeder, og mål, materialevalg. de havde jo så lavet ringene før så ingen problemer her.

Men ved at bruge MAIDOR sparede vi 10.000 kr jeg siger det igen 10.000 kr!!!!!!!!!!!!!!! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Og ringene er 100 % magen tildem i butikken.

Der var igen problemer med told osv. hele processen tog ca. 1 mdr. -det tog dem 14 dage at lave ringene efter jeg havde sagt GO.

Men hvis i finder nogle ringe i synes er for dyre, så gør jer selv den tjeneste at forhør jer hos MAIDOR om de kan lave dem, og il hvilken pris.

Der er certifilat og garanti med. stempel i ringene og det hele er bare iroden.

De er super søde, og går virkelig op i at gøre dig tilfreds.

Man mailer bare til dem - helt uforpligtende.

www.MAIDOR.com - her finder i mailadressen.

Her er billeder af vores ringe

post-30228-1211277376.jpg

al mulig held og lykke.

Dani!

Redigeret af dani01
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hmm jeg synes ikke jeg kan finde priser derinde på deres site... Jeg er jo jyde (nordjyde) så det er ekstra vigtigt med pris :thumbsupsmileyanim:

Men superflotte ringe... hvordan er de prismæssigt ifht. Chanti???

/Chalotte

de har ikke en pris som sådan - skriv en mail med hvad dit prisniveau er og hvad du kunne tænke dig så hjælper de dig til din ring drømme :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen jeg kan da kun være enig. - og sjovt som det design griber om sig på BK. Vi snakkede med Julie i forretningen for ikke så lang tid siden, og hun takkede os for at have sendt billederne til dem i sin tid, for nu er det en bestseller :thumbsupsmileyanim:. (De bad i sin tid i 2006 om lov til at sætte et billede af min ring på deres side - så den ring, der er magen til Dani01s (bare i hvidguld) på Maidors side, er min.

Vi fandt frem til Maidor gennem Patricks canadiske familie. De har brugt David (som juvelleren hedder) i mange mange år til forlovelsesringe, vielsesringe osv osv osv osv.

Da vi var i Canada første gang købte vi min forlovelsesring - hvidguldsring med 3 brillianter (1 karat i alt) hos ham i forretningen, som er på 14. sal i en kontorbygning. Man skal igennem en hel labyrint af sikkerhedsdøre og kameraer osv. Han er også diamanthandler, så sikkerheden er i top.

Vi så ringene i en juveller her i Irland, og de var monsterdyre. Men vi vidste med sikkerhed at David skulle lave vores ringe. Så jeg sendte billeder til ham, hvorefter han gik igang. Patrick så ringene da han var en tur i Canada et par måneder før brylluppet. Da vi jo blev gift i Canada hentede vi dem hos ham direkte. Både han og hans personale er nogle af de mest behagelige mennesker. Jeg var lidt besværlig med min forlovelsesring, og han lavede alt det, jeg bad om, både hurtigt og ikke mindst gratis :thumbsupsmileyanim:

Patrick fik lavet nogle øreringe hos ham med brillianter og safirer til mig, som jeg fik i "morgengave" aftenen inden brylluppet, så de kunne være mit blå.

Da Patrick mistede sin vielsesring for et stykke tid siden, lavede David hurtigt en ny - og med de modifikationer, som Patrick ønskede. (han havde ændret mening om guldfarven og ville gerne have den lidt tyndere). Den havde vi i løbet af en uge - inkl. forsending fra Canada.

Så ja, jeg reklamerer gerne for Maidor. Og sig, at I er henvist af Anna og Patrick O'Brien fra Irland, så går I ikke helt galt i byen ;)

Redigeret af Irishbride
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har også lige bestilt derfra... og ved i hvad??? vi får dem på samme tid som vi ville få dem hvis vi købte dem af en guldsmed fra danmark... det er faktisk mere end halv pris vi sparer for vores ringe i danamrk er af 14 karat guld, og min sten er af 0,10 carat.. men fra maidor får vi dem af 18 karat og med en sten af 0,20 karat... det kan jeg jo godt lide :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I skal huske at undersøge kvaliteten af eventuelle sten, der kommer i ringene.

Jeg søgte selv ring i Canada og blev gjort opmærksom på, at det er helt normalt, at stenene ikke har samme klarhed og farve (eller hvad det nu hedder på fagsprog), som de sten, der normalt anvendes herhjemme. Det kan være en del af forklaringen på prisforskellen.

Det kunne være rigtig interessant, hvis nogen af jer, der har bestilt derovre, kunne få jeres ringe vurderet herhjemme. Måske bruger Maidor samme kvalitet, som vi er vant til i DK, og så er det jo en rigtig god forretning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har også lige bestilt derfra... og ved i hvad??? vi får dem på samme tid som vi ville få dem hvis vi købte dem af en guldsmed fra danmark... det er faktisk mere end halv pris vi sparer for vores ringe i danamrk er af 14 karat guld, og min sten er af 0,10 carat.. men fra maidor får vi dem af 18 karat og med en sten af 0,20 karat... det kan jeg jo godt lide :loveboard:

Må vi se billeder af jeres ringe, jeg er vildt spændt da jeg også vil bestille vores ringe derfra, jeg har bare ikke helt styr på hvor store karat og sten vi skal have og hvad der er passende osv.

Glæder mig til at se billeder :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja vi har også brugt dem - dog til nogle andre ringe og jeg kan ikke vente med at de smukke smukke ringe kommer i brug

jeg kan da lige bare en gang til sætte et billede ind af dem :loveboard:

post-29043-1211284792.jpg

Hejsa

Jeg er SÅ VILD med din ring, den er simpelhen så flot. Jeg kan godt lide at den er i en lidt gammeldags stil. Har du noget imod at fortælle hvad du har valgt af sten, karat osv og hvordan du kom frem til netop den størrelse. jeg søger lidt inspiration til at designe min egen ring :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen jeg viser da selvføgelig også gerne frem igen.

Først vores vielsesringe, 18k hvidguld (dvs på det her billede er Patricks gult guld, men den tabte han ned i Themsen :cheerleader3: , og den nye ring besluttede han sig for at få i hvidguld), min har 42 brillianter hele vejen rundt - i alt 0,62 karat

post-16734-1212134661.jpg

Min forlovelsesring er også 18k hvidguld med 3 brillianter - i alt 0.90 karat.

post-16734-1212135121.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi har også brugt dem - dog til nogle andre ringe og jeg kan ikke vente med at de smukke smukke ringe kommer i brug

jeg kan da lige bare en gang til sætte et billede ind af dem :balloons:

post-29043-1211284792.jpg

Hejsa

Jeg er SÅ VILD med din ring, den er simpelhen så flot. Jeg kan godt lide at den er i en lidt gammeldags stil. Har du noget imod at fortælle hvad du har valgt af sten, karat osv og hvordan du kom frem til netop den størrelse. jeg søger lidt inspiration til at designe min egen ring :cheerleader3:

Taak jeg eeelsker den også :balloon:

Det er diamanter alle 3 og de har følgende karat og farve etc..

midterstenen 0.30ct, klarhed VS og farve FG 2 på siden er på 0.20 karat.

Der er yderligere to små diamanter andre steder på ringen, samt en lille blå¨safir inde i ringen. Det er der også i martins. safiren altså - da det blå symboliserer troskab :bearhug:

Den er i 14 karat guld med indfatningen i platin.

Størrelsen bestemte de sig for og de er PÆNT store :heart::cheerleader3::shopping:

sig til hvis der er mere du vil vide :blink:

krammer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Nu skriver du at du sparer 10.000 kr, hvad endte du med at give så? :cheerleader3:

ringene kostede 17.000 i butikken her i esbjerg, men jeg gav 7600 for dem hos Maidor.

Så det er virkelig det værd. Og vi er så glade for dem.

De ringe er bare så smukke, hvor brede er de egentlig? Og er det 14 eller 18 karat guld og hvad med brillianterne, hvad str. farve og klarhed har de?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer