Guest frøkenlækkerrøv

væltet kage?

27 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh, lad mig gætte, hvad du skal bruge det til!! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3: Kom nu, må jeg??? :cheerleader3::):)

Jeg véd det, jeg véd det, jeg véd det!!! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

sig det dog... :) vi andre er også nysgerrige

Jeg er HELT sikker på, at frk'en vil have en kage, der ser ud, som om noget er gået HELT galt under transporten? Det kunne være SÅ fed humor!!!

Desværre har jeg allerede bestilt min, og jeg tror heller ikke, min kommende ville være glad for det, men JEG kunne godt have tænkt mig at have en kage, der så ud til at være væltet eller gået i stykker :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-30580-1211359276.jpg

DEN ER DA FOR SEJ :rolleyes:

Hmm... for mig minder den bare om et flystyrt og krig og ala 11. september... og det var nu ikke lige et tema, jeg kunne tænke mig til mit bryllup ;)

Jeg kan faktisk ikke selv se det sjove i den.. minder mig ikke ligefrem om d. 11 men synes alligevel ikke het om den.. ville bare vise det med også bare kunne være det øverste man kunne lave noget sjovt med.. også af hensyn til hvis man vil have rigtig god lag fyld i..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

i er sku hurtige herinde :rolleyes: pisse fedt.... ja jeg overvejer seriøst en skæv kage til mit (jeps total zilla) bryllup... vi er et lidt vildt par så jeg syntes det kunne være lidt fedt... det eneste jeg har af problem er af der ikke kan være så meget creme i og så tænker jeg på om den bliver for tør.... hmmmmm... nå det ser vi til :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
i er sku hurtige herinde :rolleyes: pisse fedt.... ja jeg overvejer seriøst en skæv kage til mit (jeps total zilla) bryllup... vi er et lidt vildt par så jeg syntes det kunne være lidt fedt... det eneste jeg har af problem er af der ikke kan være så meget creme i og så tænker jeg på om den bliver for tør.... hmmmmm... nå det ser vi til :balloons:

Cremen kan evt. serveres ved siden af.. Jeg overvede meget kraftig at bare have en helt almidenlig chokoladekage og så is til af siden af, men desværre synes kæresten ikke om det..

Men man kan sagtens kunne servere, schokolademouse, hindbærfromage osv. af siden af kagen.. Og lidt snask kan der godt være, det er nok bare mere creme man bruger.. mouse er for skrøbelig til en skøv..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hmm... for mig minder den bare om et flystyrt og krig og ala 11. september... og det var nu ikke lige et tema, jeg kunne tænke mig til mit bryllup ;)
Jeg kan faktisk ikke selv se det sjove i den.. minder mig ikke ligefrem om d. 11 men synes alligevel ikke het om den.. ville bare vise det med også bare kunne være det øverste man kunne lave noget sjovt med.. også af hensyn til hvis man vil have rigtig god lag fyld i..

Jeg kan sagtens forstå jeres pointe....

Men min mand og jeg er begge uddannet i forsvaret indenfor skydning og spængning - faktisk mødte vi hinanden på et af disse kurser hvor der var bulder, brag, krudtrøg og masser af sprængstof.

Gemalen er desuden rapelling-instruktør, jeg er vild med flyvemaskiner og har allerede flere timer i logbogen.

Derfor ville denne kage være HELT perfekt til os... vi får nemlig nogle helt andre associationer når vi ser den kage.

Vi har planer om et "afterparty" for familien, der jo blev snydt for selve brylluppet, og vi er enige om at vi vil servere en kage magen til om eftermiddagen.

:bearhug: fra Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hmm... for mig minder den bare om et flystyrt og krig og ala 11. september... og det var nu ikke lige et tema, jeg kunne tænke mig til mit bryllup ;)
Jeg kan faktisk ikke selv se det sjove i den.. minder mig ikke ligefrem om d. 11 men synes alligevel ikke het om den.. ville bare vise det med også bare kunne være det øverste man kunne lave noget sjovt med.. også af hensyn til hvis man vil have rigtig god lag fyld i..

Jeg kan sagtens forstå jeres pointe....

Men min mand og jeg er begge uddannet i forsvaret indenfor skydning og spængning - faktisk mødte vi hinanden på et af disse kurser hvor der var bulder, brag, krudtrøg og masser af sprængstof.

Gemalen er desuden rapelling-instruktør, jeg er vild med flyvemaskiner og har allerede flere timer i logbogen.

Derfor ville denne kage være HELT perfekt til os... vi får nemlig nogle helt andre associationer når vi ser den kage.

Vi har planer om et "afterparty" for familien, der jo blev snydt for selve brylluppet, og vi er enige om at vi vil servere en kage magen til om eftermiddagen.

:loveboard: fra Marianne

godt ord igen!!! :bearhug: ja i skal da helt klart have den kage.. den passer jo til jer og jeres liv og leres gæster vil jo sagtens kunne forstå den :sm: rigtig fedt :kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer